Γενικά => Εισαγωγή στον κόσμο του αεροβόλου => Μήνυμα ξεκίνησε από: G47 στις 14 Μαΐου, 2008, 14:25:14 μμ
-
Ανοιγω αυτο το θεμα ωστε να γινουν γνωστα στους μη γνωστες, τα βηματα που πρεπει να ακολουθηθουν αμεσως μετα την αγορα ενος οπλου.
Αν υπαρχει ηδη παρομοιο θεμα, να συγχωνευθει αμεσως απο τους mods...
Στη περιπτωση μου τωρα, μολις παρελαβα το Crosman phantom.
Πρωτες παρατηρησεις...
Πολυ στιβαρο οπλο, το περιμενα λιγοτερο βαρυ, λογω του συνθετικου κοντακιου αλλα ειναι αρκετα βαρυ.
Αλλα....Δεν εχει manual...!!!!! Τι κανω??
Πρωτη φορα αγοραζω αεροβολο τουφεκι και θελω να τα κανω ολα σωστα και χωρις Manual δεν..
Η πλαστικη ασφαλεια διπλα απο τη σκανδαλη, πως βγαινει?
Τι αλλο πρεπει να προσεξω?
Το σκουπισα με ενα χαρτι κουζινας μονο εξωτερικα και ειχε αρκετο λαδι μαζι με πολυ σκονη στο χρωμα της σκουριας.
Ανησυχητικο?
(http://img161.imageshack.us/img161/1579/img0458ph3.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=img0458ph3.jpg)
Πως μπορω να καταλαβω αν το οπλο ειναι χρησιμοποιημενο?
Ποια μερη να λιπανω?
Χρειαζεται να το λυσω πριν πρωτοριξω?
Συγγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα δεν ειμαι γνωστης. :-\
Θα ακολουθησουν συντομα φωτο, και μια μικρη παρουσιαση.
-
Καταρχήν με γεια!!! :D
Κανε παραπονα σε οποιον το πηρες για τις οδηγιες!!! Απαράδεκτον
manual εδω: http://crosman.com/site/manuals_crosman_rifles (http://crosman.com/site/manuals_crosman_rifles)
Το λαδι ειναι normal!!!
Η ασφαλεια της σκανδαλης βγαινει ως εξης:
1. εχεις ενα εργαλειακι με τρια ποδαρακια
2. η ασφαλεια εχει 3 οπες
3. φερσου αντρικια ;D ;D ;D :o Βαλε το εργαλειακι στις οποες και σπρώξε (χεχεχε)
4. η ασφαλεια θα γινει δυο κομματια
5. κρατα τα ειναι και για αποθηκευση ή για αποφυγή χρήσης απο μικρά παιδια!
Αγορασες λάδι; Αν οχι πρεπει να αγορασεις (καλο θα ηταν να παρεις της crosman το λαδι για οπλα ελατηρίου)
Ολες οι αποριες λύνονται με το manual αλλά και οτι αλλο θες εδω ειμαστε!!!
Bravo γιναμε δύο τώρα!!! ;)
-
Εμ....δεν υπαρχει εργαλειακι...
Δεν υπηρχε στη συσκευασια και για αυτο ρωταω.
Θα επρεπε?
Εστειλα ηδη μηνυμα στον Βασιλικο.
Αρχιζω να εκνευριζομαι... :-\
Στο λινκ που μου εδωσες δυστυχως δεν υπαρχει το phantom.
Λαδι εχω το Break Free CLP, το οποιο ειναι αρκετα καλο.
http://www.break-free.com/
Που λιπαινω?
Στο κατω μερος του οπλου και μονο?
Στη σκανδαλη?
-
G47 το manual του οπλου σου ειναι στην παρακατω διευθηνση:
http://crosman.com/2004/pdf/manualarchive/C1K77-C8M77%20Manual.pdf
Βασικα ειναι το manual του Quest αλλα μην σε απασχολει, ειναι ακριβως ιδια!
Για την λυπανση θα σου πει ο Priest αλλα εφοσον ειναι καινουργιο μην σε απασχολει και τοσο πολυ απο τωρα!
Καθαρισε την κανη απο μεσα αν μπορεις και πληνε τα σφαιρακια σου!!
Αν σου φαινεται περιεργο το τελευταιο, εξιγω οτι ειναι καλο να πλυνεις με νερο και σαπουνι τα σφαιρακια σου(εκτος αν ειναι τα Crosman Premier) ωστε να φυγουν απο πανω τους τυχων υπολοιματα μολυβδου και γρεζια γενικοτερα! Προσεξε μοναχα μην τα τσακισεις με καποια ατσαλη κινηση και να τα στεγνωσεις πολυ καλα πριν τα χρεισιμοποιησεις!
Αυτες ειναι οι συμβουλες μου...
καλοριζικο το οπλο σου...
-
Σε ευχαριστω πολυ!
Θα την καθαρισω, εχω παρει ηδη κονταρακι (πως λεγεται??) και θα βαλω τη βαμβακερη του ακρη (εχει αλλες δυο, μια βουρτσα πλαστικη και μια απο χαλκο).
Χρειαζεται να την περασω με λαδακι μετα?
Priest, μετα απο αρκετες χιλιαδες βολες, σε ποια σημεια λιπαινω?
Βεβαια για να ριξω πρεπει να βγαλω την ασφαλεια και δε μου εδωσαν το κλειδι!
Δεν θελω να τη σπασω γιατι τη χρειαζομαι.
Και επειδη μου μπαινουν ιδεες λογω τον ελλειψεων, πως μπορω να δω αν ειναι χρησιμοποιημενο το οπλο?
-
Φιλε μου το οτι λειπει απο την συσκευασια του οπλου σου το manual και το κλειδακι τις ασφαλειας ισως να ειναι σημαδι οτι η συσκευασια εχει ξανα-ανοιχτει....και στην περιπτωση αυτη οιος μπορει να σου εγγυηθει οτι δεν εχει ξαναχρεισιμοποιηθει το οπλο......?
Θα σου προτεινα να τηλεφωνησεις στο καταστημα απ'οπου πηρες το οπλο και να διαμαρτυρηθεις!
Μετα για την κανη...περνα απο μεσα της καθαρα πανακια μεχρι να βγαινουν εντελως καθαρα! Μετα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο!
Εαν της βαλεις λαδι ισως να προκαλεσει το φαινομενο του dieseling το οποιο ειναι το καψιμο αυτο του λαδιο απο την υψηλη πιεση και ταχυτητα του βληματος που αναπτυσεται μεσα στην κανη! Εξαλου ο λογος που την καθαριζεις ειναι για να βγαλεις οτι υπολειματα λαδιου τυχον υπαρχουν μεσα της!
-
Λοιπον αν δεν υπαρχει εργαλειακι βαλε τρεις οδοντογλυφιδες ή τρια τσιμπιδακια (πολυ gay το εκανα το forum).
Γνωμη μου να μην καθαρισεις την κανη μεχρι να δεις αν υπαρχει καποιο προβλημα (απιθανη πιθανοτητα).
Η λιπανση βασικα γινεται στην οπη που υπαρχει και απο εκει βγαινει ο αερας που ωθεο τη βολιδα (ειναι στο σταθερο μερος του οπλου - οχι στη σπαστη κανη) και στη τσιμουχα που υπαρχει γυρω απο το σημειο που βαζεις τη βολιδα. Αλλα οχι μετα απο χιλιαδες βολες μετα απο 250 - 300 είναι καλά.
Κατεβασε το pdf που λεει ο Γιωργος γιατι οντως δεν υπαρχει το phantom αλλα ειναι ακριβως το ιδιο οπλο με ξυλινο κοντακι!
Το απογευμα θα το ανεβασω εγω το manual!
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις! ;D
Θα διαβασω τα manual και αν γινεται priest ανεβαζεις και το δικο σου!
Θα κοιταξω για σημεια φθορας στη κινηση που κανει η κανει οταν σπαει, λογικα πρεπει να ειναι αθικτη.
Και το πιθανοτερο αυτο ειναι, μαλιστα το κοντακι μυριζει καινουργιο λαστιχο αλλα ποτε δε ξερεις!
Παντως εστειλα μηνυμα, ζητωντας εξηγησεις για το manual και την ασφαλεια.
-
Γιατι να μην καθαρισει την κανη ρε Priest? :Pτι προβλημα εννοεις? :-\
-
γιατι αν δεν εχει καποιο προβλημα ευστοχιας θα κανει τσαμπα κοπο μαλλον! οχι κατι ιδιεταιρο!
εγω ακομη δεν εχω καθαρισει την κανη του Phantom....φαντασου.
g47 οταν ριξεις περιμενω εντυπωσεις!!!
-
Πηγα να καθαρισω τη κανη.
Τη ''σπαω'' για πρωτη φορα και φθανει στη μυτη μου μια μυρωδια σαν καμμενο η καπως ετσι λαδι.
Βαζω το ραβδακι λιγο μεσα και το βγαζω και εγινε πολυ μαυρο :
(http://img161.imageshack.us/img161/1339/img0468ae5.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=img0468ae5.jpg)
Ειναι φυσιολογικο?
-
Ειναι φυσιολογικό αλλα αμα θελεις ρίξε μια ματιά εδω
http://aerovolo.gr/forum/index.php?topic=179.0 ;)
-
einai pola τα λαδια στο οπλο σου και για αυτο γινεται αυτο καιγεται το λαδι(dieseling) kai mayrizei
μην βαλεις λαδι μεσα στον θαλαμο συμπιεσης απο την τρυπα που εχει το οπλο γιατι δεν θα στσαματησει ΠΟΤΕ να καπνιζει η μαλλον θα σταματησει οτανθα καψει την τσιμουχα και δεν θα μπορει πλεον να συμπιεσει σωστα τον αερα με αποτελεσμα να μην ριχνει δυνατα και να <<φτυνει>> μετα θελει ανοιγμα και φτιαξιμο :-[
στον θαλαμο θελει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ γρασσο μετα απο μερικες χιλ.βολες (μαλιστα ειναι καλυτερα το γρασσο να ειναι ειδηκο ωστε να μην κανει dieseling)
-
Παλι καλα που ειναι φυσιολογικο.
Το μαυρισμα ισως ειναι απο καποια δοκιμαστικη βολη που εγινε στο εργοστασιο...
Κυριακο ασφαλως και το εχω διαβασει! :)
-
Με 'γειά το καινούριο οπλάκι φίλε G47 - με το καλό να το χαρείς και να έχεις πάντα επιτυχίες στους στόχους σου! Μερικές παρατηρήσεις για το θέμα της συντήρησης που αναφέρθηκαν και οι προηγούμενοι φίλοι. Το Break Free CLP είναι ένα άριστο υλικό για καθαρισμό και λίπανση όπλων με προστασία από την σκουριά, τον ιδρώτα των χεριών και την αλμύρα - έχει πάρει μάλιστα εδώ και πολλά χρόνια και ειδική πιστοποίηση από το ΝΑΤΟ για χρήση του σε στρατιωτικά όπλα, αλλά... η χρήση του πρέπει να περιορίζεται στον καθαρισμό και την λίπανση των εξωτερικών επιφανειών του αεροβόλου και σε καμιά περίπτωση του εσωτερικού του κυλίνδρου ή του πιστονιού ή της τσιμούχας αυτού γιατί δρά σαν καθαριστικό και δεν αφήνει ικανή ποσότητα λιπαντικού μέσα στον κύλινδρο ώστε το σύστημα να δουλεύει όπως πρέπει. Επισημαίνω εδώ πώς η γνώση αυτή δεν είναι εφεύρημα του μυαλού μου αλλά διαπίστωση του μεγάλου γνώστη των όπλων και των αεροβόλων κ. Νικήτα Κυπρίδημου (αρθρογράφου για θέματα όπλων στο ένθετο ΕΘΝΟΣ-Κυνήγι) ο οποίος έχει δοκιμάσει το ειδικό αυτό καθαριστικό/λιπαντικό υγρό πρίν πολλά χρόνια όταν δεν υπήρχε κάν στην Ελληνική αγορά. Για την λίπανση σε πιστόνι και ελατήριο υπάρχουν πολλές πληροφορίες σε άλλα θέματα του forum - μπορείς να ανατρέξεις σ' αυτές και να βρείς ότι ζητάς.
Φίλε pri3st σε έπιασα να κάνεις φάουλ! ΠΟΤΕ δεν ρίχνουμε λάδι ή γράσσο ή άλλου είδους λιπαντικό μέσα στον κύλινδρο από την οπή μεταφοράς του αέρα (από τον κύλινδρο στην κάννη) του αεροβόλου μας! Είναι ο 100% σίγουρος τρόπος να δημιουργήσουμε το φαινόμενο του dieseling που τόσο προσπαθούμε να αποφύγουμε και το οποίο είναι υπεύθυνο για πρόωρη φθορά του όπλου μας και καταστροφή της ακρίβειας. Επειδή υποψιάζομαι ότι η οδηγία αυτή πάρθηκε από εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης κάποιου τύπου όπλου και ενθυμούμενος ότι σε παλιά βιβλιαράκια οδηγιών της Γερμανικής Diana αναφερόταν ακριβώς το ίδιο θεωρώ απαραίτητο να ενημερώσω και να προειδοποιήσω κάθε φίλο ή επισκέπτη του forum να μην ακολουθεί αυτή την οδηγία σε καμιά περίπτωση (ακόμα κι άν την γράφει το επίσημο βιβλιαράκι της εταιρείας που συνοδεύει το όπλο του) γιατί αποδεδειγμένα θα βλάψει το όπλο του με δικιά του υπαιτιότητα.
Φιλικά,
Κώστας
-
γιατι μου το κανεις αυτο;;;οεο;;;
ειναι απο το εγχειριδιο της crosman!! βαζω 2 σταγονες ανα 250-300 βολες και dieseling δεν εχει παρατηρηθει ποτε!!!!
ακουω προτασεις διοτι το θεμα "καιει"....
-
Πρός θεού - δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου φίλε pri3st - απλά εσύ (όπως σωστά το υπέθεσα) έκανες αναφορά στο θέμα επικαλούμενος το εγχειρίδιο της κατασκευαστικής εταιρείας το οποίο (δυστυχώς) τα γράφει λάθος. Τοποθετώντας λάδι ή άλλη λιπαντική ουσία στην οπή εξόδου του αέρα από τον κύλινδρο (transfer port αγγλιστί) φροντίζουμε για την δημιουργία dieseling στον αεροθάλαμο του όπλου μας. Το λιπαντικό πρέπει να βρίσκεται πίσω από την τσιμούχα του πιστονιού και να επαλείφει τα τοιχώματα του κυλίνδρου μετά από κάθε βολή. Οπλίζοντας εκ νέου η σφιχτά εφαρμοσμένη τσιμούχα ερχόμενη πρός τα πίσω "σκουπίζει" (τρόπον τινά) τα εσωτερικά τοιχώματα του κυλίνδρου από το επιπλέον λιπαντικό και έτσι αποφεύγεται το dieseling. Βάζοντας λοιπόν έτσι λάδι εμπρός από την κεφαλή του πιστονιού αναγκάζουμε με την πρώτη βολή κιόλας την τσιμούχα του πιστονιού να συμπιέσει αέρα + καθαρό λιπαντικό σε μεγάλη ποσότητα οπότε άν η αναπτυσσόμενη λόγω ακαριαίας συμπίεσης θερμοκρασία μέσα στον κύλινδρο υπερβεί το σημείο ανάφλεξης του συγκεκριμένου λαδιού τότε... αρχίζει το πανηγύρι! Μετά απ' αυτό απαιτείται πλήρες λύσιμο του όπλου, καθαρισμός πιστονιού - κυλίνδρου με βενζίνη για απομάκρυνση κάθε ίχνους λιπαντικού λίπανση με το κατάλληλο υλικό στα ενδεδειγμένα σημεία και επανασυναρμολόγηση. Η πείρα τόσων ετών έχει δείξει ότι οτιδήποτε διαφορετικό είναι λάθος - το μόνο σημείο που μπορούμε άφοβα να λιπάνουμε χωρίς να λύσουμε πλήρως το όπλο μας είναι το ελατήριο και η εξωτερική επιφάνεια του πιστονιού διαμέσω του cocking slot της εγκοπής όπλισης δηλαδή που υπάρχει στο κάτω μέρος του κυλίνδρου. Με την χρήση του όπλου τα λάδια μετακινούνται στα κατάλληλα σημεία και κάνουν σωστά τη δουλειά τους για χιλιάδες βολές.
Φιλικά,
Κώστας
-
Να η συγκεκριμενη παραγραφος του manual της crosman.
Ειναι πραγματι λαθος?
(http://img237.imageshack.us/img237/8672/91917129kr2.th.jpg) (http://img237.imageshack.us/my.php?image=91917129kr2.jpg)
-
accuracy lover ρε φιλε ....ελεος!!!δε θα σε παρεξηγουσα ΠΟΤΕ!!! please σε αναγνωριζω επισημα ως ΜΑΚΡΑΝ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ και το μηνυμα μου που ελεγε "γιατι μου το κανεις αυτο;;;οεο;" ηταν η ανησυχια μου και μονο...
δωσε μας (και μου) τα φωτα σου διοτι τοσο καιρο εαν το κανω λαθος θα το καταστρεψω το οπλακι και ειναι κριμα!
ευχαριστώ (και please....δε θα σε παρεξηγουσα ποτε!συγνωμη εαν δεν εκφραστικα πιο αναλυτικα..)
-
Δεν τρέχει τίποτα φίλε pri3st - no problem! Χαίρομαι που μπορώ να βοηθώ και να δίνω λύσεις σε τυχόν απορίες και προβληματισμούς των φίλων του forum μας. Το ύφος του μηνύματός σου ήταν απλό και ξεκάθαρο με χαλαρή και φιλική διάθεση και είπα να σε πειράξω κι εγώ λίγο!
Φιλικά,
Κώστας
-
ok! τελικα ρε εραστη τι κανουμε ομως;;; ποια λυση προτινεις ως την καλυτερη;
-
ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΑΝ Η ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΛΑΔΙ ΚΑΘΕ 1000 ΜΕ 1500 ΒΟΛΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗΣ
-
Φίλε pri3st τα πράγματα είναι απλά και οι ενέργειες είναι καλό να γίνονται όπως (περιληπτικά) περιέγραψα παραπάνω - λύσιμο, καλός και βαθύς καθαρισμός, έλεγχος για φθορές εξαρτημάτων και σημεία υπερβολικών τριβών και πιθανή αντικατάστασή τους άν αυτό κρίνεται απαραίτητο, σωστή λίπανση και επανασυναρμολόγηση. Η όλη διαδικασία άν δεν κάνω λάθος έχει περιγραφεί στο forum (δεν θυμάμαι που ακριβώς όμως) άν όμως χρειάζεται την ξαναεπαναλαμβάνουμε.
Φίλε JOPA απ' όσο γνωρίζω ελάχιστες εταιρείες χρησιμοποιούν πιά δερμάτινες τσιμούχες στα αεροβόλα τους - τα μόνα που επιμένουν ακόμα είναι κάποια πάμφθηνα κινέζικα (του τύπου Β1, Β2 κλπ - ίσως και κάποια άλλα που αγνοώ την ύπαρξή τους) - τα περισσότερα όμως μοντέλλα της αγοράς έχουν συνθετικές τσιμούχες. Ακόμα και για τέτοια όπλα όμως (όπως παλιά μοντέλλα της Diana ή Weihrauch ή BSA προηγουμένων δεκαετιών) η λύση που προτείνεται από ειδικούς (Gerald Cardew) είναι η ίδια: λύσιμο, καλός καθαρισμός, λίπανση πιστονιού - ελατηρίου - οδηγών - τσιμούχας κ.ο.κ..Η αποθήκευση του λιπαντικού γίνεται στο υλικό της τσιμούχας και από εκεί αποδεσμεύεται σιγά - σιγά με την χρήση. Όταν η τσιμούχα στεγνώσει ("ξεραθεί") οι τριβές είναι αυξημένες και το όπλο χρειάζεται πάλι λίπανση. Ένα "κόλπο" που αποδίδει σε όπλα με δερμάτινη τσιμούχα ώστε να στρώσει το αεροβόλο πιό γρήγορα είναι η εμβάπτιση (το "μούλιασμα" που λέμε) της τσιμούχας σε διάλυμα λιπαντικού (γράσσου) για κάποιο χρονικό διάστημα - άλλοι συνιστούν και την εμβάπτιση σε ζεστό λιπαντικό για να απορροφηθεί πιό γρήγορα από το δέρμα.
Φιλικά,
Κώστας
-
Φιλε Κωστα ,εχω την εντυπωση οτι το συγκεκριμενο λιπαντικο που συστηνει η crosman ειναι αδυνατο να αναφλεγει στις συνθηκες πιεσης και θερμοκρασιας που αναπτυσονται στον θαλαμο συμπιεσης του συγκεκριμενου οπλου.
Δεν το εχω ελεγξει ο ιδιος αλλα μπορει να μας ενημερωσει ο priest για παρουσια εστω και ελαχιστων υπολοιματων καπνου στην κανη, μετα τη βολη ,ειδικα μετα την λιπανση.
-
Λοιπον το λαδακι ειναι αυτο και ειναι σαφες οτι ειναι σιλικονης!!!
(http://img187.imageshack.us/img187/2854/055bw7.th.jpg) (http://img187.imageshack.us/my.php?image=055bw7.jpg)
Το οπλο ποτε δεν εχει dieselιασει και καπνο δεν εχω δει...Αρα μαλλον καλα ειναι!
Επισης στις οδηγιες λεει να λαδωνεται ανα καποιες εκαντονταδες βολων..... ??? ??? ??? :P
Τι να πω;;;
-
Απο που το προμηθευτηκες???
-
απο τον Παπαδακη (αντιπροσωπος)! δεν εχει ο Βασιλικος;;
-
Εχει για αμπουλας μονο.
Θα ψαξω μηπως βρω στη Πατρα γιατι ειναι κριμα να παρω μονο αυτο.
Αν δεν βρω το ιδιο, ψαχνω για σωληναριο με συγκεκριμενη συνθεση η απλα ζηταω για οπλα ελατηριου?
Για να λεμε και τα καλα....
Ενημερωθηκα μεσω Mail απο τον Βασιλικο οτι θα μου σταλει το κλειδι για την ασφαλεια και το manual, που ξεχαστηκαν, αυριο το πρωι.
Ειναι σε σακουλακι και τα δυο μαζι, γιαυτο και η διπλη απωλεια.
-
Λογικα καποιος με κυνηγετικα ειδη θα εχει και στην Πατρα διοτι ειναι αρκετα κοινο το λαδι αυτο (και τα crosman ειναι δημοφιλη αεροβολα). Αν οχι πες μου να κονονισουμε να σου στειλω κανα δυο σωληναρια.
-
ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΝΟΙΞΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ DIANA27 ΠΟΥ ΕΧΩ. ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ......! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗΣ
-
Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω φίλε JOPA - όπως και όλοι όσοι γνωρίζουν κάτι σχετικά με το θέμα. Ο φίλος adas (Γιώργος) από Αγγλία θα πρέπει να γνωρίζει πολύ περισσότερα για το συγκεκριμένο ζήτημα - εξάλλου βρίσκεται στην "πηγή της γνώσης" όσον αφορά τα αεροβόλα και η γνώμη του θα έχει μεγάλη βαρύτητα και αξία.
Φιλικά,
Κώστας
-
Φίλε γιάννη εγώ οταν χρειάστηκε να αλλάξω τσιμούχα στο πιστόνι απο το Norica έκανα ΑΜΑΝ να βρώ, και αυτη που βρήκα είναι ακριβώς ολόιδια με την δικία του με τη διαφορά οτι ειναι απο συνθετικό υλικό και όχι δερμάτινη όπως ήταν η original. σε ερώτηση μου για τη δερματίνη μου είπαν οτι πλέων δεν κατασκευάζονται... :-\ Αυτα, τωρα αμα ειναι ραδιο αρβύλα δεν ξέρω, αυτο που ξέρω ειναι οτι πουθενά δεν βρήκα δερμάτινη.
-
Τα περισσότερα όπλα της αγοράς είναι εφοδιασμένα με συνθετικές τσιμούχες - οι δερμάτινες τείνουν να εκλείψουν (άν δεν έχουν ήδη εξαφανιστεί). Ουσιαστικά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω στην απόδοση και ακρίβεια ενός αεροβόλου γι΄αυτό και περνάνε στην ιστορία. Από την άλλη πλευρά και οι συνθετικές δεν είναι όλες ίδιες - γι' αυτό και εταιρείες με ειδίκευση στην βελτίωση αεροβόλων ελατηρίου (Venom, V-MACH και άλλες) προσφέρουν τσιμούχες από ειδικά υλικά με περιορισμένες κατασκευαστικές ανοχές για βελτίωση του κύκλου λειτουργίας των όπλων.
-
Φιλε priest επειδη εχω το συγκεκριμενο οπλο και καποια στιγμη εσπασε η βαση του ελατηριου λογω dieseling αναγκαστηκα να το ανοιξω και να ψαξω το θεμα.Μετα απο πολυ ψαξιμο διαπιστωσα οτι η λιπανση του οπλου ειναι σωστοτερο να γινεται απο μια τρυπα η οποια καλυπτεται απο μια βιδα και ενα καμπυλωτο μεταλλο που βρισκεται στη ραγα της διοπτρας και μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν backstop της βασης της.Βεβαια το λαδι δεν μπορει να σταξει μεσα οποτε πρεπει με καποια βελονα να το βοηθησεις να μπει, μετα απο αυτο ο ηχος της βολης μειωνεται και το οπλο λειτουργει ομαλοτερα.Οσο για την τσιμουχα καλο ειναι να λαδωνεται για να παραμεινει σε λειτουργικη κατασταση
-
Πιστεύω οτι δεν κάνετε καλα που επεμβαίνετε με αυτο τον τρόπο στη λίπανση του όπλου και αυτο γιατί το λάδι που καταφέρνει να περάσει απο αυτη την τρυπούλα που λέτε σίγουρα θα καταφέρει να πάει σε ολα τα μηχανικά μέρη του όπλου αφού με την εκτόνωση του ελατηρίου θα πετάγεται σε ολο το εσωτερικό του όπλου ακομα και στην σκανδάλη. Ενα τοσο λέπτο λιπαντικό θα περάσει πολύ εύκολα μπροστά απο την τσιμούχα του πιστονιού με αποτέλεσμα το ντιζελινγ και ακόμα και την μύωση της ισχύος του όπλου. Ακόμα και αν το λάδι ειναι ιδικό και δεν προκαλεί ανάφλεξη ο αέρας απο την τρόμπα πολύ εύκολα θα το πετάξει στην καννη του όπλου με οτι αυτο συνεπάγεται. Ακόμα αμα το επιθυμητό ειναι η μεγάλη δύναμη του όπλου αυτο παλι δεν βοηθάει γιατι απο την μικρή μου ενασχόληση εχω καταλήξει οτι οι μεγάλες δυνάμεις θέλουν στεγνή λίπανση. Ακόμα το όπλο πρέπει αν γρασσάρεται με πολύ πηχτό συνθετικό γράσσο και οχι με λαδι, οσο παχύρρευστο και αν ειναι. ;)
Φιλικα.
ΥΓ. Αν κανω καποιο λάθος ας με διορθώσουν οι ποιο έμπειροι επί του θέματος. :)
-
Φιλε kyriakos87 εχω αφησει το οπλο χωρις λιπανση για πανω απο 500 βολες και ενιωθα τη στιγμε που απελευθερωνοταν το πιστονι καποιους τρανταγμους και ο ηχος ηταν ξερος και ειχα την αισθηση πως υπηρχε μεγαλη τριβη μεταξυ πιστονιου και κυλινδρου.Αυτο το επιβεβαιωσα και απο την οπληση που με δυσκολια μπορουσα να οπλισω και παλι ακουγοταν ο χαρ/κος θορυβος αυξημενης τριβης.Καποια στιγμη η κατασταση εφθασε στο απροχωρητο και αναγκαστικα εβαλα λαδι στην οπη που συνιστα ο κατασκευαστης και εσπασε η βαση του ελατηριου.Αυτη τη στιγμη με τον τροπο λιπανσης που περιεγραψα πριν το οπλο επανηλθε σχεδον στην ιδια λειτουργικη κατασταση απο τοτε που το αγορασα.Εκτος αυτου η οπη που περιγραφω βρισκεται πολυ πισω ακραια θεση του πιστονιου συνεπως δεν υπαρχει επαφη του λαδιου με το πιστονι ομως κατα την απελευθερωση του δημιουργειται μια ελαχιστη υποπιεση η οποια εξατμιζει τις 2-3 σταγονες λαδι και λιπαινει με ενα λεπτοτατο φιλμ ολο τον κυλινδρο χωρις να δημιουργει dieseling.
-
Γιαυτο λέμε οτι τα αεροβόλα πρέπει αν λύνονται και να λιπαίνονται σωστά ακόμα και αν ειναι καινούργια απο το κουτί τους. ;)
Οι 500 βολές ειναι αστείο ποσο κατα τη γνώμη μου, εγώ ειχα να λιπάνω για πανω απο 5000 βολές και δεν εχα κατα τη γνώμη μου κανενα πρόβλημα, βεβαια το όπλο είχε λυθεί για λίπανση αλλαγή ελατηρίου και τα σχετικά. :) θα σου πρότεινα να κάνεις το ίδιο, δηλαδή να το λύσεις να το καθαρίσεις ολο απο τα λαδια και γράσα και έπειτα να το ξαναδέσεις αφου θα το έχεις λιπάνει σωστά πρώτα. Πληροφορίες γιαυτο θα βρείς μεσα στο φορμ. ;)
-
Θα συμφωνησω μαζι σου εν μερη.Απ οτι βλεπω στην υπογραφη σου τα οπλα σου ειναι πολυ ανωτερα απο το οπλο για το οποιο γινεται λογος οποτε δεν μπορεις να κανεις συγκριση για το διαστημα που μεσολαβει μεταξυ δυο διαδοχικων λιπανσεων.Πιστευω οτι μεταξυ crosman και των αεροβολων που εχεις στην κατοχη σου υπαρχει διαφορα τουλαχιστον ταξης μεγεθους.Τα περισσοτερα crosman ειναι περισσοτερο σαν παιχνιδια εκτος απο μερικα μοντελα που ας πουμε οτι ανταποκρινονται στον ανταγωνισμο
-
Φιλε proview έχεις δικιο επρεπε να γίνω ποιο σαφής γιατι υπάρχει και η διαφορά ποιότητας μεταξύ των αεροβόλων, έχω και αλλα αεροβόλα που δεν τα εχω κατω στην υπογραφή γιατι δεν ήθελα να ειναι μεγαλη γιατι εχω δώσει καποια και 2 ειχαν την ατυχία να πετύχει η εγχείριση αλλα ο ασθενής να απεβιώσει. ;D ;D ;D (Ελπίζω να κατάλαβες ;)) Μονο κατι ανταλλακτικά εχουν απομείνει. Αλλα είπαμε αμα δεν πληρώσεις δεν θα μάθεις.
Αλλα πριν που αναφέρθηκα σε όπλο μου το οποιο το έλυσα και το λίπανα σωστά αυτο ήταν το Norica mod.73, ενα πολύ δύσκολο και δύστροπο αεροβόλο.
-
Χαιρομαι που συμφωνουμε :)και μια προσωπικη ερωτηση αν επιτρεπεται μηπως εισαι απο Θεσ/νικη;
-
Χαιρομαι που συμφωνουμε :)και μια προσωπικη ερωτηση αν επιτρεπεται μηπως εισαι απο Θεσ/νικη;
Εχουμε κοινό αντικείμενο γιαυτο και συμφωνούμε :)
Ειμαι απο την καρδια του θεσσαλικού καμπου, τη Λαρισα ;)
-
Παροτι δεν ειναι και ο.τι καλυτερο σαν αεροβολο αυτο που πηρα, μου προτινετε να το ανοιξω και να το λιπανω πριν το χρησιμοποιησω?
Να ξαναπω οτι ειμαι αρχαριος στο αεροβολο τουφεκι και δεν εχω λυσει ποτε τετοιο.
Ακομα δεν εχει ριξει βολη, περιμενω το κλειδι της ασφαλειας ακομα, με τσιμπιδακια δεν ανοιγε με τιποτα...
Προβληματιζομαι τωρα με το λυσιμο, δεν ειναι υπερβολικο για καινουργιο οπλο..? ???
-
Να κανω μια μικρη παρεμβαση ως κατοχος! το οπλο δεν ειναι καλο ή κακο...ειναι των 200€ ουτε... η λιπανση του επεξηγειτε αναλυτικα στο εγχειριδιο. ΔΕΝ λεω οτι ειναι ο καλυτερος τροπος αλλα..
1. ο Kyriakos εχει δικιο - αν το ανοιξεις και λιπανεις με πηχτο γρασσο το ελατηριο την επομενη μερα ή μετα απο 15 οπλισεις θα καταλαβεις τη διαφορα. Επισης θα μειωθουν και οι τρανταγμοι κατα τη βολη.
2. και ο proview ομως εχει δικιο. το οπλο θελει αυτο το λαδακι διοτι απο κατασκευης φτυνει.....ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ οχι μεσα στην κανη λαδακι στην τσιμουχα και στο δεσιμο κανης με το υπολοιπο οπλο. αυτο βοηθα στο να μη στεγνωνει και φθειρεται η τσιμουχα και να μην υπαρχουν μεγαλες τριβες κατα την κινηση της σπαστης κανης με αποτελεσμα να "χασει" την αρχικη θεση της σε σχεση με το υπολοιπο οπλο.
3. G47 - θα ηταν υπερβολη αν στο κινητο σου βαλεις μια πιο μεγαλη (περισσοτερα mAh) μπαταρια;;; απλως με το γρασσο παρατινεις τη ζωη βασικα του ελατηριου και κατεπεκταση του αεροβολου αφου το ελατηριο ειναι η καρδια του (σχηματικα)...
-
Σημερα μου ηρθε και το κλειδι της ασφαλειας (δυστυχως με οδοντογλυφιδες και τσιμπιδακια δεν τα καταφερα να ανοιξει για το χρησιμοποιησω το Σαβ/Κο) και το manual το οποιο ηταν φωτοτυπημενο!!
Το προσπερναω μιας και θελω να ευχαριστηθω το οπλο μου πλεον, αν και πριν απο αυτο θα γινει λυσιμο και λιπανση.
-
Εχθες πηγα το phantom στον δρυϊδη Avaris!!!
Εκανε μερικα μαγικα φίλτρα και μετα έλυσε το όπλο. Δεν είχαμε σχέδιο και έτσι δεν το προχωρήσαμε πολύ. Δε λύθηκαν η σκανδάλη και το ελατήριο , ομως έπεσε το rock oil στο ελατήριο , το logun ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ γράσο στο δέσιμο κάνης και μπλοκ και....
το όπλο μεταμορφώθηκε.
ΚΑΝΕΝΑΣ θόρυβος κατά την όπλιση!
Πιο εύκολη όπλιση!
Μείωση λακτίσματος....
Αχχχ! Ακούς φίλε G47??? Σε λίγο θα ανέβουν οι φωτό όπως είχα υποσχεθεί.
Υπερ: Φοβερή ομοιομορφία στις βολές (πριν καν το λύσουμε) 283 μέτρα συνέχεια με crosman απλες στα 7,9! 276 με 8,3!!
Κατά: Πολύ μάπα βίδες (κινέζικες) οι οποίες πολύ εύκολα "χάνουν" τις στροφές τους. Θα αλλαχθούν ΟΛΕΣ. Το όπλο θα λυθεί ξανά από εμένα πλήρως και θα γίνει ότι καλύτερο μπορεί να γίνει και για τη σκανδάλη του.
Δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων έλειξε άδοξα η συνάντηση μας (και ζητώ συγνώμη Σπύρο) και δεν ρίξαμε αρκετά. Επιφυλάσσομαι για το άμεσο μέλλον προς όλους σας και έτσι για να αλλάξουμε διάθεση σας ενημερώνω ότι σύντομα ετοιμάζω μια έκπληξη σε όλο το forum.
pri3st
-
Επιφυλάσσομαι για το άμεσο μέλλον προς όλους σας και έτσι για να αλλάξουμε διάθεση σας ενημερώνω ότι σύντομα ετοιμάζω μια έκπληξη σε όλο το forum.
pri3st
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-
Aκουω, ακουω και περιμενω τις φωτο για να κανω μια εστω στοιχειωδη λιπανση και εγω! ;D
-
Πρός φίλο pri3st: - Εγώ καλά σου τά 'λεγα
και τ' άκουγες παράλογα...
Μ' αυτό το ρεφραίν ενός κλασσικού λαϊκού τραγουδιού σου στέλνω την καλησπέρα μου. Τελικά έκανες την καλύτερη κίνηση - απευθύνθηκες στον ειδήμονα και βρήκες την υγειά σου. Συγχαρητήρια για το "ημι-μεταμορφωμένο" νέο σου όπλο! Σε προηγούμενο μήνυμα που είχαμε συζητήσει τα της λίπανσης και συντήρησης η άποψή μου ήταν - και εξακολουθεί να είναι - ότι η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι αυτή που έκανες τώρα (έστω και εν μέρει) και όχι τα λιπαντικά σιλικόνης που αντενδείκνυνται από σοβαρούς κατασκευαστές και βελτιωτές αεροβόλων ως μέσα για την λίπανση κινούμενων μεταλλικών μερών σε αεροβόλα (στα σημεία που αναπτύσσονται μεγάλες δυνάμεις τριβής) σαν ακατάλληλα (Crosman με ακούς ; ; ; ). Διάβασα τα μηνύματα που ακολούθησαν αλλά δεν ήθελα να επιμείνω περισσότερο με τον κίνδυνο να βρεθούμε σε μια ακόμα αντιπαράθεση χωρίς λόγο - γι' αυτό διάλεξα τη σιωπή.
Παρακάτω παραθέτω ένα link ενός πολύ αξιόλογου και πολύ καλά οργανωμένου ξένου forum (την ύπαρξη του οποίου αγνοούσα παντελώς μέχρι που ένα άλλο μέλος του forum μας μου το υπέδειξε - γειά σου φίλε su-30!) όπου μπορεί κάποιος να δεί (τουλάχιστον) τον τρόπο λύσης/αποσυναρμολόγησης του Gamo Hunter 440 που μοιάζει με πολλά από τα άλλα μοντέλλα της ίδιας εταιρείας καθώς και με τους "κλώνους" (ή αντίγραφα - όπως θέλετε το λέτε) τύπου Crosman κλπ. Με βάση αυτό μπορείς να επιχειρήσεις στο μέλλον πλήρη αποσυναρμολόγηση και εφαρμογή των όσων συζητάμε:
www.airguns.budu.pl/showme2.php?str=serwis_Demontaz_gamo
Στο ίδιο link μπορεί να βρεί κανείς τον τρόπο αποσυναρμολόγησης (Demontaz) πολλών δημοφιλών τύπων όπλων - η γλώσσα είναι Πολωνικά (δυστυχώς) αλλά οι φωτογραφίες είναι πολύ κατατοπιστικές και πιστεύω ότι βοηθούν στην κατανόηση της όλης διαδικασίας.
Φιλικά,
Κώστας
-
Περιπου το ιδιο εδω :
http://my.tbaytel.net/~coopers@tbaytel.net/QuestPhantom/
-
Σχεδον ιδια ειναι λεμε!!!!Αν οχι ολοϊδια!!!
(αντε βρε αγορι μου - μαυρα ματια καναμε να σε δουμε...)
-
Και με το Gamo Shadow 1000 ολοϊδιο!!!!!
Μονο ο οδηγος του ελατηριου αλλαζει...Αν και μου φαινεται οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος αυτος που εχει ο κυριος στο site!...
-
στο site που εδωσε o accuracy lover, τι εβαλε στο πιστονι και εγινε καφε?? ειναι καποιο ειδος γρασο?? ???
-
στο site που εδωσε o accuracy lover, τι εβαλε στο πιστονι και εγινε καφε?? ειναι καποιο ειδος γρασο?? ???
γρασσο με χαλκο ειναι για ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ θερμοκρασιες και τριβες ,καλη φαση !! ο χαλκος εχει και αντιτριβηκες ιδιοτιτες απο μονος του
υπαρχουν και αλλα με αλουμινιο ,ψευδαργυρο κτλ κτλ (και τα αναλογα χαριτωμενα χρωματακια )
-
δηλαδη για να καταλαβω το μονο το οποιο μπορουμε να γρασσαρουμε ειναι το πιστονι ενω το ελατηριο απλα το καθαριζουμε καλα... ??? και αυτο το γρασσο μπορω να το προμηθευτω απο οπουδηποτε??
-
δηλαδη για να καταλαβω το μονο το οποιο μπορουμε να γρασσαρουμε ειναι το πιστονι ενω το ελατηριο απλα το καθαριζουμε καλα... ??? και αυτο το γρασσο μπορω να το προμηθευτω απο οπουδηποτε??
μη βιαζεσαι !! γρασαρουμε οπουδηποτεεχουμε επαφη-τριβη μεταλλου και οχι μονο δλδ γρασαρουμε (με rock oil) τον οδηγο το ελατιριο το top hat
επεισης το <<κλειδωμα>> του οπλου ,τον μοχλο οπλισεως ,την σκανδαλη (με πολυ λιγο σπρευ γρασσου οχι τοσο κολλωδες οσο το rock oil) η molly
εγω να σκεφτεις χρησιμωποιω3με 4 διαφορετικα λιπαντικα (μαλλον χρσημοποιουσα γιατι τωρα με το sg3 κανω την πιο πολυ δουλια με αυτο )
το sg3 ειναι συνθετικο γρασσο για αεροβολα της logun to εστειλε ο ADAS μαζι με το ελατιριο
-
εγω να σκεφτεις χρησιμωποιω3με 4 διαφορετικα λιπαντικα
καλα εσυ εισαι και περιπτωση....(χεχεχε)
Περαν της πλακας ο hw95 τα ειπε καλα.petmix δεν εχεις βρει κανεναν οδηγο λυσιματος λιπανσης για το οπλο σου;;; (για δωσε info μηπως βρω κατι..)
-
φιλε pi3st (πάτερ) εχω βρει οδηγο αλλα δεν τον χρησιμοποιησα! το ελυσα χωρις αυτον! http://www.gunspares.co.uk/shopdisplayproducts.asp?id=24322&cat=300
-
ναι μαλλον δεν ημουν σαφης εγω, συγνωμη! Ηθελα να πω με τον "οδηγο λυσιματος" καποιες οδηγιες σε εικονες για τη σειρα που λυνεις και δενεις το οπλο. Υπαρχουν πολλα στο net. Βεβαια και αυτο που βρηκες με λιγη προσπαθεια μπορεις να κανεις δουλεια.
Για πες μας αποτελεσματα τεκνο μου....αμην!
-
(http://i113.photobucket.com/albums/n207/andreasmd13/SNC00005.jpg)
Παιδιά μόλις παρέλαβα αυτό το kit τις Abbey.Μήπως ξέρει κανεις σε τι ακριβώς χρησιμοποιείτε κάθε ένα από αυτά? Και μιλάω για γενικό λύσιμο και tune up του όπλου. Thank you
-
Φίλε andreasmd13 δεν υπάρχουν οδηγίες πάνω στα κουτιά (στις ετικέττες) για τις ενδεικνυόμενες χρήσεις του κάθε προϊόντος ;
Για συντήρηση και λίπανση αεροβόλων ελατηρίου θα χρειαστείς περισσότερο (να μην πώ αποκλειστικά και θεωρηθώ απόλυτος) το λάδι γενικής χρήσης και το γράσσο LT 2 - το πρώτο για καθαρισμό και προστασία από σκουριά όλων των εξωτερικών μεταλλικών επιφανειών του όπλου (κύλινδρος, κάννη, μηχανισμός σκανδάλης, πίροι και βίδες κλπ) και ελαφριά λίπανση (τονίζω το ελαφριά) των κινούμενων μερών στον μηχανισμό της σκανδάλης (άξονες, σχαστηρίες, ελατήρια και άλλα εξαρτήματα) για ελάττωση των τριβών και ομαλότερη λειτουργία (όχι όμως στα σημεία επαφής των τμημάτων της σκανδάλης μεταξύ τους). Το δεύτερο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για λίπανση του ελατηρίου και του οδηγού του, της εξωτερικής επιφάνειας του πιστονιού, στα σημεία που αναπτύσσονται ισχυρές δυνάμεις τριβών (στα "σαγόνια" του κυλίνδρου και στις πλάγιες επιφάνειες του μονομπλόκ της κάννης, στον κεντρικό πίρο/βίδα της κάννης, στους πίρους του μοχλού οπλίσεως και την επιφάνεια επαφής του με το πιστόνι, στο σύστημα του κλειδώματος της κάννης - σφήνα ή μπίλια κλπ). Το λάδι σιλικόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φροντίδα του κοντακιού και τη προστασία του από το νερό (με την υδροαπωθητική ικανότητα που διαθέτει) καθώς και την φροντίδα της τσιμούχας της κάννης (προστασία από ξηρότητα και καταστροφή) - για τα μεταλλικά μέρη δεν ξέρω και δεν εκφέρω γνώμη - ίσως να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος σχετικά με αυτό. Απ' όσο ξέρω και θυμάμαι τα περισσότερα παρόμοια προϊόντα σιλικόνης (λάδια, γράσσα κλπ) είναι κατάλληλα για τους μηχανισμούς των προσυμπιεσμένων και των πολλών συνθετικών τους μερών (φλάντζες, τσιμούχες στεγανοποίησης).
Φιλικά,
Κώστας
-
Κωστα σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις .Έχουν οδηγίες πάνω αλλα ήθελα μια ποιο "ειδική" απάντηση λόγο τις δικη σας πείρας πάνω στο θέμα ...με κάλυψες 100% ευχαριστώ και πάλι.
-
Καθώς και την φροντίδα της τσιμούχας της κάννης (προστασία από ξηρότητα και καταστροφή) - για τα μεταλλικά μέρη δεν ξέρω και δεν εκφέρω γνώμη
Τα σιλικονουχα λαδια ειναι οτι καλυτερα ΚΑΙ για τα μεταλλα.Εγω χρησιμοποιω της Bisley και στο κοντακι αλλα και στα εξωτερικα μεταλλα των οπλων μου.Τα προιοντα της abbey ειναι επισης αριστα.Για την τσιμουχα της κανης χρησιμοποιω πολυ λιγο pellegun oil βαζοντας στο σε μια μπατονετα ισα ισα για να μην ξερενεται...
-
Η Theoben απαγορεύει τη χρήση σιλικόνης στα όπλα της.
-
Απλό λαδάκι του θεού και εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Αλλα και η σιλικόνη που λεει ο blackship ειναι ωραία και ειναι για να περνάς όλο το όπλο.
-
Το γρασσο σιλικονης ενδεικνυται γενικοτερα για την λιπανση των o-rings οπου αυτα υπαρχουν, ενω το λαδι σιλικονης παρεχει πολυ καλη προστασια στο μεταλλο απο την σκουρια.
Η Theoben απαγορεύει τη χρήση σιλικόνης στα όπλα της.
Για ποιο λογο?
-
Δεν ξέρω. Ίσως έχει να κάνει με τα μέταλλα.
-
για την σκουρια στα εξωτερικά μεταλλα να βαλω γρασο σιλικονης κανει??
και με τι να τριψω την κανη πρωτα που αρχισε να σκουριαζει?
-
για την σκουρια στα εξωτερικά μεταλλα να βαλω γρασο σιλικονης κανει??
και με τι να τριψω την κανη πρωτα που αρχισε να σκουριαζει?
με ψιλο συρμα κουζινας ποτισμενο σε λαδι απαλα
αλοιως βαλε break free και αστο μια εβδομαδα πριν
το τριψεις με κατι μαλινο
-
Εγω παντως γνωριζω οτι τα σιλικονουχα λαδια ειναι τα μονα που δεν μου αφηνουν στο οπλο νερα και το γυαλιζουν τελεια καθαριζοντας τα παντα(υγρασια,λιπος,σκονη...).
Οσο αναφορα για την σκουρια εαν ειναι επιφανειακη και δεν εχεις καποιο σοβαροτερο προβλημα με ενα wd40 και ενα ελαφρυ πανακι φευγει αρκετα ευκολα.ΠΡΟΣΟΧΗ δεν συνιστω το wd40 για γενικο καθαρισμο ,διοτι δεν προστατευει.Μονο στην σκουρια η χρηση του.
-
:D Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .Άλλη μια ερώτηση το "ασετον" κάνει για καθάρισμα τον λαδιών και γράσων αντί βενζίνης?
-
Ναι κανει, αλλα να ειναι οσο πιο καθαρο γινεται. Χωρις πολλα αρωματα και χρωματα.
-
καλυτερο καθαρισμα απο το καυτο νερο με απορυπαντικο πιατων
δεν γινεται ξεπλενουμε με καυτο επισης και τελος
-
...το καλλίτερο όλων για απο-γρασαρίσματα είναι η ισοπροπυλική ακοόλη.....! Λίγο δυσεύρετη αλλά μαγική !
-
...το καλλίτερο όλων για απο-γρασαρίσματα είναι η ισοπροπυλική ακοόλη.....! Λίγο δυσεύρετη αλλά μαγική !
Την ίδια δουλεία κανει και η νιτρομεθανόλη αλλα προσοχή μη τιναχτεί κανενας στο αερα. ;)
-
Την ίδια δουλεία κανει και η νιτρομεθανόλη αλλα προσοχή μη τιναχτεί κανενας στο αερα. ;)
...σκέφτηκα να την συστήσω του Μάνθου (sal...κάτι ::) ), αλλά στην σκέψη ότι είναι 100 + κιλά και μένει στον έκτο.... :-\ ;D
-
Την ίδια δουλεία κανει και η νιτρομεθανόλη αλλα προσοχή μη τιναχτεί κανενας στο αερα. ;)
...σκέφτηκα να την συστήσω του Μάνθου (sal...κάτι ::) ), αλλά στην σκέψη ότι είναι 100 + κιλά και μένει στον έκτο.... :-\ ;D
κανονικα δεν θα επρεπε να τα λες αυτα για μενα που εφαγα 3 μερες απο την αδεια μου για να σου φτιαξω εναν στοχο για να μπορεις να προπονησε στοιχησε λιγο παραπανω αλλα πιστευω να σε βοηθησει να βελτιωσεις τα γκρουπακια σου ειναι σαν σελιδα α4 μονο που αποτελειται απο 3 πανελ γυψοσανιδας διαστασεων 2 μετρα επι ενα τοποθετημενα με τετοιο τροπο ωστε να σχηματιζουν παραλληλογραμμο διαστασεων 3 χ 2 συνολικης επιφανειας 6 τετραγωνικων μετρων εχει βαφτει σε χρωμα μαυρο οποτε καθε βολη σου θα σημειωνεται απανω στην επιφανεια αν το πετυχεις παντως επειδη χωρις να ξερω τις ικανοτητες σου σε κοντραρισα σε γκρουπαρισμα τωρα που ξερω την σκοπευτικη σου δεινοτητα θα σε συμβουλευα με τον στοχο που σου εφτιαξα να ξεκινησεις απο τα 10 μετρα και οσο βελτιωνεσαι θα μεγαλωνεις την αποσταση
Υ.Γ. ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΒΟΛΗ ΘΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΟΠΟΙΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛ ;D ;D ;D
-
Για να καταλαβω μανθο,εγινες προπονητης του Alpha 63?
Aν ναι θα ερθω το αλλο σαββατο στο σκοπευτηριο να το δω.
Αν βεβεα εισαι εκει γιατι μετα απο αυτο το μυνημα προβλεπω οτι ο alpha 63
να σου συστηνη την νιτρομαθανολη ;D ;D
-
Για να καταλαβω μανθο,εγινες προπονητης του Alpha 63?
Aν ναι θα ερθω το αλλο σαββατο στο σκοπευτηριο να το δω.
Αν βεβεα εισαι εκει γιατι μετα απο αυτο το μυνημα προβλεπω οτι ο alpha 63
να σου συστηνη την νιτρομαθανολη ;D ;D
ΑΠΛΑ Σπυρο μου σε μια κοντρα που ειχαμε για γκπουπαρισματα το γκρουπ του Αποστολη καλυπτε απο ακρη σε ακρη ..........το πεδιο βολης πραγματικο φραγμα πυρος
-
Για να καταλαβω μανθο,εγινες προπονητης του Alpha 63?
Aν ναι θα ερθω το αλλο σαββατο στο σκοπευτηριο να το δω.
Αν βεβεα εισαι εκει γιατι μετα απο αυτο το μυνημα προβλεπω οτι ο alpha 63
να σου συστηνη την νιτρομαθανολη ;D ;D
ΑΠΛΑ Σπυρο μου σε μια κοντρα που ειχαμε για γκπουπαρισματα το γκρουπ του Αποστολη καλυπτε απο ακρη σε ακρη ..........το πεδιο βολης πραγματικο φραγμα πυρος
...από κόρακα, ΚΡΑΑΑ θα ακούσεις.... :'(