Αποστολέας Θέμα: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;  (Αναγνώστηκε 59364 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Panas

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 194
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #45 στις: 27 Μαΐου, 2008, 11:59:24 πμ »
  Επιφυλάσσομαι για το άμεσο μέλλον προς όλους σας και έτσι για να αλλάξουμε διάθεση σας ενημερώνω ότι σύντομα ετοιμάζω μια έκπληξη σε όλο το forum.

pri3st

     
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #46 στις: 27 Μαΐου, 2008, 13:41:05 μμ »
Aκουω, ακουω και περιμενω τις φωτο για να κανω μια εστω στοιχειωδη λιπανση και εγω!  ;D

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #47 στις: 27 Μαΐου, 2008, 17:48:21 μμ »
       Πρός  φίλο pri3st: - Εγώ καλά σου τά 'λεγα
                                  και τ' άκουγες παράλογα...
       Μ' αυτό το ρεφραίν ενός κλασσικού λαϊκού τραγουδιού σου στέλνω την καλησπέρα μου. Τελικά  έκανες την καλύτερη κίνηση - απευθύνθηκες στον ειδήμονα και βρήκες την υγειά σου. Συγχαρητήρια για το "ημι-μεταμορφωμένο" νέο σου όπλο! Σε προηγούμενο μήνυμα που είχαμε συζητήσει τα της λίπανσης και συντήρησης η άποψή μου ήταν - και εξακολουθεί να είναι - ότι η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι αυτή που έκανες τώρα (έστω και εν μέρει)  και όχι τα λιπαντικά σιλικόνης που αντενδείκνυνται από σοβαρούς κατασκευαστές και βελτιωτές αεροβόλων ως μέσα για την λίπανση κινούμενων μεταλλικών μερών σε αεροβόλα (στα σημεία που αναπτύσσονται μεγάλες δυνάμεις τριβής) σαν ακατάλληλα (Crosman  με ακούς ; ; ; ). Διάβασα τα μηνύματα που ακολούθησαν αλλά δεν ήθελα να επιμείνω περισσότερο με τον κίνδυνο να βρεθούμε σε μια ακόμα αντιπαράθεση χωρίς λόγο - γι' αυτό διάλεξα τη σιωπή.
             Παρακάτω παραθέτω ένα link ενός πολύ αξιόλογου  και πολύ καλά οργανωμένου ξένου forum (την ύπαρξη του οποίου αγνοούσα παντελώς μέχρι που ένα άλλο μέλος του forum μας μου το υπέδειξε - γειά σου φίλε  su-30!) όπου μπορεί κάποιος να δεί (τουλάχιστον) τον τρόπο λύσης/αποσυναρμολόγησης του Gamo Hunter 440 που μοιάζει με πολλά από τα άλλα μοντέλλα της ίδιας εταιρείας καθώς και με τους "κλώνους" (ή αντίγραφα - όπως θέλετε το λέτε) τύπου Crosman κλπ. Με βάση αυτό μπορείς να επιχειρήσεις στο μέλλον πλήρη αποσυναρμολόγηση και εφαρμογή των όσων συζητάμε:
             www.airguns.budu.pl/showme2.php?str=serwis_Demontaz_gamo
     Στο ίδιο link μπορεί να βρεί κανείς τον τρόπο αποσυναρμολόγησης (Demontaz) πολλών δημοφιλών τύπων όπλων - η γλώσσα είναι Πολωνικά (δυστυχώς) αλλά οι φωτογραφίες είναι πολύ κατατοπιστικές και πιστεύω ότι βοηθούν στην κατανόηση της όλης διαδικασίας.
                          Φιλικά,
               Κώστας

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #48 στις: 27 Μαΐου, 2008, 17:51:37 μμ »
Περιπου το ιδιο εδω :
http://my.tbaytel.net/~coopers@tbaytel.net/QuestPhantom/

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #49 στις: 27 Μαΐου, 2008, 17:54:43 μμ »
Σχεδον ιδια ειναι λεμε!!!!Αν οχι ολοϊδια!!!
(αντε βρε αγορι μου - μαυρα ματια καναμε να σε δουμε...)

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #50 στις: 27 Μαΐου, 2008, 19:12:34 μμ »
Και με το Gamo Shadow 1000 ολοϊδιο!!!!!
Μονο ο οδηγος του ελατηριου αλλαζει...Αν και μου φαινεται οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος αυτος που εχει ο κυριος στο site!...

Αποσυνδεδεμένος petmix

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #51 στις: 28 Μαΐου, 2008, 21:26:30 μμ »
στο site που εδωσε o accuracy lover, τι εβαλε στο πιστονι και εγινε καφε?? ειναι καποιο ειδος γρασο?? ???
Cometa 300

Αποσυνδεδεμένος hw95/0.22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1355
  • θοδωρος
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #52 στις: 29 Μαΐου, 2008, 11:48:06 πμ »
στο site που εδωσε o accuracy lover, τι εβαλε στο πιστονι και εγινε καφε?? ειναι καποιο ειδος γρασο?? ???
γρασσο με χαλκο ειναι για ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ θερμοκρασιες και τριβες ,καλη φαση !! ο χαλκος εχει και αντιτριβηκες ιδιοτιτες απο μονος του
υπαρχουν και αλλα με αλουμινιο ,ψευδαργυρο κτλ κτλ (και τα αναλογα χαριτωμενα χρωματακια )
ο σοφος ...ρωτα!, 
   ο εξυπνος...παραδεχεται!,
ο ηλιθιος...επιμενει!!!
κ ο πονηρος...δικαιολογειται!!




.... οποιος δεν μπορει να κανει τεχνη!,
...κανει κριτικη!!

Αποσυνδεδεμένος petmix

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #53 στις: 29 Μαΐου, 2008, 20:11:17 μμ »
δηλαδη για να καταλαβω το μονο το οποιο μπορουμε να γρασσαρουμε ειναι το πιστονι ενω το ελατηριο απλα το καθαριζουμε καλα... ??? και αυτο το γρασσο μπορω να το προμηθευτω απο οπουδηποτε??
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μαΐου, 2008, 20:17:32 μμ από petmix »
Cometa 300

Αποσυνδεδεμένος hw95/0.22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1355
  • θοδωρος
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #54 στις: 30 Μαΐου, 2008, 11:51:19 πμ »
δηλαδη για να καταλαβω το μονο το οποιο μπορουμε να γρασσαρουμε ειναι το πιστονι ενω το ελατηριο απλα το καθαριζουμε καλα... ??? και αυτο το γρασσο μπορω να το προμηθευτω απο οπουδηποτε??
μη βιαζεσαι !! γρασαρουμε οπουδηποτεεχουμε επαφη-τριβη μεταλλου και οχι μονο δλδ γρασαρουμε (με rock oil) τον οδηγο το ελατιριο το top hat
επεισης το <<κλειδωμα>> του οπλου ,τον μοχλο οπλισεως ,την σκανδαλη (με πολυ λιγο σπρευ γρασσου οχι τοσο κολλωδες οσο το rock oil) η molly
εγω να σκεφτεις χρησιμωποιω3με 4 διαφορετικα λιπαντικα (μαλλον χρσημοποιουσα γιατι τωρα με το sg3 κανω την πιο πολυ δουλια με αυτο )
το sg3 ειναι συνθετικο γρασσο για αεροβολα της logun to εστειλε ο ADAS μαζι με το ελατιριο
ο σοφος ...ρωτα!, 
   ο εξυπνος...παραδεχεται!,
ο ηλιθιος...επιμενει!!!
κ ο πονηρος...δικαιολογειται!!




.... οποιος δεν μπορει να κανει τεχνη!,
...κανει κριτικη!!

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #55 στις: 30 Μαΐου, 2008, 11:59:21 πμ »
εγω να σκεφτεις χρησιμωποιω3με 4 διαφορετικα λιπαντικα

καλα εσυ εισαι και περιπτωση....(χεχεχε)

Περαν της πλακας ο hw95 τα ειπε καλα.petmix δεν εχεις βρει κανεναν οδηγο λυσιματος λιπανσης για το οπλο σου;;; (για δωσε info μηπως βρω κατι..)

Αποσυνδεδεμένος petmix

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #56 στις: 30 Μαΐου, 2008, 20:25:34 μμ »
φιλε pi3st (πάτερ) εχω βρει οδηγο αλλα δεν τον χρησιμοποιησα! το ελυσα χωρις αυτον!  http://www.gunspares.co.uk/shopdisplayproducts.asp?id=24322&cat=300
Cometa 300

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #57 στις: 30 Μαΐου, 2008, 23:49:50 μμ »
ναι μαλλον δεν ημουν σαφης εγω, συγνωμη! Ηθελα να πω με τον "οδηγο λυσιματος" καποιες οδηγιες σε εικονες για τη σειρα που λυνεις και δενεις το οπλο. Υπαρχουν πολλα στο net. Βεβαια και αυτο που βρηκες με λιγη προσπαθεια μπορεις να κανεις δουλεια.

Για πες μας αποτελεσματα τεκνο μου....αμην!

Αποσυνδεδεμένος andreasmd13

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #58 στις: 29 Μαΐου, 2009, 18:15:27 μμ »

Παιδιά μόλις παρέλαβα αυτό το kit τις Abbey.Μήπως ξέρει κανεις σε τι ακριβώς χρησιμοποιείτε κάθε ένα από αυτά? Και μιλάω για γενικό λύσιμο και tune up του όπλου. Thank you

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #59 στις: 29 Μαΐου, 2009, 19:46:40 μμ »
             Φίλε andreasmd13 δεν υπάρχουν οδηγίες πάνω στα κουτιά (στις ετικέττες) για τις ενδεικνυόμενες χρήσεις του κάθε προϊόντος ;
  Για συντήρηση και λίπανση αεροβόλων ελατηρίου θα χρειαστείς περισσότερο (να μην πώ αποκλειστικά και θεωρηθώ απόλυτος) το λάδι γενικής χρήσης και το γράσσο LT 2 - το πρώτο για καθαρισμό και προστασία από σκουριά όλων των εξωτερικών μεταλλικών επιφανειών  του όπλου (κύλινδρος, κάννη, μηχανισμός σκανδάλης, πίροι και βίδες κλπ) και  ελαφριά λίπανση (τονίζω το ελαφριά) των κινούμενων μερών στον  μηχανισμό της σκανδάλης (άξονες, σχαστηρίες, ελατήρια και άλλα εξαρτήματα) για ελάττωση των τριβών και ομαλότερη λειτουργία (όχι όμως στα σημεία επαφής των τμημάτων της σκανδάλης μεταξύ τους). Το δεύτερο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για  λίπανση του ελατηρίου και του οδηγού του, της εξωτερικής επιφάνειας του πιστονιού, στα σημεία που αναπτύσσονται ισχυρές δυνάμεις τριβών (στα "σαγόνια" του κυλίνδρου και στις πλάγιες επιφάνειες του μονομπλόκ της κάννης, στον κεντρικό πίρο/βίδα της κάννης, στους πίρους του μοχλού οπλίσεως και την επιφάνεια επαφής του με το πιστόνι, στο σύστημα του κλειδώματος της κάννης  - σφήνα ή μπίλια κλπ). Το λάδι σιλικόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φροντίδα του κοντακιού και τη προστασία του από το νερό (με την υδροαπωθητική ικανότητα που διαθέτει) καθώς και την φροντίδα της τσιμούχας της κάννης (προστασία από ξηρότητα και καταστροφή) - για τα μεταλλικά μέρη δεν ξέρω και δεν εκφέρω γνώμη - ίσως να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος σχετικά με αυτό. Απ' όσο ξέρω και θυμάμαι τα περισσότερα παρόμοια προϊόντα σιλικόνης (λάδια, γράσσα κλπ) είναι κατάλληλα για τους μηχανισμούς  των προσυμπιεσμένων και των πολλών συνθετικών τους μερών (φλάντζες, τσιμούχες στεγανοποίησης).
                Φιλικά,
             Κώστας