Αποστολέας Θέμα: Σχετικά με το Λινέλαιο  (Αναγνώστηκε 18414 φορές)

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #30 στις: 11 Απριλίου, 2013, 21:41:24 μμ »
 
Οι συνδεσμοι δεν μου ανοιγουν  :(
 
Δυστυχως ολο το site φαινεται να εχει προβλημα :(

        Σήμερα ενέσκηψε το θέμα  - μέχρι χθές το βράδυ άνοιγαν κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος alpha-63

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 7893
  • «Μαλέαν δε κάμψας επιλάθου των οίκαδε»
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #31 στις: 12 Απριλίου, 2013, 23:35:06 μμ »
....θα παραέπεσε lean - έλαιο  8)
Σειρήνα -HW97Κ .22
Μέδουσα -HW97K .20
Ειμαρμένη -HW95 .22
Γοργόνα 
Έχιδνα-HW95 .20
Κίρκη -AA ProSport .22
Μήδεια- ΑΑ ProSport .177
Ναυσικά -AA TX MK3 .177
Ερινύα -ΑΑ ProElite .22
Άρπυια -AA ProElite .25
Λάχεσις -HW35 .177
Νέμεσις -HW90 .22
Πηνελόπη -HW55 .177
Άρτεμις -Diana52 .22 EXP
Lady Chatterley -BSA S.Star .177
Afrodyte -BSA S.Star .177
Χαρά -BSA RB2 Stutzen .177
Victoria -BSA RB2 Stutzen .22
Erika -Feinwerkbau 300 .177
Patricia -Webley&Scott Osprey Supertarget .177
Mo Chou -BAM 26 .177

Αποσυνδεδεμένος banman

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 135
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #32 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 02:12:40 πμ »
Sory που ανασύρω το θέμα ένα χρόνο μετά.

Εδώ και αρκετούς μήνες, έχω βρεθεί με ένα Norica West. Είναι φίλου καρδιακού και θέλω να του το συντηρήσω.
Το 15ετίας όπλο δεν έχει ανοιχθεί από την αγορά του (με ό,τι σημαίνει αυτό) συν του ότι έχει κάπως ταλαιπωρημένο ξύλο από κάποιες γρατζουνιές (μάλλον από απρόσεκτες επαφές σε τοίχους) και κάποιες χαρακιές.
Τις χαρακιές δεν σκοπεύω να τις στοκάρω αλλά θέλω να ασχοληθώ με το κοντάκι στο σύνολό του και αποφάσισα να ακολουθήσω τις οδηγίες του ποστ του Μόρτιμερ. Ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα.
Η απορία μου βγαίνει από την παρακάτω παράθεση:
........
Βρέχουμε μια πετσέτα και την απλώνουμε πάνω στο κοντάκι. Έπειτα με το ηλεκτρικό σίδερο πιέζουμε μέτρια πάνω στην περιοχή που μας ενδιαφέρει. Ο ατμός που δημιουργείται ανασηκώνει τις ίνες του ξύλου και ως από θαύμα το ξύλο επανέρχεται. Ίσως χρειαστούν παραπάνω από 2-3 περάσματα, αλλά το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.
.......
...........
Με υπομονή και μεράκι φτάνουμε μέχρι το 400! Το ξύλο τώρα είναι καθαρό και έχει αρχίσει να δείχνει τα νερά του. Από αυτό το σημείο πριν από κάθε χέρι με διαφορετικό νούμερο σιδερώνουμε ΟΛΟ το κοντάκι. Μέχρι το 800. Αυτό το κάνουμε διότι με το σιδέρωμα θα σηκωθούν οι ίνες και τα νερά θα γίνουν πιο όμορφα και πιο έντονα! Μπορείτε να μην το κάνετε αλλά πιστέψτε με το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο.
.........

... δηλαδή, όταν λες σιδέρωμα ύστερα από κάθε νέο τρίψιμο, εννοείς επανάληψη της διαδικασίας με την βρεγμένη πετσέτα και το σίδερο;

PS: αν και off topic, όταν άνοιξα το όπλο, είδα ότι δεν έχει κάποιον υποκύλινδρο που "κρατάει" την σκανδάλη, για να τον ζμπρώξω-συμπιέσω και να βγάλω τους πείρους της σκανδάλης. Αυτό που βλέπω, βγάζοντας την πίσω τάπα, είναι μόνο οι πείροι και το πάνω μέρος της κασέτας της σκανδάλης στο οποίο πιάνουν οι πείροι. Υποψιάζομαι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω κάποιο λεπτό αντικείμενο και να ζμπρώξω το σίδερο που βρίσκεται μπροστά από την σκανδάλη.
Υπάρχει κανένα σχεδιάγραμμα για το όπλο ή κανένας οδηγός λυσίματός του; Κοίταξα στην αντίσοιχη ενότητα αλλά δεν βρήκα κάτι.
BAM 26
Crosman 1377
Cometa Galaxy 220 .177

Αποσυνδεδεμένος banman

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 135
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #33 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 02:44:24 πμ »
Και επειδή δεν βλέπω να έχω την δυνατότητα edit (μάλλον την χάνω ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα), αντί για βρεγμένη πετσέτα και σίδερο, αν χρησιμοποιήσω ατμοκαθαριστή, θα του κάνω ζημιά; :)
BAM 26
Crosman 1377
Cometa Galaxy 220 .177

Αποσυνδεδεμένος mark 6,35

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 218
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #34 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 07:55:00 πμ »
η τεχνικη που περιγραφω εδω αφορα επισκευες βαθουλωματων πανω στο ξυλο.
συνηθως τετοια προβληματα εχουν δυο λυσεις
 η τις αφηνουμε και προχωραμε την οποια διαδικασια
η για  να τις εξαφανισουμε αναγκαστικα γυαλοχαρταρουμε σχεδον ολη την επιφανεια του κοντακιου..ωστε να ερθει ολο το ξυλο σε μια επιφανεια ομοιογενη <<καταπινοντας>. ετσι και τα βαθουλωματα.
η τεχνικη που περιγραφω.. σκοπο εχει να μη ανγκαστει     να τρυφτει ολο το ξυλο και να κατεβει τοσο πολυ για να εξαφανιστουν βαθουλωματα και αμυχες.
 με την τοπικη ατμοθεραπεια.. ανεβαινουν τα βαθουλωματα αμυχες προς τα πανω..σε ενα παρα πολυ καλο βαθμο.. αναλογα την περιπτωση.. κανουμε την διαδικασια 2..3..4,,5,,φορες...
δεν υπαρχει κανενας κυνδινος για το ξυλο..
 ετσι με ενα αρκετα λιγοτερου βαθους μετα ολικο γυαλοχαρταρισμα εχουμε μια ομοιομορφη επιφανεια του ξυλου.. εχωντας κερδισει χρονο αφανταστα
απο το αν ειχαμε
   ακολουθησει καποια αλλη τεχνικη.
 δεν ειναι απαραιτητο σε καμια περιπτωση να γινει σε ολη την επιφανεια του ξυλου.
 αφορα μονο σημεια τοπικα οπου υπαρχουν αμυχες και βαθουλωματα...
 αυτο με τον ατμοκαθαριστη δεν το εχω κανει.. και δεν ξερω τι θα επιφερει..παντως εχει μια λογικη.
 αν ειχα ατμοκαθαριστη θα πειραματιζομουν,,,
 το πετσετα βρεγμενη και σηδερο ατμου η συμβατικο το εχω κανει αρκετες φορες και το αποτελεσμα ηταν θαυμασιο.

Αποσυνδεδεμένος sporos9268

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 198
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #35 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 12:42:27 μμ »

Παιδιά θα ήθελα να σας ενημερώσω, γιά όσους ίσως δεν γνωρίζουν, ότι το λινέλαιο θέλει
προσοχή στο που και πως θα πετάξουμε τα εμποτισμένα με αυτό πανιά ή χαρτιά.
Έχει την τάση να ανεβάζει θερμοκρασία σε σημείο αυτανάφλεξης και να ξεκινάει πυρκαγιά!
Βέβαια, στα κοντάκια που το χρησιμοποιούμε εμείς είναι πολύ μικρή η ποσότητα, αλλά πάντα
υπάρχει κάποιος απρόβλεπτος παράγοντας, π.χ. να πέσει το μπουκάλι, να χυθεί και να το
σκουπίσουμε με χαρτιά, που μετά θα πετάξουμε στα σκουπίδια...
Το ίντερνετ έχει πολλές αναφορές στο φαινόμενο αυτό, σας παραθέτω ένα ανάλογο βίντεο!

http://www.youtube.com/watch?v=9yq6VW-c2Ts



Αποσυνδεδεμένος Φραγκίσκος

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 126
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #36 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 12:49:42 μμ »
Για τα βαθουλώματα που δεν θα καταφέρεις να τα φέρεις τελείως στην επιφάνεια και θα πρέπει να φας πολύ ξύλο :
Μπορείς να τα γεμίσεις με διάφανο υγρό στόκο Epifanes από καταστήματα που έχουν υλικά κότερων και το τελικό αποτέλεσμα είναι αόρατος ο στόκος γιατί αντανακλά το χρώμα του ξύλου και φαίνεται ένα , αρκεί να έχεις αφαιρέσει από το βαθούλωμα οποιοδήποτε χρώμα έχει και να είναι στο φυσικό του χρώμα  το ξύλο ,αυτό θα φαίνεται και στο τελικό αποτέλεσμα ,
Καλή επιτυχία  8)

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #37 στις: 16 Μαρτίου, 2014, 18:23:38 μμ »
           
           Το West έχει ακριβώς την ίδια σχεδίαση με το Marvic - Marvic Gold - Storm.  Ο οδηγός του ελατηρίου έρχεται σε απ' ευθείας επαφή με την "κασσέττα" του μηχανισμού της σκανδάλης, δεν υπάρχει βάση για να "στεγάζει", να δέχεται δηλαδή μέσα της το σύστημα της σκανδάλης όπως σε άλλα αεροβόλα. Για την καλύτερη και πιό εύκολη αποσυναρμολόγηση θα χρειαστεί να κάνεις μια "πατέντα"  με ένα κομμάτι σωλήνα που θα έχει μικρότερη διάμετρο από τον κύλινδρο του Norica. Ο σωλήνας θα πιέζει την βάση του οηγού του ελατηρίου κι έτσι οι πίροι θα βγούν εύκολα. Το ελατήριο έχει μια προφόρτιση γι' αυτό θα χρειαστεί προσοχή και βοήθεια από δεύτερο άτομο ή να χρησιμοποιήσεις έναν πρόχειρο αποσυμπιεστή ελατηρίου. Δες τις φωτογραφίες και τα σχεδιαγράμματα  και θα καταλάβεις πώς μπορεί να γίνει.

              https://www.dropbox.com/s/62s8ma0j74pxmxz/Norica_MarvicGold.pdf   (σχεδιάγραμμα του Marvic Gold)

              https://www.dropbox.com/s/ehw18giix07z04o/Norica_Hammerli_Beeman_SAG_.pdf   (το ίδιο σχεδιάγραμμα από τους Κινέζους αυτή τη φορά - αφορά τα αντίγραφα/"κλώνους" των Norica που κατασκευάζουν και πουλάνε στην παγκόσμια αγορά σαν SAG AR 1000, Hammerli Titan κλπ ονομασίες που βλέπεις)

            Να κι ένα  σχεδιάγραμμα του Norica Jet που είναι ολόϊδιο με το West που πωλούνταν εδώ:

         https://www.dropbox.com/s/5dzuaryk03cio5f/Norica_jet.pdf

          Αποσυναρμολόγηση του Marvic από Πολωνικό site:

          http://www.airguns.budu.pl/showme2.php?str=serwis_Demontaz_noricamarvicgold


         Αποσυναρμολόγηση του Storm από Ρωσσικό site - πρόσεξε την φωτό με τον κομμένο σωλήνα:

          http://www.topguns.ru/norica-storm-v-fotografijah/

           http://i2.guns.ru/forums/icons/forum_pictures/000963/963397.jpg 

        Ο Ρώσσος έκοψε ένα πιστόνι από αεροβόλο Baikal και το μετέτρεψε σε αυτό το αυτοσχέδιο βοήθημα για να κάνει τη δουλειά του, ένας οποιοσδήποτε σωλήνας όμως κάνει μια χαρά αρκεί να κοπεί στα σημεία που υπάρχουν οι πίροι για να περάσει ανάμεσα τους και να φτάσει το πίσω μέρος του οδηγού.

         

         

       

Αποσυνδεδεμένος banman

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 135
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #38 στις: 19 Μαρτίου, 2014, 14:07:05 μμ »
Εραστή, το West είναι όντως ολόϊδιο με το Jet. Ανοίχθηκε εχθές με την αρωγή μέγγενης και μακριού κατσαβιδιού.
Σε σχέση με τα Beeman & Marvic απουσιάζει ο μπροστά οδηγός του ελατηρίου. Εξάρτημα 2700 & 825 αντίστοιχα.
Το όπλο ήταν θεόστεγνο και η τσιμούχα κατράμι.
Αγοράστηκαν καινούργια τσιμούχα και ελατήριο με συνολικό κόστος 18 ευρώ. Το καινούργιο ελατήριο (το οποίο ΕΙΝΑΙ για το συγκεκριμένο όπλο) ήταν γύρω στα 5 με 6 εκατοστά μακρύτερο. Δεν τα έχω τώρα μπροστά μου. Διάμετρος ίδια. Υποθέτω ότι με τα χρόνια, το παλιό ελατήριο "έκατσε". Ίσως να το αποθήκευαν και οπλισμένο. Το έμβολο το είδα κουκλί.
Την σκανδάλη δεν πρόκειται να την πειράξω. Αν βρούμε τρόπο να φτιάξουμε έναν οδηγό για μπροστά, θα το κάνουμε. Αλλιώς θα μπει σκέτο όπως ήταν. Ο πίσω οδηγός είναι πλαστικός, σε καλή κατάσταση και μάλλον θα ζήσουμε με αυτό. :D
Κωλοτρίβομαι να ντύσω το έμβολο εσωτερικά με φύλλο από κουτί Coca Zero. Να το κάνω;  ::)
(αλήθεια, ρουλεμάν που, πως και γιατί μπαίνουν; )
Δυστυχώς δεν διαθέτω χρονογράφο για να μετρήσω το πριν και το μετά. Όμως, γιορτάζω στις 21 Μαΐου και γενέθλια έχω στις 6 Αυγούστου.  ;D
Τα μεταλλικά μέρη του όπλου (κυρίως κύλινδρος, κάνη, μοχλός όπλισης) θα ξηθούν, θα βαφτούν και θα ψηθούν από τον ιδιοκτήτη που τυγχάνει βαφέας αυτοκινήτων. Επιμένει. Έχει και μικρή εμπειρία από μπλούινγκ, καθότι ιδιοκτήτης λειόκανων. ;)
Το κοντάκι θα το κάνω εγώ. Αγοράστηκαν remover και υδρόχρωμα. Ο ιδιοκτήτης διαθέτει τριβείο, γιαλόχαρτα (σε πληθώρα από νούμερα) και ... φούρνο για τα στεγνώματα. Θα προσπαθήσω να τραβήξω και φωτό για μια μίνι παρουσίαση.  :)
Φχαριστώ για όλα και sorry για το off topic. 8)
BAM 26
Crosman 1377
Cometa Galaxy 220 .177

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #39 στις: 19 Μαρτίου, 2014, 15:44:33 μμ »
             Φίλε  banman  επειδή οι απορίες που αφορούν το όπλο δεν γίνεται να λυθούν εδώ άνοιξε ένα νέο θέμα σχετικό με το Norica West του φίλου σου π.χ. στην ενότητα "Αεροβόλα Ελατηρίου" - θα μεταφερθούν τα μηνύματα που δεν έχουν σχέση με το θέμα του τίτλου και θα συνεχιστεί εκεί η συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος banman

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 135
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #40 στις: 19 Μαρτίου, 2014, 17:10:55 μμ »
Έχεις δίκιο. Είχα σκοπό να το κάνω γι αυτό και μίλησα για off topic νωρίτερα.  :)
BAM 26
Crosman 1377
Cometa Galaxy 220 .177

Αποσυνδεδεμένος wh35

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 164
Απ: Σχετικά με το Λινέλαιο
« Απάντηση #41 στις: 18 Σεπτεμβρίου, 2016, 15:50:19 μμ »
Στο guide της εταιρείας που φτιάχνει το tru oil αναφέρει ότι σε βαμμένα ξύλα πρέπει να μπει ένα siller & filler. Το θέμα είναι πως δεν το έχω δει να αναφέρεται κάτι τέτοιο εδώ. Σύμφωνα με έρευνα που έκανα youtube και web είδα πως αν το βάψεις πρεπει να το σφραγίσει μετά. Και εγώ ρωτώ: να το κάνω έτσι ή θα έχω κάποιο πρόβλήμα ? Αν είναι να βάλω σιλερ να πάρω από χρωματοπωλιο ή για όπλα?  Επίσης θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα μετά με το λινελαιο?