Αποστολέας Θέμα: gktri προβλημα fxt12  (Αναγνώστηκε 11982 φορές)

Αποσυνδεδεμένος gktri

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
gktri προβλημα fxt12
« στις: 24 Μαρτίου, 2020, 10:38:41 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑΣ ΣΤΟ FX T12  ΤΟΥ ΒΑΖΩ ΑΕΡΑ ΑΠΟ 0 BAR ΜΕ ΤΡΟΜΠΑ (HILL)
KAI ΧΑΝΕΙ ΑΕΡΑ . ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΝ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΥΠΙΤΣΕΣ ΤΗΣ MAIN VALVE TUBE END
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ
ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ 2 O-RINGS ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑΚΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΑΠΟ 0 BAR ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ
ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΗ ΦΙΑΛΗ ???
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Αποσυνδεδεμένος Mike pr

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 196
Απ: gktri προβλημα fxt12
« Απάντηση #1 στις: 24 Μαρτίου, 2020, 11:01:39 πμ »
Εαν δεν εχει καποιο προβλημα η βαλβιδα απο την παραμονη του οπλου αδειο, προσπαθησε να τραβηξεις εξω την βαλβιδα με μια πενσα προσεκτικα μηπως σφραγισει και παρει αερα, αλλιως μπουκαλα

Αποσυνδεδεμένος tassos

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1797
  • Βολος
Απ: gktri προβλημα fxt12
« Απάντηση #2 στις: 10 Απριλίου, 2020, 10:48:06 πμ »
Πιθανόν μετά από τόσες μέρες να ζεις βγάλει άκρη με το πρόβλημα στο όπλο σου παρόλα αυτά θα κάνω κι εγώ μια προσπάθεια να βοηθήσω.                                     Μετά από τόσα χρόνια απραξίας  ένα σέρβις αλλαγής των ο ρινγκς είναι επιβεβλημένο.  Πιθανόν αν προσπαθήσεις να γεμίσεις το όπλο με καταδυτική να μπορέσεις να φουσκώσει το όπλο. Αλλά πάλι σευντομα λόγω διαρροής από τα ο ρινγκ θα  αδειάσει. Γεμίζοντας με καταδυτική επειδή η παροχή αέρα είναι μεγάλη σε σχέση με την τρόμπα  μόλις ξεπεράσεις την πίεση των 60-70 μπαρ στον αεροθαλαμο επέρχεται στεγανοποίηση στην firing valve του όπλου. Σ' αυτήν τη φάση βοηθά να είναι ο μοχλός όπλισης τραβηγμενος για να μην πιέζεται η βαλβίδα . Ο λόγος που δεν μπορείς να γεμίσεις τον άδειο αεροθαλαμο με τρόμπα είναι ότι η έδρα της βαλβιδας κάνει πατούρα λόγω χρήσης. Ακόμα και να  κάνεις αλλαγή στα ο ρινγκς πιθανόν το πρώτο γέμισμα να επιτευχθεί μόνο γέμισμα από καταδυτική . Αυτά ... από την μικρή μου εμπειρία .   
ΒΤ-65      75 FP