Γενικά => Εισαγωγή στον κόσμο του αεροβόλου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Fousk@S στις 01 Αυγούστου, 2008, 17:34:46 μμ

Τίτλος: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: Fousk@S στις 01 Αυγούστου, 2008, 17:34:46 μμ
γεια σας ηθελα να ρωτησω επιδει τωρα γραφτηκα κ διαβαζω διαφορα θεματα και ειδα να αναφερετε το pcp τι ακριβως ειναι???? και επισεις κατι τελευτεο εχω το walther p88 το οπιο κανει πολυ θορυβο κατα την εκτονοσι τις αμπουλας....διαβασα καπου οτι υπαρχει τροπος να γινει καπως πιο αθορυβο..??? ευχαριστω!!
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: destro στις 01 Αυγούστου, 2008, 17:54:25 μμ
φιλε fousk@s τα pcp ειναι αεροβολα προσυμπιεσμενου αερα. χρησιμοποιουν δηλαδη μια ενσωματωμενη φιαλη οπου αποθηκευουν τον αερα για να εκτελεσουν βολη. μεγαλο προσον τους η μηδενικη ανακρουση κατι που βοηθαει στην ακριβεια. μοναδικο μειονεκτημα το σχετικα υψηλο κοστος αποκτησης. για μια πρωτη εισαγωγη στα pcp αλλα και στα αλλα ειδη αεροβολων ριξε πρωτα μια ματια εδω:  http://aerovolo.gr/forum/index.php?topic=159.0   οσον αφορα το cp88 τι εννοεις πιο αθορυβο?
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: Fousk@S στις 02 Αυγούστου, 2008, 03:03:04 πμ
καταλαβα τι πεζει!! ευχαριστω! οσο για το αθορυβο που ειπα ακυρο ... ::)
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: feugatos στις 04 Αυγούστου, 2008, 19:20:29 μμ
Θα ηθελα να ρωτησω τους κατοχους PCP η τους γνωστες απο PCP μερικα πραγματα σχετικα με το γεμισμα του PCP.

Απ' οτι ειδα γραμμενο και σε αλλο θεμα το τρομπαρισμα ενος PCP ειναι αρκετα επιπονο και χρονοβορο, και επειδη τουλαχιστον προσωπικα θεωρω οτι η σκοποβολη ειναι ενα hobby που το κανεις καλυτερα ενω εισαι ξεκουραστος, και δεν πρεπει να σου βγαινει η ψυχη μεχρι να γεμισεις το οπλο για να ριξεις 40 βολες (για να μη μηλησουμε για το FX Gladiator DA που εχει δυο φυαλες) και μετα φτου κι απ'την αρχη, προσανατολιζομαι στην δευτερη επιλογη που ειναι η φυαλη καταδυσης.

Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης:

α) Εστω οτι το οπλο λεει 220 bar maximum, η φυαλη καταδυσης πρεπει να ειναι τουλαχιστον 220 bar για να μπορεσω να το γεμισω ;

β) Εχω ακουσει (ισως ραδιο-αρβυλα) οτι αν γεμισεις μια φορα, η δευτερη δεν εχει την ιδια πιεση, η τριτη ακομη λιγοτερη, και ετσι εχουμε μια φθηνουσα πορεια πιεσης μεσα στη φυαλη, με αποτελεσμα να φθηνει και ο αριθμος βολων, η η δυναμη αυτων ειναι αληθεια;

γ) Ξερω, οτι για να μεταφερθει αερας απο ενα δοχειο στο αλλο, πρεπει το δοχειο που θα δεχτει τον αερα να εχει λιγοτερη πιεση, αρα αν αγορασω καταδυτικη φυαλη 220 bar και προσπαθησω να γεμισω με αυτην το οπλο (220bar) την επομενη φορα που θα γεμισω ισως να μην εχω την ιδια πιεση. Ειναι σωστος αυτος ο συλλογισμος;

δ) Ποια αλλα κριτηρια πρεπει να θεσω για να επιλεξω μια φυαλη καταδυσης, ωστε πρωτα απ' ολα να ειναι ασφαλης για μενα, ευχρηστη και αποδοτικη; 

Πραγματικα δεν εχω ιδεα απο τετοιου ειδους οπλα και χρειαζομαι οποιαδηποτε πληροφορια μπορω να βρω.


Νικος
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: gpapado στις 04 Αυγούστου, 2008, 19:58:33 μμ
φίλε feugatos  οι φιάλες κατάδυσης είναι 232 bar και 300 bar. όμως κανείς δεν γεμίζει φιάλες πάνω από 230 γιατί είναι επικίνδυνο (αντε να βρείς κανένα να στην γεμίσει με 240 αλλά θα είναι ζεσταμένη η φιάλη και πάλι 230 θα κατέβει η πίεση όταν κρυώσει). τώρα η σκέψη σου με το άδειασμα είναι της είναι σωστή. εάν κάνεις μερικά γεμίσματα (οχι ένα) τότε η πίεση θα πέσει αλλά αυτό εξαρτάται και απο την χωρητικότητα της φιάλης. αν πάρεις μια δεκάλιτρη στα 232 και για να γεμίσεις την μιά φιάλη του ΗΤ 100 στα 200 bar με χωρητικότητα 0.175 λίτρα φαντάσου πόσα γεμίσματα θα κάνεις και η πίεση στην φιάλη κατάδυσης  δεν θα άλλάξει σημαντικά. τώρα η ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο σε μια φιάλη κατάδυσης και κάθε λίγα χρόνια χρειάζεται μια συντήρηση αξίας 35 ευρώπερίπου.άλλωστε αν δεν έχει συντηρηθεί κανένα μαγαζί που σέβεται τον εαυτό του και τον πελάτη δεν θα στη γεμίσει.
ελπίζω να βοήθησα
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: feugatos στις 04 Αυγούστου, 2008, 20:58:37 μμ
όμως κανείς δεν γεμίζει φιάλες πάνω από 230 γιατί είναι επικίνδυνο (αντε να βρείς κανένα να στην γεμίσει με 240 αλλά θα είναι ζεσταμένη η φιάλη και πάλι 230 θα κατέβει η πίεση όταν κρυώσει).

Δηλαδη για να γινει σαφες, αν παρω φιαλη 300 bar θα μου γεμισουν 230 max, και αν παρω φιαλη 230 bar θα μου γεμισουν 160 ;

Νικος
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: Einhorn στις 04 Αυγούστου, 2008, 22:31:30 μμ
Από οσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι στη γεμίζουν έτσι και αλλιώς στα 200 bar. Το θέμα είναι πως κατά τη γνώμη μου η τρόμπα είναι καλύτερη λύση. Κατ'αρχάς αν δεν αφήνεις τη πίεση του αεροβόλου να πέφτει πολύ χαμηλά, δηλαδή τη γεμίζεις μετά από κάθε 40 βολές περίπου, με 6 έως 10 τρομπαρισιές είσαι πάλι γεμάτος και κυρίως αυτόνομος χωρίς εξαρτήσεις. Παράλληλα κουβαλάς μαζί σου κι ένα ελατηρίου και οταν βαρεθείς τη τρόμπα καταπιάνσαι με αυτό  ;).
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: pri3st στις 05 Αυγούστου, 2008, 07:45:33 πμ
Ή κουβαλας και εναν αλλον μαζι σου και τον βαφτιζεις "Υπευθυνο Αυτονομιας και Διατηρησης Ενεργειας" (ε μην τον πεις ετσι τρομπα φορα πατριδα και παρεξηγηθει) ο οποιος θα κανει το τρομπαρισμα.
Και ανευ πλακας αυτο ειναι η καλυτερη λυση που προτεινη ο Στεφανος αφου και δε σε πιανει βαρεμαρα να τρομπαρεις συνεχεια στο τελος και διατηρεις μια περιπου στασιμη κατασταση στο οπλο ωστε να εχεις ομοιομορφια (ειδικα στα pcp χωρις ρεγουλατορο).
Καλημερα,
pri3st
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: feugatos στις 05 Αυγούστου, 2008, 13:27:07 μμ
ο Υπευθυνος Αυτονομιας και Διατηρησης Ενεργειας καλλιστα μπορει να γινει ανεκδοτο  ;D

Αν ομως το εγχειριδιο του οπλου λεει 40 βολες maximum αυτο δεν σημαινει οτι το οπλο θα ειναι αδειο μετα απο αυτες ;


Νικος
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: sniperman στις 05 Αυγούστου, 2008, 19:50:24 μμ
Από οσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι στη γεμίζουν έτσι και αλλιώς στα 200 bar. Το θέμα είναι πως κατά τη γνώμη μου η τρόμπα είναι καλύτερη λύση. Κατ'αρχάς αν δεν αφήνεις τη πίεση του αεροβόλου να πέφτει πολύ χαμηλά, δηλαδή τη γεμίζεις μετά από κάθε 40 βολές περίπου, με 6 έως 10 τρομπαρισιές είσαι πάλι γεμάτος και κυρίως αυτόνομος χωρίς εξαρτήσεις. Παράλληλα κουβαλάς μαζί σου κι ένα ελατηρίου και οταν βαρεθείς τη τρόμπα καταπιάνσαι με αυτό  ;).

Με 10 τρομπαρισιες 40 βολες?????
Σε τι ενεργεια?
Ρωταω γιατι καποιον που ειχα ρωτησει στο σκοπευτηριο μου ειχε πει για 3 τρομπιες η ατμοσφαιρα.
Σε μεγαλες ενεργειες χανεις καμια 10 ατμοσφαιρες στη βολη, δηλαδη μιλαμε για πολυ τρομπαρισμα αν ισχυει αυτο που μου ειχε πει.
Γιαυτο δεν ειχα σκεφτει να αγοράσω.
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: Einhorn στις 05 Αυγούστου, 2008, 22:25:37 μμ
Κοιτάξτε,
το HW100 έχει μια πράσινη ζώνη που ξεκινά (αν θυμάμαι καλά) στα 120 bar και τελειώνει στα 200 bar! Μέσα σε αυτή τη ζώνη ρίχνω περίπου 2 γεμιστήρες (28 βολές) συν άλλη μία (14 βολές) με μία μικρή πτώση. Αν συνεχίσω φτάνω τις 100 βολές αλλά η τελευταίες βολές έχουν την ίδια δύναμη που θα είχαν αν τις πετούσες με το χέρι... ;D ;D ;D.
Το θέμα είναι πως ρίχνοντας περίπου 30 βολές κάνω 20 τρομπαρισιές και είμαι στα 200 bar πάλι. ;D

Επισημαίνω βέβαια πως το 100άρι μου είναι είναι το SK με τη μικρή φιάλη αλλά και το S με τη μεγάλη δε νομίζω να χρειαστεί περοσσότερο από 10 τρομπαρισιές!
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: feugatos στις 05 Αυγούστου, 2008, 22:55:48 μμ
Στεφανε εισαι  πολυ διαφωτιστικός!

Ομως υποθετω οτι οι 2 γεμιστηρες με το PCP, αδειαζουν μεχρι να πεις "κρεμμυδι" , υπολογιζω δηλαδη οτι δεν σου περνει πανω απο 10 λεπτα να αδειασεις και τις δυο (ισως λεω και πολλα).
Αν ειναι ετσι, για καθε 10 λεπτα βολων θελεις 6 τρομπαρισματα.

Και επιπλεον πρεπει να αφιερωσεις και χρονο γεμισματος των γεμιστηρων.

Χμμμ...δεν ακουγεται πολυ ελκυστικο, η αληθεια να λεγετε.


Νικος
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: Einhorn στις 05 Αυγούστου, 2008, 23:05:39 μμ
Θα σας πω τη γνώμη μου,
τα pcp είναι τα αεροβόλα Βασιλιάδες της ακρίβειας σκόπευσης. Σε οτι αφορά εμένα είμαι οπαδός των αεροβόλων ελατηρίου αφού έχουν την απόλυτη αυτονομία αλλά και τη χαρά του βαθμού δυσκολίας από άποψη ανάκρουσης κ.τ.λ.
Ως φανατικός οπαδός των Weihrauch όμως ήταν αδύνατο να λείπει από τον οπλοβαστό το HW100 το οποίο σκόπιμα επιλέχθηκε να είναι το SK ώστε γενικά τα πράγματα να είναι πιο εύκολα. Πανάλαφρο με γρήγορο και εύκολο "φούσκωμα" κυριολεκτικά έχεις πολλές-πολλές βολές.
Για το κάθε PCP όμως νομίζω πως δεν είναι αεροβόλο που χρησιμοποιείται για πλάκα. Θα το πάρεις κοντά σου σχεδόν πάντα παράλληλα με κάποιο ελατηρίου και θα το χρησιμοποιήσεις σε μια παρεϊστικη κόντρα ή σε κόντρα με τον εαυτό σου μετά τη σχετική ρύθμιση!
Είναι αεροβόλα υψηλών αποδόσεων και δεν συνιστώνται απλώς για χαβαλέ εκτός αν σου περισεύουν οπότε παίρνεις το κομπρεσεράκι των 2500€ και το γεμίζεις με την μπαταρία του αυτοκινήτου όσες φορές θές.... Σε άλλη περίπτωση ούτε η καταδυτική μπουκάλα βοηθάει!
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: Fousk@S στις 06 Αυγούστου, 2008, 05:52:22 πμ
παιδια πια μοντελα-μαρκες λειτουργουνε με συστημα PCP?? να παρω μια ιδεα!!! ευχαριστω!! πολυ χρησιμα ολα αυτα που ειπατε!  :) :)
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: pri3st στις 06 Αυγούστου, 2008, 08:31:58 πμ
Από οσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι στη γεμίζουν έτσι και αλλιώς στα 200 bar. Το θέμα είναι πως κατά τη γνώμη μου η τρόμπα είναι καλύτερη λύση. Κατ'αρχάς αν δεν αφήνεις τη πίεση του αεροβόλου να πέφτει πολύ χαμηλά, δηλαδή τη γεμίζεις μετά από κάθε 40 βολές περίπου, με 6 έως 10 τρομπαρισιές είσαι πάλι γεμάτος και κυρίως αυτόνομος χωρίς εξαρτήσεις. Παράλληλα κουβαλάς μαζί σου κι ένα ελατηρίου και οταν βαρεθείς τη τρόμπα καταπιάνσαι με αυτό  ;).

Με 10 τρομπαρισιες 40 βολες?????
Σε τι ενεργεια?
Ρωταω γιατι καποιον που ειχα ρωτησει στο σκοπευτηριο μου ειχε πει για 3 τρομπιες η ατμοσφαιρα.
Σε μεγαλες ενεργειες χανεις καμια 10 ατμοσφαιρες στη βολη, δηλαδη μιλαμε για πολυ τρομπαρισμα αν ισχυει αυτο που μου ειχε πει.
Γιαυτο δεν ειχα σκεφτει να αγοράσω.

Καλημερα,

Με προλαβε ο Στεφανος. Στα περισσοτερα pcp υπαρχει μια "πρασινη ζωνη" οπου το οπλο εχει την ιδια συμπεριφορά. Σε αυτη τη ζωνη μπορεις να βρισκεσαι με τον παραπανω τροπο,οποτε θα εχεις και τα ιδια αποτελεσματα...
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: sniperman στις 31 Αυγούστου, 2008, 21:22:53 μμ
Από οσο έχω διαβάσει οι περισσότεροι στη γεμίζουν έτσι και αλλιώς στα 200 bar. Το θέμα είναι πως κατά τη γνώμη μου η τρόμπα είναι καλύτερη λύση. Κατ'αρχάς αν δεν αφήνεις τη πίεση του αεροβόλου να πέφτει πολύ χαμηλά, δηλαδή τη γεμίζεις μετά από κάθε 40 βολές περίπου, με 6 έως 10 τρομπαρισιές είσαι πάλι γεμάτος και κυρίως αυτόνομος χωρίς εξαρτήσεις. Παράλληλα κουβαλάς μαζί σου κι ένα ελατηρίου και οταν βαρεθείς τη τρόμπα καταπιάνσαι με αυτό  ;).

Με 10 τρομπαρισιες 40 βολες?????
Σε τι ενεργεια?
Ρωταω γιατι καποιον που ειχα ρωτησει στο σκοπευτηριο μου ειχε πει για 3 τρομπιες η ατμοσφαιρα.
Σε μεγαλες ενεργειες χανεις καμια 10 ατμοσφαιρες στη βολη, δηλαδη μιλαμε για πολυ τρομπαρισμα αν ισχυει αυτο που μου ειχε πει.
Γιαυτο δεν ειχα σκεφτει να αγοράσω.

10 ατμοσφαιρες! βλακεια εγραψα, περιπου 3 χανει. το δικο μου που ειναι 40joule.
 


Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: φωτης στις 05 Νοεμβρίου, 2010, 22:43:39 μμ
παδια ενα σχεδιαγραμμα αν γινεται με το εσωτερικο μηχανισμο ενος pcp ,να δουμε πως δουλευει!!!!! ::)
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: MASTORAS στις 05 Νοεμβρίου, 2010, 22:46:47 μμ
Αν δεν βιαζεσαι πολυ και περιμενεις μερικες ημερες θα ανεβει η βιβλιοθηκη μας η οποια εχει και σχεδια και επεξηγησεις.
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: φωτης στις 05 Νοεμβρίου, 2010, 22:47:48 μμ
 ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: Kyriakos87 στις 05 Νοεμβρίου, 2010, 23:06:49 μμ
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

έρχεται.... ;D ;D ;D
Σιγουρα θα μάθεις τι ειναι το pcp και οχι μονο! :D
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: Lefterix στις 13 Οκτωβρίου, 2012, 16:59:24 μμ
Διαβαζοντας αυτο το θεμα, και μην εχοντας ουτε καν δει ενα οπλο PCP απο κοντα, μου γενναται ενα ερωτημα, το τρομπαρισμα απετει μεγαλη μυικη δυναμη? Ειναι κατι δυσκολο η οχι? Το ρωταω αυτο γιατι σε φωτογραφιες που βλεπω τις αναλογες τρομπες, ειναι τοσο λεπτες που δεν μπορω να φανταστω πως θα ειναι η λειτουργια τους

Ευχαριστω,
Λευτερης
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: MASTORAS στις 13 Οκτωβρίου, 2012, 17:38:31 μμ
Βασικα η τρομπα παταει κατω οποτε εκμεταλευεσαι το βαρος του σωματος σου.
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: KF66 στις 13 Οκτωβρίου, 2012, 18:51:54 μμ
Διαβαζοντας αυτο το θεμα, και μην εχοντας ουτε καν δει ενα οπλο PCP απο κοντα, μου γενναται ενα ερωτημα, το τρομπαρισμα απετει μεγαλη μυικη δυναμη? Ειναι κατι δυσκολο η οχι? Το ρωταω αυτο γιατι σε φωτογραφιες που βλεπω τις αναλογες τρομπες, ειναι τοσο λεπτες που δεν μπορω να φανταστω πως θα ειναι η λειτουργια τους

Ευχαριστω,
Λευτερης
Θα σου απαντήσω μέσα σε λίγες γραμμές όπως έγραψες και εσύ
Όταν με το καλό πιάσεις ένα pcp στα χέρια σου και ρίξεις η επομένη κινήσει είναι να κοιτάξεις την τσέπη σου για να αποκτήσεις ένα ;) ;)

Η τρόμπα είναι ένα εργαλείο σαν την ρεζέρβα του αυτοκινήτου όλοι την έχουν και κανένας δεν την βάζει εκτός από μεμονωμένες περιπτώσεις  που δεν βρίσκεις βουλκανιζατέρ
Γιατί έχουμε της μπουκάλες εκτός αν μένεις μακριά από μαγαζί γεμίσματος δεν θα έλεγα ότι θέλει ιδιαίτερη μυϊκή δύναμη

Υγ μπρος τα κάλοι τη είναι ο πόνος
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: Lefterix στις 15 Οκτωβρίου, 2012, 11:45:41 πμ
Νομιζω με κατατοπισατε πληρως, σας ευχαριστω. Η αληθεια ειναι οτι ρωτησα για την τρομπα, γιατι το κοστος της μπουκαλας και η μεταφορα της για μενα πρωσοπικα (γουστα ειναι αυτα) αισθανομαι οτι θα με αγανακτησει χαχαχα! ενω η τρομπα ειναι μικροτερη και ελαφρυτερη. Βεβαια γουστα ειναι αυτα. Παντως σας ευχαριστω για την βοηθεια.  :)
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: Christos Ni στις 15 Οκτωβρίου, 2012, 11:57:29 πμ
Σε γενικες γραμμες θα σου ελεγα οτι PCP ειναι το παρακατω

P --> Ανοιγει την τσεπη
C --> Αδειαζει την τσεπη
P --> Κλεινει την τσεπη

Αυτα ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: npmair στις 15 Οκτωβρίου, 2012, 12:49:29 μμ
Για να προσγειώσω λίγο τη συζήτηση σας παρακαλώ να μπείτε στη διασικασία να σκεφτείτε λίγο πιο ψύχραιμα και χωρίς γενικεύσεις.

Υπάρχουν αρκετά, πολύ καλά PCP, που το κόστος τους δεν ξεπερνάει τα 500€
Υπάρχουν αρκετά, πολύ καλά αεροβόλα ελατηρίου, που το κόστος τους ξεπερνάει τα 500€

Το κόστος της τρόμπας ή της φιάλης γίνεται μια φορά.
Το κόστος μιας καλής τρόμπας δεν απαραίτητα σημαντικά μικρότερο από αυτό μιας φιάλης.
Η ευκολία χρήσης της φιάλης δεν συγκρίνεται με τίποτα με αυτή της τρόμπας. Βέβαια στα παράπλευρα ωφέλη της τρόμπας, έρχεται να προστεθεί και η οικονομία από την κατάργηση του γυμναστηρίου.

Υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα  ;)

Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: mm-mil στις 20 Νοεμβρίου, 2013, 23:55:02 μμ
φίλε feugatos  οι φιάλες κατάδυσης είναι 232 bar και 300 bar. όμως κανείς δεν γεμίζει φιάλες πάνω από 230 γιατί είναι επικίνδυνο (αντε να βρείς κανένα να στην γεμίσει με 240 αλλά θα είναι ζεσταμένη η φιάλη και πάλι 230 θα κατέβει η πίεση όταν κρυώσει). τώρα η σκέψη σου με το άδειασμα είναι της είναι σωστή. εάν κάνεις μερικά γεμίσματα (οχι ένα) τότε η πίεση θα πέσει αλλά αυτό εξαρτάται και απο την χωρητικότητα της φιάλης. αν πάρεις μια δεκάλιτρη στα 232 και για να γεμίσεις την μιά φιάλη του ΗΤ 100 στα 200 bar με χωρητικότητα 0.175 λίτρα φαντάσου πόσα γεμίσματα θα κάνεις και η πίεση στην φιάλη κατάδυσης  δεν θα άλλάξει σημαντικά. τώρα η ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο σε μια φιάλη κατάδυσης και κάθε λίγα χρόνια χρειάζεται μια συντήρηση αξίας 35 ευρώπερίπου.άλλωστε αν δεν έχει συντηρηθεί κανένα μαγαζί που σέβεται τον εαυτό του και τον πελάτη δεν θα στη γεμίσει.
ελπίζω να βοήθησα
Υπάρχει δυνατότητα να γεμίζει η φιάλη του pcp από συμπιεστή αέρα (κονφλερ, όπως αυτα που έχουν βενζινάδικα);;;
Τίτλος: Απ: pcp???
Αποστολή από: MASTORAS στις 21 Νοεμβρίου, 2013, 00:04:10 πμ
φίλε feugatos  οι φιάλες κατάδυσης είναι 232 bar και 300 bar. όμως κανείς δεν γεμίζει φιάλες πάνω από 230 γιατί είναι επικίνδυνο (αντε να βρείς κανένα να στην γεμίσει με 240 αλλά θα είναι ζεσταμένη η φιάλη και πάλι 230 θα κατέβει η πίεση όταν κρυώσει). τώρα η σκέψη σου με το άδειασμα είναι της είναι σωστή. εάν κάνεις μερικά γεμίσματα (οχι ένα) τότε η πίεση θα πέσει αλλά αυτό εξαρτάται και απο την χωρητικότητα της φιάλης. αν πάρεις μια δεκάλιτρη στα 232 και για να γεμίσεις την μιά φιάλη του ΗΤ 100 στα 200 bar με χωρητικότητα 0.175 λίτρα φαντάσου πόσα γεμίσματα θα κάνεις και η πίεση στην φιάλη κατάδυσης  δεν θα άλλάξει σημαντικά. τώρα η ασφάλεια παίζει σημαντικό ρόλο σε μια φιάλη κατάδυσης και κάθε λίγα χρόνια χρειάζεται μια συντήρηση αξίας 35 ευρώπερίπου.άλλωστε αν δεν έχει συντηρηθεί κανένα μαγαζί που σέβεται τον εαυτό του και τον πελάτη δεν θα στη γεμίσει.
ελπίζω να βοήθησα
Υπάρχει δυνατότητα να γεμίζει η φιάλη του pcp από συμπιεστή αέρα (κονφλερ, όπως αυτα που έχουν βενζινάδικα);;;

Oχι. Ειναι χαμηλης και πολυ σπανιως μεσης πιεσης συμπιεστες, τα 200+bar θελουν υψηλης!
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: mikesf στις 21 Νοεμβρίου, 2013, 07:42:33 πμ
Εκτός και αν φέρεις απο Αμερική ένα Shoebox που δέχεται χαμηλή πίεση από κοινό συμπιεστή και την ανεβάζει στα 300 bar.
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: alpha-63 στις 21 Νοεμβρίου, 2013, 10:20:42 πμ
Εκτός και αν φέρεις απο Αμερική ένα Shoebox που δέχεται χαμηλή πίεση από κοινό συμπιεστή και την ανεβάζει στα 300 bar.

...ναι, και κάποια στιγμή το shoebox θα σου δώσει τα παπούτσια στο χέρι... :(

   Δεν είναι στιβαρής κατασκευής απλά μιά λύση για πλήρωση της φιάλης του αεροβόλου, όχι της καταδυτικής !
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: mikesf στις 21 Νοεμβρίου, 2013, 10:26:48 πμ
Σαφώς, αλλά αν είσαι στην επαρχία σε ορεινή περιοχή που δεν υπάρχουν καταστήματα εξειδικευμένα στις θαλάσσιες δραστηριότητες, συμβιβάζεσαι με ελατήρια; Προς Θεού, δεν κακολογώ τα ελατήρια(είσαι και ευαίσθητούλης σε αυτό το θέμα με τέτοια συλλογή :D), αλλά ο shoebox είναι μονόδρομος αν θέλεις να κάνεις σκοποβολή με PCP και έχεις άπλετους χώρους.

Έχουν βγεί αναβαθμισμένες εκδόσεις με καλύτερα υλικά που αντέχουν, και υπάρχουν παραδείγματα στο yellow που αλλάζουν τσιμούχες και είναι εξαιρετικά. Μακάρι να εισάγονταν εδώ, θα γλύτωναν πολλοί συνάδελφοι απο πολύωρα ταξίδια σε παραθαλάσσιες περιοχές για να γεμίσουν.
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: mm-mil στις 23 Νοεμβρίου, 2013, 10:28:10 πμ
Βασικα η τρομπα παταει κατω οποτε εκμεταλευεσαι το βαρος του σωματος σου.
μπορει να χρησιμοποιηθει ποδοκινιτη τρομπα για γεμισμα;; (προφανως θα πρεπει να βγαζει συγκεκριμενα bar;)
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: goldwhisky στις 23 Νοεμβρίου, 2013, 12:54:51 μμ
Βασικα η τρομπα παταει κατω οποτε εκμεταλευεσαι το βαρος του σωματος σου.
μπορει να χρησιμοποιηθει ποδοκινιτη τρομπα για γεμισμα;; (προφανως θα πρεπει να βγαζει συγκεκριμενα bar;)

Σίγουρα θα μπωρούσε, αλλά δεν θα ήταν πολύ χρήσιμη. Λόγω μικρότερης διαδρομής (συγκριτικά με την συμβατική τρόμπα), οι απαιτούμενες δυνάμεις για συμπίεση θα είναι πολύ μεγαλύτερες, με την ίδια δεδομένη ογκομετρική απόδοση μιας συμβατικής τρόμπας.
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: mm-mil στις 23 Νοεμβρίου, 2013, 17:20:00 μμ
Βασικα η τρομπα παταει κατω οποτε εκμεταλευεσαι το βαρος του σωματος σου.
μπορει να χρησιμοποιηθει ποδοκινιτη τρομπα για γεμισμα;; (προφανως θα πρεπει να βγαζει συγκεκριμενα bar;)

Σίγουρα θα μπωρούσε, αλλά δεν θα ήταν πολύ χρήσιμη. Λόγω μικρότερης διαδρομής (συγκριτικά με την συμβατική τρόμπα), οι απαιτούμενες δυνάμεις για συμπίεση θα είναι πολύ μεγαλύτερες, με την ίδια δεδομένη ογκομετρική απόδοση μιας συμβατικής τρόμπας.
αν το καταλαβαινω σωστα, σημαινει οτι η κοινη ποδοκινητη τρομπα θελει δυο κινησεις-επαναληψεις για να δωσει τον ιδιο αερα που θα εδινε η ειδικη τρομπα με μια μονο κινηση-επαναληψη; (αρα μεγαλυτερη κουραση και καταπονηση-ζεσταμα της απλης ποδοκινητης τρομπας)
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: sniperman στις 23 Νοεμβρίου, 2013, 17:28:04 μμ
Η κοινή τρομπα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!
Μια ειδική υψηλης πιεσης ποδοκίνητη θα ειχε το μειονέκτημα που ανέφερε ο Goldwisky
Τίτλος: Απ: Τι είναι το PCP;
Αποστολή από: mikesf στις 25 Νοεμβρίου, 2013, 14:15:42 μμ
http://www.steelplinkers.com/LowbuckCompressorV2.html