Καλησπερα, εχω αρκετο καιρο το 2250 και αποφασισα να κανω κ εγω μια ανασκοπηση. Κατ αρχην το οπλο απο την αρχη δεν με ενθουσιασε δεν ηταν ιδιαιτερα ευστοχο (μαλλον επεσα σε κακια κανη), η σκανδαλη του ηταν για τα μπαζα και η δυναμη του δεν εφτανε για μια αξιοπρεπη τροχια πραγμα που με αναγκαζε να κανω πολυ εντονες διορθωσεις μετα τα 25 μετρα. Το αγορασα ομως με σκοπο να μην το αφησω οπως ειναι, οπως σχεδον ολοι οι ιδιοκτητες του. Ετσι, αγοραστηκε μεταλλικη ουραιοδοχη (βαρεθηκα να την ακουω/λεω breech) της Crosman, που κατα τη γνωμη μου ειναι πιο ωραια και δεν δειχνει "ξενη" πανω στο οπλο και κανες 24 ιντσων σε 5,5 αλλα και σε 4,5 χιλιοστα. Η βαλβιδα τροποποιηθηκε ελαφρως με σκοπο την καλυτερη ροη του CO
2 οπως επισης και το ουραιο του, που απεκτησε μακρυτερο στελεχος με αποτελεσματα που θα τα δειτε στις παρακατω χρονογραφησεις. Αναμενεται μια διοπτρα compact διαστασεων, 2-6x32 καθως αυτη που εχει πανω του αυτη τη στιγμη δεν ειναι για πολλα. Επισης στα προσεχως ειναι η μετατροπη του σε bulk filled χρησιμοποιωντας σωληνα απο 2260.
Παραθετω 6 βολες που μετρηθηκαν σε fps με βολιδες JSB Exact Express 5,52mm 14,35gr, με το οπλο οπως βγηκε απ το εργοστασιο εντελως ενδεικτικα.
531
516
528
532
551
507 Μεση ταχυτητα 527,5 fps και μεση ενεργεια 8,8 ft.lbs
Η παρακατω μετρηση ειναι με τις τροποποιησεις που αναφερω πιο πανω και κανη 5,5 χιλιοστων.
592 579 562 534
589 570 558
597 573 546
584 566 557
590 557 555
589 567 553
591 559 560
591 569 557
583 567 558
573 564 554
Μεση ταχυτητα 570 fps με τις ιδιες βολιδες και μεση ενεργεια 10,36 ft.lbs
Παλι ιδιες τροποποιησεις αλλα σε 4,5 χιλιοστα και με εργοστασιακο bolt.
671 651 635 631
663 656 637 648
667 660 623
666 642 636
667 658 633
660 647 630
661 637 627
658 646 645
644 627 635
671 636 636
Πρεπει να ειχε μερικες βολες ακομα αλλα εγω σταματησα στις 32. Μεση ταχυτητα 647 fps με JSB Exact Express 4,52mm 7,87gr και μεση ενεργεια 7,3 ft.lbs.
Να πω οτι ενω περιμενα πτωση της ενεργειας, δεν περιμενα να ειναι τοσο μεγαλη. 3ft.lbs ειναι πολλες, και δεν του περισσευανε κιολας. Η ταχυτητα ομως, ο σημαντικοτερος παραγοντας για μια καλη τροχια που ειναι το ζητουμενο μου αυξηθηκε αισθητα.
Το θεμα του μηκους του στελεχους του ουραιου, εχει συζητηθει αρκετα. Δυστυχως στα 5,5mm δεν εκανα μετρηση πριν κανω το mod και ετσι δεν μπορω να εχω εικονα. Οσων αφορα τα 4,5 περιμενα να δω μεγαλη διαφορα αφου εκτος του οτι το βλημα δεν μπαινει αρκετα μεσα στην κανη, το ιδιο το στελεχος του bolt πιανει, λογω του σχηματος του, σχεδον ολο τον χωρο πισω απο τη βολιδα δημιουργωντας σοβαρα προβληματα ροης.
Στην εικονα βλεπετε την διαφορα.
Το μπρουτζινο μονταρισμενο bolt ειναι 5,5 που εχει μετατραπει σε 4,5 γιατι κατεστρεψα το 4,5αρι bolt κατα τη διαδικασια. Το μαυρο bolt ειναι επισης 5,5 και το μαμα 4,5αρι φανταστειτε το να συνεχιζει κονικα απο την τσιμουχα και προς τα εμπρος με τα αποτελεσματα που προανεφερα. Το καινουριο στελεχος, ειναι κοματι απο τρυπανι 1 χιλιοστου που θυσιαστηκε στον βωμο του αεροβολισμου και εξεχει απο το bolt 9-10 χιλιοστα, δεν θυμαμαι ακριβως.
Οριστε τα αποτελεσματα:
705 698 681 656
694 673 665 666
686 671 667 649
707 669 659 654
703 674 663 650
677 672 650 648
703 678 652 649
685 660 647 616
690 669 663
703 670 657
Λαμβανοντας υποψη τις 35 πρωτες βολες, εχουμε: Μεση ταχυτητα 673fps και μεση ενεργεια 7,9 ft.lbs.
Ολες οι παραπανω βολες γινανε χωρις να περιμενω αρκετα απο βολη σε βολη. Σημερα λοιπον που ειχα χρονο εκανα μια μετρηση αφηνοντας γυρω στο 1 λεπτο χρονο αναμεσα στις βολες ωστε να ερχεται η θερμοκαρσια του CO
2 σε φυσιολογικα επιπεδα. Εχει ενδιαφερον.
705 710 686 641
684 695 695 621
700 706 693 598
703 693 685
698 694 684
703 688 698
682 690 698
700 682 693
705 683 683
710 684 673
30 βολες λοιπον με μεση ταχυτητα 693fps και μεση ενεργεια 8,4ft.lbs.
Παρτε και ενα διαγραμμα των χρονογραφησεων:
Η μωβ/ροζ καμπυλη ειναι της τελευταιας μετρησης.
Γκρουπακια:
15 μετρα εσωτερικος χωρος 5 βολες JSB Exact Express 4.52
40 μετρα με ριπες αερα 5 βολες JSB Exact Express 4.52
Την κατω δεξια τρυπα μην την υπολογιζετε, ηταν για τη ρυθμιση της διοπτρας και δεν αποτελει μερος του γκρουπ.
Πλεον, οφειλω να πω πως ειναι το αγαπημενο μου απο τα αεροβολα μου, αφου η ευχαριστηση που μου δινει η ευκολια χρησης του (η οποια για να πω την αληθεια μειωθηκε με την μεγαλυτερη κανη) απλα δεν συγκρινεται με των αλλων.
Μια φωτογραφια μονο του:
Και μια με την παρεα του:
Λυπαμαι για την μετρια ποιοτητα των φωτογραφιων αλλα δεν ειχα στη διαθεση μου φωτογραφικη μηχανη εκεινη την ωρα και αναγκαστικα ειναι απο κινητο.