Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch  (Αναγνώστηκε 547259 φορές)

Αποσυνδεδεμένος luger42

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2317
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #15 στις: 29 Μαρτίου, 2009, 20:08:38 μμ »
στο τελος θα με σκοτωσει η γυναικα μου το κριμα στο λαιμο σας :D :D :D
si vis pacem, para bellum

Συνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #16 στις: 29 Μαρτίου, 2009, 20:17:49 μμ »
Ακρα μυστικοτητα φιλε μου για τα εξοδα. Τι να κανουμε δικιο εχουν και αυτες.

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Συνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #17 στις: 30 Μαρτίου, 2009, 13:29:08 μμ »
Ενταξει φιλε Κυριακο καταλαβα, επειδη θελω να του βαλω ωστικο ρουλεμαν θα αφαιρεσω το παχος του απο τις ροδελες για να μην το φορτισω
παραπανω απο οσο πρεπει.
...

Φιλε Μαστορα την ιδια σκεψη με σενα για το ρουλεμαν την ειχα και εγω οταν ειχα δει το post για το mangusta. Εψαξα λιγο και βρηκα αυτο της SKF
http://www.darlas.gr/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1316954

Περιμενω ομως πρωτα να μου ερθει το κιτ της v-mach για το 97αρι.
Παντως αν τελικα το δοκιμασεις περιμενουμε εντυπωσεις.


Τετοιο ρουλεμαν βρηκα σημερα στον Πειραια μονο που η εσωτερικη ειναι 13mm. Εχει κωδικο 51101.Τηλ καταστηματος 2104124582

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Αποσυνδεδεμένος Panas

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 194
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #18 στις: 30 Μαρτίου, 2009, 16:55:54 μμ »
Με εξωτερικη διαμετρο 26mm που ειναι και η διαμετρος του θαλαμου στο 97αρι σε 4,5 η SKF εχει δυο κωδικους
51101 με εσωτερικη διαμετρο 12mm
51200 με εσωτερικη διαμετρο 10mm

H διαμετρος του οδηγου της Weihrauch ποση ειναι και ποση στο v-mach ξερει καποιος ???

Συνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #19 στις: 30 Μαρτίου, 2009, 20:53:44 μμ »
Με εξωτερικη διαμετρο 26mm που ειναι και η διαμετρος του θαλαμου στο 97αρι σε 4,5 η SKF εχει δυο κωδικους
51101 με εσωτερικη διαμετρο 12mm
51200 με εσωτερικη διαμετρο 10mm

H διαμετρος του οδηγου της Weihrauch ποση ειναι και ποση στο v-mach ξερει καποιος ???


Ναι συγνωμη ξεχασα να πω οτι δεν το βρηκα σε SKF και το πηρα σε KOYO γιαπωνεζικο. Αυριο αν δεν απαντησει καποιος θα σου πω εγω που θα το μετρησω.

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Συνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #20 στις: 31 Μαρτίου, 2009, 22:17:11 μμ »
Φιλε panas η εσωτερικη διαμετρος του οδηγου του ελατηριου για να περνα ο αξονας του εμβολου εινα 10.2mm.
Παντως για να κραταει και τον οδηγο (τεφλον) μαζι με την μεταλλικη ροδελλα το ρουλεμαν δεν πρεπει να ειναι η εσωτερικη του πανω απο 18mm.



Υ.Γ. Γραφω παντα για HW77 αλλα επειδη σε ολα τα ανταλακτικα του κιτ αναφερει και 97 πιστευω οτι ειναι ιδια σε αυτον τον τομεα.

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Αποσυνδεδεμένος Einhorn

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2167
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #21 στις: 01 Απριλίου, 2009, 00:48:14 πμ »
Ο άξονας του πιστονιού έχει διάμετρο 10mm ενώ η εσωτερική διάμετρος του πιστονιού είναι 21mm, δυστηχώς δεν παράγεται κανένα ρουλεμάν με αυτές τις διαστάσεις, το μικρότερο που υπάρχει είναι 10-24.
Σε οτι αφορά τον οδηγό του ελατηρίου ο άξονας του είναι μεταξύ 12 και 13mm. Το ρουλεμάν που έχει μια μικρή πιθανότητα να ταιριάζει είναι το 12-26 αλλά... αν ο οδηγός είναι 13mm έχουμε πρόβλημα, αν είναι 12mm αλλά η εξωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι 26mm και η εσωτερική μικρότερη πάλι έχουμε πρόβλημα. Αν πάλι η εσωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι μεν 26mm υπάρχει η πιθανότητα κατά την όπλιση να βρίσκει ο υποκύλινδρος που είναι μικρότερης διαμέτρου.
Για τα θέματα του οδηγού θα είμαι σε θέση να σας απαντήσω αύριο-μεθαύριο αφού έχω μαμίσιο οδηγό έξω από 97Κ στο εργαστήρι μου. Ένα παχύμετρο θα μας διαφωτίσει. Για τα του πιστονιού τα έχω ψάξει στο παρελθόν και δεν υπάρχει τίποτα που να χωράει σε ρουλεμάν.
Η λύση είναι 2 απλές ροδέλες και ανάμεσα τους μπίλιες (με την πίεση που ασκεί το ελατήριο στο πιστόνι είναι αδύνατο να διαφύγουν) όμως... αν οι ροδέλες δεν είναι από λεπτό ατσάλι δε θα δουλέψουν καλά με τις μπίλιες, πράγμα που σημαίνει αρκετό ψάξιμο αφού συνήθως οι καλές ροδέλες του εμπορίου είναι ανοξείδωτες αλλά σιδερένιες.
Είναι γνωστό πως τα Weihrauch δεν είναι εύκολο να γίνουν τύπου Magusta, όπως είναι γνωστό οτι δεν το έχουν ανάγκη αφού το κέρδος στη περίπτωση που γινόταν θα ήταν αμελητέο.
« Τελευταία τροποποίηση: 01 Απριλίου, 2009, 01:12:34 πμ από Einhorn »

Συνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #22 στις: 01 Απριλίου, 2009, 22:35:32 μμ »
Ο άξονας του πιστονιού έχει διάμετρο 10mm ενώ η εσωτερική διάμετρος του πιστονιού είναι 21mm, δυστηχώς δεν παράγεται κανένα ρουλεμάν με αυτές τις διαστάσεις, το μικρότερο που υπάρχει είναι 10-24.
Σε οτι αφορά τον οδηγό του ελατηρίου ο άξονας του είναι μεταξύ 12 και 13mm. Το ρουλεμάν που έχει μια μικρή πιθανότητα να ταιριάζει είναι το 12-26 αλλά... αν ο οδηγός είναι 13mm έχουμε πρόβλημα, αν είναι 12mm αλλά η εξωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι 26mm και η εσωτερική μικρότερη πάλι έχουμε πρόβλημα. Αν πάλι η εσωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι μεν 26mm υπάρχει η πιθανότητα κατά την όπλιση να βρίσκει ο υποκύλινδρος που είναι μικρότερης διαμέτρου.
Για τα θέματα του οδηγού θα είμαι σε θέση να σας απαντήσω αύριο-μεθαύριο αφού έχω μαμίσιο οδηγό έξω από 97Κ στο εργαστήρι μου. Ένα παχύμετρο θα μας διαφωτίσει. Για τα του πιστονιού τα έχω ψάξει στο παρελθόν και δεν υπάρχει τίποτα που να χωράει σε ρουλεμάν.
Η λύση είναι 2 απλές ροδέλες και ανάμεσα τους μπίλιες (με την πίεση που ασκεί το ελατήριο στο πιστόνι είναι αδύνατο να διαφύγουν) όμως... αν οι ροδέλες δεν είναι από λεπτό ατσάλι δε θα δουλέψουν καλά με τις μπίλιες, πράγμα που σημαίνει αρκετό ψάξιμο αφού συνήθως οι καλές ροδέλες του εμπορίου είναι ανοξείδωτες αλλά σιδερένιες.
Είναι γνωστό πως τα Weihrauch δεν είναι εύκολο να γίνουν τύπου Magusta, όπως είναι γνωστό οτι δεν το έχουν ανάγκη αφού το κέρδος στη περίπτωση που γινόταν θα ήταν αμελητέο.




Εinhorn εννοεις να μπει το ρουλεμαν αναμεσα σκανδαλη οδηγο η αναμεσα οδηγο ελατηριο;

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Αποσυνδεδεμένος blackship7

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 333
  • BLoOd RaZoRs....
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #23 στις: 01 Απριλίου, 2009, 22:40:21 μμ »
Γιατι μπλεκεται με ρουλεμαν και κολοκυθια τουμπανα .Εαν παρεις ενα vmach και γρασσαρεις σωστα επειτα στρωσεις σωστα το αεροβολο θα εισαι Αρχοντας απο ολα τα θεματα ειτε λεγονται ανακρουση,δυναμη οπλισης,γλυκο-ξερο ριξιμο και οτι αλλο γουσταρεις.Τωρα εαν ψαχνεστε να κανετε πειραματα σε αεροβολα τυπου HW παω πασο και καλα κανετε...
AirArms,when accuracy matters.
www.razorsteam.bravehost.com

Αποσυνδεδεμένος Einhorn

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2167
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #24 στις: 02 Απριλίου, 2009, 13:46:15 μμ »
Εinhorn εννοεις να μπει το ρουλεμαν αναμεσα σκανδαλη οδηγο η αναμεσα οδηγο ελατηριο;

Αφορά το σημείο που πατάει το ελατήριο επάνω στον οδηγό, τη λύση του να πατάει το ρουλεμάν πίσω από τον οδηγό και μπροστά από το μπλοκ της σκανδάλης την έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά πρέπει το εσωτερικό του ρουλεμάν να είναι πάλι 10 και το εξωτερικό να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όσο η εσωτερική διάσταση του κυλίνδρου (ακόμη δεν έχω μετρήσει αν τα 26mm αφορούν την εσωτερική ή εξωτερική διάσταση του κυλίνδρου), γιατί όταν το όπλο δεν έχει οπλιστεί ο άξονας του πιστονιού επιστρέφει μπροστά και το ρουλεμάν θα μένει ελεύθερο (το μόνο που το συγκρατεί είναι η πίεση του ελατηρίου και η εσωτερική περίμετρος του κυλίνδρου), οπότε αν η διάμετρος του είναι έστω και ελάχιστα μικρότερη μπορεί να μετατοπιστεί το ρουλεμάν και κατά την όπλιση να βρίσκει ο αξονας του πιστονιού!
Φαινομενικά αν το ρουλεμάν μπορούσε να μπει πίσω από τον οδηγό θα δούλευε καλύτερα, αλλά κατασκευαστικά ποιό σταθερή θέση είναι μεταξύ ελατηρίου-οδηγου.
Το θέμα είναι πως οι διαστάσεις των ρουλεμαν είναι τυποποιημένες ασχέτου μάρκας και επομένως το μόνο που μένει είναι να ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά!

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #25 στις: 02 Απριλίου, 2009, 14:11:54 μμ »
Κατα την γνωμη μου σε ενα σωστο οπλο το ρουλεμαν πρεπει να μπει αναμεσα σε οδηγο και μπλοκ σκανδαλης. Αυτο επειδη οταν εχεις τον σωστο οδηγο πρεπει να μπαινει σφηνωτος μεσα στο ελατηριο αρα δεν θα μπορει ευκολα να περιστρέφεται το ελατηριο γυρω του. Αν ειναι δλδ οτι κερδιζεις απο το ρουλεμαν να το χανεις απο εναν οχι σφιχτο οδηγο, καλυτερα αστο!

Αποσυνδεδεμένος Einhorn

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2167
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #26 στις: 02 Απριλίου, 2009, 14:23:28 μμ »
Κατα την γνωμη μου σε ενα σωστο οπλο το ρουλεμαν πρεπει να μπει αναμεσα σε οδηγο και μπλοκ σκανδαλης. Αυτο επειδη οταν εχεις τον σωστο οδηγο πρεπει να μπαινει σφηνωτος μεσα στο ελατηριο αρα δεν θα μπορει ευκολα να περιστρέφεται το ελατηριο γυρω του. Αν ειναι δλδ οτι κερδιζεις απο το ρουλεμαν να το χανεις απο εναν οχι σφιχτο οδηγο, καλυτερα αστο!


Πολύ σωστά Γιώργο, το είπα κι εγώ παραπάνω πως είναι καλύτερα έτσι, το θέμα είναι να το επιτρέπουν και οι διαστάσεις των ρουλεμάν.
Όπως είπε παραπάνω και ο Blackship εγώ ξέρω πως το 97άρι με το σχετικό kit της V-mach δεν έχει ανάγκη από ρουλεμάν.
Αν κάποιος θέλει να πειραματιστεί όμως... γιατί όχι.

Αποσυνδεδεμένος Panas

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 194
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #27 στις: 02 Απριλίου, 2009, 20:44:15 μμ »
Σημερα εβαλα στο 97αρι το κιτ της v-mach.
Ακουγοντας και τους πιο παλιους και πιο εμπειρους τελικα δεν αρχισα τα πειραματα με τα ρουλεμαν.
Αυτα που παρατηρησα :
1) Η δυναμη που χρειαζεται το οπλο για να οπλισει ειναι ιδια με πριν και θα μπορουσα να πω πως ο θαλαμος κινειται πιο σφιχτα απο πριν ???????
2) Αφου το οπλο οπλισει στη διαδρομη για να κλεισει υπαρχει συρσιμο μεταλλου. Ο θαλαμος καποιες φορες σαν να βρισκει πριν κλεισει στη εισοδο της κανης  ????
3) Ο θορυβος και η ανακρουση πιο κοφτα απο πριν αλλα το μπαμ που ακουγεται ειναι εντονο και ψηλοτερης συχνοτητας
4) Μυρωδια καμενου στις πρωτες βολές (dieseling).
 
Τα λιπαντικα που χρησιμοποιησα 
MOLYKOTE M111 στο θαλαμο , στην τσιμουχα και στο σωμα του πιστονιου.
MOLYKOTE BR2-plus μαύρο στο φυλο που μπαινει μεσα στο πιστονι και στην αρθρωση της σκανδαλης.

Τελος χρησιμοποιησα 3 ροδελες μεσα στο πιστονι.Το οποιο να σημειωσω κινειται αρκετα σφιχτα μεσα στο θαλαμο.
Μαλλον καπου εχω κανει μαλ***κια γιατι περιμενα ενα τελειως πιο μαλακο οπλο στην οπλιση και στη διαδρομη του πιστονιου.

???????????????

Αποσυνδεδεμένος alpha-63

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 7893
  • «Μαλέαν δε κάμψας επιλάθου των οίκαδε»
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #28 στις: 02 Απριλίου, 2009, 20:53:26 μμ »
Einhorn. Kyriakos87, Jopa, τι πιστεύετε σε ότι καταχώρησε ο panas ? Έχω τεντώσει αυτιά και καθαρίσει τα γιαλιά της πρεσβυωπίας...!
Σειρήνα -HW97Κ .22
Μέδουσα -HW97K .20
Ειμαρμένη -HW95 .22
Γοργόνα 
Έχιδνα-HW95 .20
Κίρκη -AA ProSport .22
Μήδεια- ΑΑ ProSport .177
Ναυσικά -AA TX MK3 .177
Ερινύα -ΑΑ ProElite .22
Άρπυια -AA ProElite .25
Λάχεσις -HW35 .177
Νέμεσις -HW90 .22
Πηνελόπη -HW55 .177
Άρτεμις -Diana52 .22 EXP
Lady Chatterley -BSA S.Star .177
Afrodyte -BSA S.Star .177
Χαρά -BSA RB2 Stutzen .177
Victoria -BSA RB2 Stutzen .22
Erika -Feinwerkbau 300 .177
Patricia -Webley&Scott Osprey Supertarget .177
Mo Chou -BAM 26 .177

Αποσυνδεδεμένος blackship7

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 333
  • BLoOd RaZoRs....
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #29 στις: 02 Απριλίου, 2009, 21:05:28 μμ »
Σημερα εβαλα στο 97αρι το κιτ της v-mach.
Ακουγοντας και τους πιο παλιους και πιο εμπειρους τελικα δεν αρχισα τα πειραματα με τα ρουλεμαν.
Αυτα που παρατηρησα :
1) Η δυναμη που χρειαζεται το οπλο για να οπλισει ειναι ιδια με πριν και θα μπορουσα να πω πως ο θαλαμος κινειται πιο σφιχτα απο πριν ???????
2) Αφου το οπλο οπλισει στη διαδρομη για να κλεισει υπαρχει συρσιμο μεταλλου. Ο θαλαμος καποιες φορες σαν να βρισκει πριν κλεισει στη εισοδο της κανης  ????
3) Ο θορυβος και η ανακρουση πιο κοφτα απο πριν αλλα το μπαμ που ακουγεται ειναι εντονο και ψηλοτερης συχνοτητας
4) Μυρωδια καμενου στις πρωτες βολές (dieseling).
 
Τα λιπαντικα που χρησιμοποιησα 
MOLYKOTE M111 στο θαλαμο , στην τσιμουχα και στο σωμα του πιστονιου.
MOLYKOTE BR2-plus μαύρο στο φυλο που μπαινει μεσα στο πιστονι και στην αρθρωση της σκανδαλης.

Τελος χρησιμοποιησα 3 ροδελες μεσα στο πιστονι.Το οποιο να σημειωσω κινειται αρκετα σφιχτα μεσα στο θαλαμο.
Μαλλον καπου εχω κανει μαλ***κια γιατι περιμενα ενα τελειως πιο μαλακο οπλο στην οπλιση και στη διαδρομη του πιστονιου.

???????????????

Πολυ απλα φιλε μου δεν το εβαλες σωστα......Αναγκαστηκα ξανανοιγεις
AirArms,when accuracy matters.
www.razorsteam.bravehost.com