Παράθεση από: MASTORAS στις 02 Μαρτίου, 2009, 20:08:51 μμΕνταξει φιλε Κυριακο καταλαβα, επειδη θελω να του βαλω ωστικο ρουλεμαν θα αφαιρεσω το παχος του απο τις ροδελες για να μην το φορτισωπαραπανω απο οσο πρεπει. ...Φιλε Μαστορα την ιδια σκεψη με σενα για το ρουλεμαν την ειχα και εγω οταν ειχα δει το post για το mangusta. Εψαξα λιγο και βρηκα αυτο της SKFhttp://www.darlas.gr/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1316954Περιμενω ομως πρωτα να μου ερθει το κιτ της v-mach για το 97αρι.Παντως αν τελικα το δοκιμασεις περιμενουμε εντυπωσεις.
Ενταξει φιλε Κυριακο καταλαβα, επειδη θελω να του βαλω ωστικο ρουλεμαν θα αφαιρεσω το παχος του απο τις ροδελες για να μην το φορτισωπαραπανω απο οσο πρεπει. ...
Με εξωτερικη διαμετρο 26mm που ειναι και η διαμετρος του θαλαμου στο 97αρι σε 4,5 η SKF εχει δυο κωδικους51101 με εσωτερικη διαμετρο 12mm 51200 με εσωτερικη διαμετρο 10mmH διαμετρος του οδηγου της Weihrauch ποση ειναι και ποση στο v-mach ξερει καποιος
Ο άξονας του πιστονιού έχει διάμετρο 10mm ενώ η εσωτερική διάμετρος του πιστονιού είναι 21mm, δυστηχώς δεν παράγεται κανένα ρουλεμάν με αυτές τις διαστάσεις, το μικρότερο που υπάρχει είναι 10-24.Σε οτι αφορά τον οδηγό του ελατηρίου ο άξονας του είναι μεταξύ 12 και 13mm. Το ρουλεμάν που έχει μια μικρή πιθανότητα να ταιριάζει είναι το 12-26 αλλά... αν ο οδηγός είναι 13mm έχουμε πρόβλημα, αν είναι 12mm αλλά η εξωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι 26mm και η εσωτερική μικρότερη πάλι έχουμε πρόβλημα. Αν πάλι η εσωτερική διάμετρος του κυλίνδρου είναι μεν 26mm υπάρχει η πιθανότητα κατά την όπλιση να βρίσκει ο υποκύλινδρος που είναι μικρότερης διαμέτρου.Για τα θέματα του οδηγού θα είμαι σε θέση να σας απαντήσω αύριο-μεθαύριο αφού έχω μαμίσιο οδηγό έξω από 97Κ στο εργαστήρι μου. Ένα παχύμετρο θα μας διαφωτίσει. Για τα του πιστονιού τα έχω ψάξει στο παρελθόν και δεν υπάρχει τίποτα που να χωράει σε ρουλεμάν.Η λύση είναι 2 απλές ροδέλες και ανάμεσα τους μπίλιες (με την πίεση που ασκεί το ελατήριο στο πιστόνι είναι αδύνατο να διαφύγουν) όμως... αν οι ροδέλες δεν είναι από λεπτό ατσάλι δε θα δουλέψουν καλά με τις μπίλιες, πράγμα που σημαίνει αρκετό ψάξιμο αφού συνήθως οι καλές ροδέλες του εμπορίου είναι ανοξείδωτες αλλά σιδερένιες.Είναι γνωστό πως τα Weihrauch δεν είναι εύκολο να γίνουν τύπου Magusta, όπως είναι γνωστό οτι δεν το έχουν ανάγκη αφού το κέρδος στη περίπτωση που γινόταν θα ήταν αμελητέο.
Εinhorn εννοεις να μπει το ρουλεμαν αναμεσα σκανδαλη οδηγο η αναμεσα οδηγο ελατηριο;
Κατα την γνωμη μου σε ενα σωστο οπλο το ρουλεμαν πρεπει να μπει αναμεσα σε οδηγο και μπλοκ σκανδαλης. Αυτο επειδη οταν εχεις τον σωστο οδηγο πρεπει να μπαινει σφηνωτος μεσα στο ελατηριο αρα δεν θα μπορει ευκολα να περιστρέφεται το ελατηριο γυρω του. Αν ειναι δλδ οτι κερδιζεις απο το ρουλεμαν να το χανεις απο εναν οχι σφιχτο οδηγο, καλυτερα αστο!
Σημερα εβαλα στο 97αρι το κιτ της v-mach.Ακουγοντας και τους πιο παλιους και πιο εμπειρους τελικα δεν αρχισα τα πειραματα με τα ρουλεμαν.Αυτα που παρατηρησα :1) Η δυναμη που χρειαζεται το οπλο για να οπλισει ειναι ιδια με πριν και θα μπορουσα να πω πως ο θαλαμος κινειται πιο σφιχτα απο πριν ?2) Αφου το οπλο οπλισει στη διαδρομη για να κλεισει υπαρχει συρσιμο μεταλλου. Ο θαλαμος καποιες φορες σαν να βρισκει πριν κλεισει στη εισοδο της κανης ? 3) Ο θορυβος και η ανακρουση πιο κοφτα απο πριν αλλα το μπαμ που ακουγεται ειναι εντονο και ψηλοτερης συχνοτητας4) Μυρωδια καμενου στις πρωτες βολές (dieseling). Τα λιπαντικα που χρησιμοποιησα MOLYKOTE M111 στο θαλαμο , στην τσιμουχα και στο σωμα του πιστονιου.MOLYKOTE BR2-plus μαύρο στο φυλο που μπαινει μεσα στο πιστονι και στην αρθρωση της σκανδαλης.Τελος χρησιμοποιησα 3 ροδελες μεσα στο πιστονι.Το οποιο να σημειωσω κινειται αρκετα σφιχτα μεσα στο θαλαμο.Μαλλον καπου εχω κανει μαλ***κια γιατι περιμενα ενα τελειως πιο μαλακο οπλο στην οπλιση και στη διαδρομη του πιστονιου.