Γενικά > Εισαγωγή στον κόσμο του αεροβόλου

Απορίες για αγορά αεροβόλου

(1/14) > >>

kostg7:
paidia kalymera kalo mina. i8ela na rotiso ti aerobolo 8a mou protinate os proto aerobolo. beretta stronger x20, stronger arms x20s, mod 135, kanena gamo i norica.

kostg7:
γεια σας καλό μήνα. μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει ένα αεροβόλο διότι είμαι αρχάριος και δεν ξέρω ποιο να επιλέξω. θέλω ελατηρίου ντουφέκι. να πάρω με σταθερή κάνη?, με σπαστή?, μέχρι 200 ευρώ μπορώ

kostas100:

--- Παράθεση από: kostg7 στις 01 Αυγούστου, 2015, 11:58:31 πμ ---paidia kalymera kalo mina. i8ela na rotiso ti aerobolo 8a mou protinate os proto aerobolo. beretta stronger x20, stronger arms x20s, mod 135, kanena gamo i norica.

--- Τέλος παράθεσης ---
κανενα απο τα ανωτερω !!!!!
Εαν εχεις τον χρονο ΔΙΑΒΑΣΕ λιγακι στο Φορουμ,(εχουν γινει 100νταδες αντιστοιχες ερωτησεις και εχουν λαβει πολλαπλασιες απαντησεις για το ιδιο θεμα)
ΜΗΝ πετας τα χρηματα σου !!!!
Αγορασε κατι που ΑΞΙΖΕΙ και θα αντεξει στον χρονο !!!!

iraklis2010:

--- Παράθεση από: kostas100 στις 01 Αυγούστου, 2015, 15:00:02 μμ ---
--- Παράθεση από: kostg7 στις 01 Αυγούστου, 2015, 11:58:31 πμ ---paidia kalymera kalo mina. i8ela na rotiso ti aerobolo 8a mou protinate os proto aerobolo. beretta stronger x20, stronger arms x20s, mod 135, kanena gamo i norica.

--- Τέλος παράθεσης ---
κανενα απο τα ανωτερω !!!!!
Εαν εχεις τον χρονο ΔΙΑΒΑΣΕ λιγακι στο Φορουμ,(εχουν γινει 100νταδες αντιστοιχες ερωτησεις και εχουν λαβει πολλαπλασιες απαντησεις για το ιδιο θεμα)
ΜΗΝ πετας τα χρηματα σου !!!!
Αγορασε κατι που ΑΞΙΖΕΙ και θα αντεξει στον χρονο !!!!

--- Τέλος παράθεσης ---
Ακριβως ετσι   +1,στα χρηματα αυτα ως πρωτο θα σου ελεγα slavia,cometa και τελευταιο το ΒΑΜ 26,το γιατι κατσε διαβασε και σκεψου τι ακριβως θα ηθελες απο το αεροβολο σου(πολυ σημαντικο για την επιλογη)του πρωτου του σου οπλου.

kostg7: