Παράθεση από: alpha-63 στις 28 Αυγούστου, 2015, 12:25:19 μμ...φωτιές μας ανάβει η ANSCHÜTZ , με το 9015 ONE ! Γ@μ% την κρίση μας μέσα.... https://www.youtube.com/watch?v=0XDUNzKjLpo&feature=youtu.beΕντάξει, ένα αγωνιστικό αεροβόλο που μπορεί να ρίχνει συνεχώς δεκάρια στα 10μ (όπως όλα..). Δεν υπάρχει κάτι πια για να βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την ευστοχία και οι κατασκευαστές στρέφονται στο ντιζάιν και την παραμετροποίηση των κοντακίων τόσο στα αεροβόλα όσο και στα rimfire. Εντυπωσιακό πάντως με έξυπνες λύσεις, ενώ το όνομα Anschutz εγγύηση για την ποιότητα. Μου αρέσει ιδιαίτερα ο carbon σωλήνας όσον αφορά την τοποθέτηση βαρών, αλλά και η συνολικά extra slim γραμμή του. Καλή πινελιά η επιπλέον ράγα στο κάτω μέρος της βάσης του μπροστινού σκοπευτικού, για στήριξη του αισθητήρα scatt. Διατηρώ επιφυλάξεις για την αντοχή των αρθρώσεων σε βάθος χρόνου.
...φωτιές μας ανάβει η ANSCHÜTZ , με το 9015 ONE ! Γ@μ% την κρίση μας μέσα.... https://www.youtube.com/watch?v=0XDUNzKjLpo&feature=youtu.beΕντάξει, ένα αγωνιστικό αεροβόλο που μπορεί να ρίχνει συνεχώς δεκάρια στα 10μ (όπως όλα..). Δεν υπάρχει κάτι πια για να βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την ευστοχία και οι κατασκευαστές στρέφονται στο ντιζάιν και την παραμετροποίηση των κοντακίων τόσο στα αεροβόλα όσο και στα rimfire. Εντυπωσιακό πάντως με έξυπνες λύσεις, ενώ το όνομα Anschutz εγγύηση για την ποιότητα. Μου αρέσει ιδιαίτερα ο carbon σωλήνας όσον αφορά την τοποθέτηση βαρών, αλλά και η συνολικά extra slim γραμμή του. Καλή πινελιά η επιπλέον ράγα στο κάτω μέρος της βάσης του μπροστινού σκοπευτικού, για στήριξη του αισθητήρα scatt. Διατηρώ επιφυλάξεις για την αντοχή των αρθρώσεων σε βάθος χρόνου.
...ξαναβλέποντας το βίντεο Σωτήρη, αυτή η παρατήρηση δημιούργησε τις ίδιες επιφυλάξεις και σε εμένα ! . 'Οντως με τόσες ρυθμίσεις, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και πολύ δίαιτα δεν δημιουργεί αίσθηση στιβαρότητας, παρόμοια τουλάχιστον όπως είχαμε συνηθίσει από τα παλαιότερης κοπής. Βέβαια τα άλματα στις ποιότητες των νέων υλικών κατασκευής και η κατεργασία τους με νέες μεθόδους από cnc εργαλειομηχανές μεγάλης ακρίβειας να τους προσδίδει αντοχές στο πέρασμα του χρόνου. Το θέμα είναι πως σε αυτό το επίπεδο κόστους, ελάχιστοι μπορούν να πειραματιστούν !
Παράθεση από: alpha-63 στις 01 Σεπτεμβρίου, 2015, 10:43:24 πμ...ξαναβλέποντας το βίντεο Σωτήρη, αυτή η παρατήρηση δημιούργησε τις ίδιες επιφυλάξεις και σε εμένα ! . 'Οντως με τόσες ρυθμίσεις, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και πολύ δίαιτα δεν δημιουργεί αίσθηση στιβαρότητας, παρόμοια τουλάχιστον όπως είχαμε συνηθίσει από τα παλαιότερης κοπής. Βέβαια τα άλματα στις ποιότητες των νέων υλικών κατασκευής και η κατεργασία τους με νέες μεθόδους από cnc εργαλειομηχανές μεγάλης ακρίβειας να τους προσδίδει αντοχές στο πέρασμα του χρόνου. Το θέμα είναι πως σε αυτό το επίπεδο κόστους, ελάχιστοι μπορούν να πειραματιστούν ! Εταιρειες Τετοιου επιπεδου εχουν μελετησει ενα αεροβολο 2-3χρονια πριν το βγαλουν στο εμποριο,αρα δεν θα υπαρχει προβλημα "στιβαροτητας"η αντοχης υλικων.. Μπορει να εχουν καποιες υπερβολες στις ρυθμισεις,που "ισως" για τον περισσοτερο κοσμο(χρηστες-αθλητες)να ειναι περιττες !!!!Οσο για το "κοστος" Εκει γυρω παιζουν τα αεροβολα της ανωτερω κατηγοριας και οι Αθλητες(χρηστες)ΔΕΝ πληρωνουν τα ιδια χρηματα με τους αλλους,αλλα οποιος ενδιαφερεταινα το αγορασει ΔΕΝ θα κολλησει σε 2-3 κατοσταρικα παραπανω !!!!Υπαρχουν και αγοραστες σε αλλο οικονομικο επιπεδο,απο τους Ελληνες (που ζουν στην εποχη της οικονομικης κρισης) ,αλλωστε ΔΕΝ νομιζω να Ενδιαφερει την Anshutz η Ελληνικη αγορα Νομιζω .......