Αγωνιστικό Αεροβόλο > Α.Ο.Φ.Α. - AAC

Ο ΑΟΦΑ-AAC μέλος των ERABSF και WRABF

<< < (9/9)

npmair:
Σαφώς και είναι ανταμοιβή, και μεγάλη μάλιστα, αλλά κυρίως είναι η απόδειξη της σοβαρής και ουσιαστικής, σιωπηρής δουλειάς που γίνεται από τον ΑΟΦΑ σε όλα τα επίπεδα.

cynix:
Απο ανάρτηση του Bill Colaros στο Facebook...

R.I.P Ladislav, Very very sad news, Rimfire Benchrest Shooting, The WRABF & The ERASBF owe a great deal of gratitude to Ladislav. He understood how to run a succesful and professional World Class event better than anyone and when we come up with some updated rules in the near future a lot of the credit goes to him, he has been with us from the start. Sometimes his tough exterior and manner got him off side with people but the lucky ones who became his friends also got to see his, funny, soft and inteligent side. RIP my peace my friend, you will not be forgotten.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584465321569179&set=a.104574422891607.9775.100000171494526&type=1&theater

RIP  :(

alpha-63:
...τον γνωρίσαμε στο σεμινάρο του ΑΟΦΑ κρίμα, πολύ κρίμα  :( Σίγουρα μεγάλη απώλεια για τον κόσμο του benchrest.

MASTORAS:
Κριμα. Σοβαροτατος ανθρωπος, αυστηρος και με πολυ μεγαλη αγαπη για την σκοποβολη.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση