Αποστολέας Θέμα: Baikal IJ 38C  (Αναγνώστηκε 21785 φορές)

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Baikal IJ 38C
« στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 13:35:43 μμ »
Πρό μηνών κάνοντας ίσως την πιό βαρετή δουλειά που μπορεί να κάνει,κανείς,στο σπίτι του(κατεβάζοντας τα χειμερινά από το πατάρι και ανεβάζοντας τα καλοκαιρινά),βλέπω με την άκρη του ματιού και υπό το αμυδρό φώς του φακού,ένα σκονισμένο και αραχνιασμένο(όχι δεν έχω αράχνες στο σπίτι μου,για να κάνω ατμόσφαιρα το έγραψα ;)) εμπρός σκοπευτικό να ξεπροβάλει!!!
Σαν άλλος Indiana Jones που ανακάλυψε το χαμένο από αιώνες μυστικό,και αφού έχω παλέψει με φοβερά πουλόβερ,αιμοδιψή κασκόλ και ένα στοιχειωμένο χριστουγγενιάτικο δέντρο,απλώνω το χέρι να το πιάσω!!!
Δεν έλεγε να βγεί!!!Η παλιά κορνίζα του παππού με το τσιμπούκι δεν το άφηνε.Για να μετακινηθεί η κορνίζα,έπρεπε να μετακινήσω το παλιό μπαούλο το οποίο ήταν θεόβαρο(τι να είχε άραγε μέσα?ίσως κανέναν ξεχασμένο εραστή της γιαγιάς που ξέμεινε?).
Μετά από μάχη 15 λεπτών με αποκριάτικες στολές,τρομπέτες,χαλιά και διάφορα συναφή,ο θησαυρός αποκαλύφθηκε!!!!!
Τα επιφωνήματα χαράς καλύφθηκαν από τις τσιρίδες της γυναίκας μου η οποία οριόταν κάτω από τόνους σαβούρας που πέταγα έξω από το πατάρι!!!
Πιάνοντας στα χέρια μου το όπλο,διαπιστώνω ότι πρόκειται για ένα Baikal IJ-38.
Ρίχνοντας μία ανεμόσκαλα,κατεβαίνω γρήγορα από το πατάρι και αφήνοντας ένα χαμό πίσω μου και μία γυναίκα η οποία κάτι φώναζε,αλλά δεν την καταλάβαινα γιατί οι αφροί στο στόμα της αλλίωναν την φωνή της τρέχω να το περιεργαστώ.
Η πρώτη εντύπωση ήταν από το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος του(αυτό οφειλώταν τόσο στο πλαστικό κοντάκι του,όσο και στο μικρό του μέγεθος)καθώς και στο απίστευτο reding(από το bluing βγαίνει αυτό,αλλά σε απόχρωση red λόγω της σκουριάς που είχε ;D).
Παραθέτω κάποιες φωτό για να πάρετε μία ιδέα:

« Τελευταία τροποποίηση: 06 Δεκεμβρίου, 2010, 19:44:47 μμ από destro »

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #1 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 13:36:14 μμ »
Κατευθείαν το όπλο ανοίχθηκε και διαπιστώθηκαν τα εξής:
Το όπλο είχε δερμάτινη τσιμούχα η οποία είχε παραδώσει το πνεύμα εδώ και δεκαετίες(?),ήταν θεόστεγνο από λιπαντικά και ελαφρώς σκουριασμένο.Η κατασκευή του η πιό απλή που μπορεί να φανταστή κανείς,αλλά πολύ στιβαρή.Το όπλο σίγουρα απέδιδε γύρω στις 6ft/lb(είναι 4,5mm)στα νιάτα του.Προσπαθώντας να το επαναφέρω στην ζωή σταμάτησα σκεπτόμενος γιατί να το κάνω αυτό.
Και τότε άναψε η λάμπα πάνω από το κεφάλι μου!!!Θα χρησιμοποιούσα το όπλο αποκλειστικά για bench rest σκοποβολή,αφού βέβαι γινόντουσαν οι απαραίτητες αλλαγές στα σωθικά του(θα άλλαζα την δερμάτινη τσιμούχα με συνθετική,το ελατήριο με Τitan XS για να γίνει 12ft/lb και θα τοποθετούσα "μπουκάλι" στο πιστόνι καθώς και ροδελίτσες tuning στην σκανδάλη και στα σχετικά).
Άλλο μελανό σημείο του όπλου ήταν και το ΑΠΑΙΣΙΟ κοντάκι που είχε,καθώς ήταν κούφιο,ζύγιζε 52,5gr!!!,χωρίς καμία εφαρμογή.
Έτσι αποφάσισα να του φτιάξω και ένα κοντάκι με την βοήθεια του φίλου Vagpap.
Το νέο κοντάκι φτιάχτηκε από οξυά και το σχεδιό του αντιγράφτηκε σε πολλά σημεία από αντίστοιχα κοντάκια που χρησιμοποιούνται σε ραβδωτα όπλα bench rest αποκλειστικά.Ιδιαιτερότητα αυτών είναι οι ίσιες γραμμές(έτσι ώστε να πατάει το όπλο καλύτερα πάνω στα rest),βαρύ πίσω για να έχει όσο γίνεται πιό μικρή ανάκρουση.
Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις ακόλουθες φωτό:

Δεν ξέρω αν άξιζε να ασχοληθώ τόσο με το συγκεκριμένο όπλο,αλλά αν μη τι άλλο το διασκέδασα και αποκόμισα εμπειρία και γνώσεις.Πιστεύω πάντως ότι αν ασχολειθώ λίγο ακόμα για ένα πιό σωστό tuning(κόψιμο σπειρών από το ελατήριο για να το φέρω ακριβώς εκεί που θέλω,δοκιμές με τσιμούχες,ροδέλες κ.τ.λ.)το όπλο θα είναι αν μη τι άλλο αξιοπρεπές μέχρι τα 25m.
Αν βγήκε πάντως ακόμα ένα άλλο καλό από αυτήν την ιστορία είναι ότι τώρα που τελείωσε,άρεσε στην γυναίκα μου και το θέλει δικό της!!!!
Όποτε γλύτωσα από τις φωνές και τους αφρούς(και ποιός έχει όρεξη να σφουγγαρίζει.... :D :D :D)

Αποσυνδεδεμένος Thorin

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2341
  • I shoot therefore I am
    • Σκοπευτική Λέσχη "ΖΕΥΣ"
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #2 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 14:25:34 μμ »
Πολύ πολύ όμορφο!
 :P
Steyr LP-10 - FWB C55 --- Baikal IJ-35M
Diana mod.38 4,5 - Weihrauch HW77 4,5 - Umarex 850 4,5 - Gamo Shadow 640 4,5
S&W 586 6" - Walther CP99 - Daisy 44 6" & 8" - Crosman 357 4" & 8" - ΗW40PCA

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #3 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 15:05:45 μμ »
Μπραβο Χαρη. το ξυλο φαινεται πολυ ωραιο. Εχει περαστει και μια κασια? Αν ναι ποσα χερια? Και απο λαδια? Τι εβαλες και ποσα χερια?

 Τωρα το οπλο με το καινουργιο ελατηριο ποσα ποδολιβρα ειναι? Και απο λειτουργια τι λεει? Η σκανδαλη του?

Με το bluing τι εκανες?

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #4 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 15:45:12 μμ »
Γιώργο έχει περαστεί με βερνίκι χρώματος εβένου.Η διαδικασία ήταν η εξής:
Πρώτο χέρι και δεύτερο με διάλυμα βερνικιού σε white spirit(περίπου 5ml βερνικιού σε 50ml διαλυτικού),αφού λοιπόν περαστήκαν αυτά(με περίοδο στεγνώματος από χέρι σε χέρι 24 ώρες),έπειτα περάστηκε ένα χέρι αδιάλυτο βερνίκι.Αυτό το έκανε κατάμαυρο.Αφού έμεινε 2 μέρες να στεγνώσει καλά και να τραβήξει,τρίφτηκε με ψιλό ντουκόχαρτο μέχρι να γανούν τα νερά.
Καθάρισμα με καθαρό οινόπνευμα και έπειτα περάστηκε(πατέντα δική μου ;D)με ένα παχύ στρώμα Camel αλοιφή για παπούτσια σε διάφανη μορφή(όχι χρωματιστό).Αφού το άφησα λίγο(μέχρι να θαμπώσει)από μακριά με φλόγιστρο ζεστάθηκε μέχρι να έρθει να λιώσει για να εισχωρήσει βαθιά.Έπειτα πολύ τρίψιμο σε όλη την επιφάνεια με βαμβακερό πανί και μετά γυάλισμα με μάλλινο πανί.
Αυτή η διαδικασία μονώνει το ξύλο και του δίνει μία φυσική γυαλάδα(άσε που μυρίζει και ωραία...)

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #5 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 16:23:03 μμ »
Στο μεταξύ όπως είπα,δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την δύναμη του.Λογικά πρέπει να παίζει από 12-14ft/lb.
Τώρα όσον αφορά το bluing,δεν θα κάνω,καθ'ότι ως γνωστόν είμαι λάτρης του bling και έτσι θα μείνει χωρίς.Εννοείται ότι το όπλο έχει τριφτεί και γυαλιστεί και τα μέταλλα είναι πεντακάθαρα.Με ένα λαδάκι μετά την σκοποβολή,δεν παθαίνει τίποτα...

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #6 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 20:16:39 μμ »
                    Πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα της δουλειάς σου φίλε Χάρη ! Το ρυθμιζόμενο κοντάκι από ξύλο είναι πολύ καλό σε σύλληψη και εκτέλεση - και το γυαλισμένο μέταλλο επίσης κάνει ωραία αντίθεση με το σκούρο χρώμα του κοντακιού. Μου θυμίζει κάτι κοντάκια-ιδιοκατασκευές που έβλεπα σε ρωσικά sites για αεροβόλα της Baikal - ακόμα και σε σχήμα bullpup τα έφτιαχναν οι τύποι - κανονικά γλυπτά σε ξύλο. Όσον αφορά την δύναμη του αεροβόλου μετά την μετατροπή και βελτίωση των "σωθικών" του θα διαφωνήσω ελαφρώς - το συγκεκριμένο μοντέλλο έχει μικρό όγκο αεροθαλάμου (διάμετρος κυλίνδρου x διαδρομή πιστονιού) και ασχέτως της ισχύος του ελατηρίου που θα "φοράει" δύσκολα θα υπερβεί ένα όριο - μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά πιστεύω πώς δεν θα φτάσει εύκολα τις 12 ποδόλιμπρες - εκτός άν έχουν γίνει δραστικές επεμβάσεις που αυξάνουν τον εργοστασιακό όγκο αεροθαλάμου. Το συγκεκριμένο μάλιστα μοιράζεται τον μηχανισμό σκανδάλης του ΜΡ 512 και διαθέτει τις ίδιες αδυναμίες με αυτό. Ένα χαρακτηριστικό αυτού του τύπου σχεδίασης που φαίνεται στην πράξη είναι η διαφοροποίηση του βάρους έλξης της σκανδάλης ανάλογα με την τάση του ελατηρίου που "φοράει" το αεροβόλο. Άν το ελατήριο είναι αδύναμο ή χαμηλής τάσης η σκανδάλη είναι πιό μαλακή και "υποφερτή" για σκοποβολή - άν αλλαχτεί το ελατήριο με άλλο ισχυρότερο τότε αυτομάτως δυσχεραίνεται κατά πολύ το τράβηγμα της σκανδάλης και γίνεται πολύ πιό βαριά καθιστώντας την σκοποβολή ακριβείας σχεδόν "άθλο". Διευκρινίζω εδώ ότι αναφέρομαι πάντα στην εργοστασιακή σκανδάλη στην οποία δεν έχει γίνει κανενός είδους αλλαγή ή μετατροπή ή βελτίωση των τμημάτων/εξαρτημάτων της με λειάνσεις ή προσθαφαιρέσεις υλικών κλπ. Άν η σκανδάλη μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά και να αντιπαρέλθει αυτό το πρόβλημα με επιτυχία τότε η σκοποβολή θα είναι απόλαυση.
               Φιλικά,
           Κώστας

Αποσυνδεδεμένος sporos9268

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 198
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #7 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 20:48:07 μμ »
Μπράβο Χάρη!
Πολύ καλή δουλειά, έγινε "κούκλα", αγνώριστο!!!

Αποσυνδεδεμένος socratis

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 198
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #8 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 21:20:45 μμ »
Mπραβο χαρη τρομερη δουλεια επαγγελματικη.Εκτος απο σκοπευτησ εχεις κι αλλα ταλεντα τελικα ;)

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #9 στις: 04 Ιανουαρίου, 2010, 23:17:58 μμ »
Φίλε Κώστα,έχεις απόλυτο δίκιο για την σκανδάλη.Λειτουργεί ακριβώς μ'αυτό τον τρόπο.Βέβαια έγιναν τα απαραίτητα γυαλίσματα καθώς και αντικατάσταση κάποιων ελατηρίων στην σκανδάλη.
Επίσης έχεις πάλι απόλυτο δίκιο για τον θάλαμο,βέβαια και 10ft/lb να αποδίδει το όπλο ευχαριστημένος θα είμαι για την χρήση που το θέλω.
Δεν τρελλαίνομαι κι'όλας φυσικά,μιάς και πιό πολύ για την εμπειρία και για διασκέδαση το έκανα το όλο project,αν προκύψει και κάτι καλό από την όλη προσπάθεια καλό θα είναι.
Πάντως έτσι για ιστορικούς λόγους όταν κάνω και τις χρονογραφήσεις θα ενημερώσω.
Επόμενα projects είναι ένα El Gamo David ένα Slavia 618 τα οποία θα ανακατασκευασθούν από την αρχή.Και τα δύο είναι 4,5mm.
Επίσης ύστερα απ'αυτά θα ακολουθήσει και ένα Anschutz 335 και αυτό σε 4,5mm.

Αποσυνδεδεμένος Deus

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 179
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #10 στις: 19 Ιανουαρίου, 2010, 17:10:03 μμ »
Καλησπέρα σήμερα ένας φίλος μου μου έδωσε ένα παλιό αεροβόλο που βρήκε σε μια αποθήκη πιθανότατα baikal από ότι μπόρεσα να καταλάβω...

Εκανα μια αναζήτηση στο internet αλλα δεν βρήκα τιποτα σχετικό με το όπλο, ίσως και να μην έψαξα σωστά γιατί οι χαρακτήρες που αναγράφεται το μοντέλο είναι στα ρωσικα

Αυτό που σκέφτομαι να κάνω είναι να το επαναφέρω σε μια λειτουργική κατάσταση, αυτό μου μου άρεσε είναι ότι το όπλο είναι παρα πολύ ελαφρύ, μικρό  και φαίνεται ότι πρέπει για στοχοβολη και χαβαλε στην αυλή που ο χορός είναι περιορισμένος, το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν υπάρχουν ανταλλακτικά που μπορώ να τα βρω, και γενικά αν αξίζει να ασχοληθω με αυτό το όπλο...

γιαυτο τον λόγο ζητω τις συμβουλές και την βοήθεια σας έχω λίγο μέσα μου το μικρόβιο της βελτίωσησης, του ξεβιδώματος και γενικά της μοντιφας όχι αποκλειστικά με τα αεροβόλα και μου δίνετε μια ικανοποίηση όταν φτιάχνω κάτι μονος μου άσχετα με το ποσο καλο είναι το αποτέλεσμα....

Εδώ είναι μερικές φωτογραφίες όπως το πήρα στα χερια μου



Εριξα 4-5 βολίδες  σε ένα τενεκέ από τα 3 μετρα είναι πολύ αδύναμο ισα ισα που έκανε ένα λακουβακι και άστοχο στα 20 με 30 μετρα δεν βρίσκω στόχο την κολώνα της δεη δεν ξέρω αν φτάνει καν

Κατα την οπλίση είναι δραμα η κατάσταση εντελώς στεγνό με θορύβους από το ελατήριο που ακούγεται σαν σκουριασμένο σκοπευω να το λυσω συντομα να δω τι γινετε εσωτερικα...



AA S400 MPR FT .177
HW97 KT .177

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #11 στις: 19 Ιανουαρίου, 2010, 17:12:47 μμ »
Ρίξε μιά ματιά εδώ:
http://aerovolo.gr/forum/index.php/topic,2740.0.html
σου θυμίζει κάτι? :D
Στο μεταξύ πέρα από αυτά που θα διαβάσεις στο topic που παρέθεσα,να σου πώ το εξής:
Αν δεν έχεις πολύ χρόνο και χρήμα να διαθέσεις,δεν αξίζει να κάνεις τίποτα στο όπλο.
Αν βάλεις κάτω τα κόστη για νέα τσιμούχα(περίπου 8€),νέο ελατήριο(περίπου 20€),τσιμούχα κάννης(περίπου 3€),bluing(περίπου 5€) και κάτι γρασσάκια,καθαριστικά,ντουκόχαρτα κ.τ.λ.(σύνολο περίπου 40€) το ξαναγοράζεις με τα ίδια λεφτά.
Αν πούμε ότι κάτι κάνεις και με το κοντάκι...άντε γειά!!!
Δεν αξίζει παρά μόνο για να περάσει η ώρα,είναι πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων όπλο.Αν πάλι θέλεις να το κάνεις απλά λειτουργικό,απλά ανοιξέ το κάντου ένα καλό καθάρισμα-γρασσάρισμα,βάλτου και ένα "μπουκαλάκι"(προτείνω -χωρίς να κάνω διαφήμιση :D-μπουκάλι από σόδα Tuborg),τρίψε και λίγο την σκανδάλη και είσαι κομπλέ.
Καλή επιτυχία!!!
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Ιανουαρίου, 2010, 17:34:51 μμ από harry 22 »

Αποσυνδεδεμένος Deus

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 179
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #12 στις: 19 Ιανουαρίου, 2010, 17:29:50 μμ »
και να φανταστείς το διάβασα πριν λίγες ημερες και μου έκανε εντύπωση το κοντάκι που έφτιαξες...

αρχικά μια τσιμούχα και ένα ελατήριο ότι βρω

για κοντάκι έχω συγγενή μου που έχει βιοτεχνία επίπλων και ξύλινων κατασκευών γενικά και στον ελεύθερο χρόνο του όλο περίεργες κατασκευές κάνει, οποτε αν του πω για κοντάκι με περίεργο σχεδιασμό σίγουρα κάτι περίεργο θα μου φτιάξει μολις βρει χρονο και ορεξη

ανταλλακτικά που βρήκες η τι ταίριαξες? όπως τσιμούχα πιστονιού κάννης ελατήριο...

επίσης αυτός ο φίλος μου είπε πως κάπου υπήρχε ένα παρόμοιο αλλα πιο παλιό μπαϊκάλ με ξύλινο κοντάκι και πιο μεγάλο αν το βρει θα με ενημερωση  το αν το θέλω να το παρω διαφορετικα θα το πετάξει στα σκουπίδια
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Ιανουαρίου, 2010, 17:45:18 μμ από Deus »
AA S400 MPR FT .177
HW97 KT .177

Αποσυνδεδεμένος harry 22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1398
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #13 στις: 19 Ιανουαρίου, 2010, 18:02:25 μμ »
Λοιπόν,τσιμούχα από Gamo 610,ελατήριο Titan Νο6(το είχα από παλιά)με 3,5 σπείρες κόψιμο,τσιμούχα κάννης από ναυτιλιακά είδη,σιλικονούχα(το φακελάκι με 10 τεμ.,3,80€).
Τώρα θα μου πείς,γιατί εγώ ασχολήθηκα να το φτιάξω και να του κάνω και κοντάκι?
Δεν ξέρεις τι λένε?
"Δουλειά δεν είχε ο , τα παιδιά του"
Πάντως για το άλλο Baikal,πάρτο για να "παίζεις",αλλά μην περιμένεις και πολλά και από αυτό...

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Baikal IJ 38C
« Απάντηση #14 στις: 19 Ιανουαρίου, 2010, 18:08:00 μμ »
                 Φίλε Deus το Baikal σου είναι πολύ απλή κατασκευή - το συγκεκριμένο μοντέλλο δεν παράγεται πλέον αλλά ο μηχανισμός του μοιάζει πολύ με αυτόν του νεότερου ΜΡ 512 που βρίσκεται ακόμα σε κυκλοφορία. Πρίν κάνεις οποιαδήποτε αγορά ανταλλακτικών ή σκέψη για βελτίωση ή ανακαίνιση ρίξε μια προσεκτική λεπτομερή ματιά με φακό στο εσωτερικό της κάννης. Άν φαίνεται "ομιχλώδης" ή ρυπαρή ή σκονισμένη κάνε μια προσπάθεια να την καθαρίσεις με απομολυβδωτικό/καθαριστικό διάλυμα ή με βενζίνη ή με κρέμα/διάλυμα γυαλίσματος μετάλλων (όπως το Brasso, Wennol κλπ) - ότι σου βρίσκεται πρόχειρο και κάνει για τη δουλειά. Άν μετά τον καλό καθαρισμό η κάννη παρουσιάζει εικόνα μικρών ή μεγάλων στιγμάτων σκουριάς, διαβρώσεων και παραμορφώσεων της επιφάνειάς της μην κάνεις τον κόπο να ασχοληθείς άλλο με την επαναφορά του στην ενεργό δράση - κράτα μερικά εξαρτήματα σαν ανταλλακτικά (σε περίπτωση που πέσει στα χέρια σου άλλο ίδιο όπλο με κουσούρια αλλά με καλή κάννη) και ασχολήσου με κάποιο άλλο αεροβόλο. Άν η κάννη είναι καλή τότε αξίζει να του βάλεις μια νέα τσιμούχα κάννης και πιστονιού (πρέπει να παίρνει την ίδια με το ΜΡ 512 - όταν το λύσεις ανέβασε καμιά κοντινή φωτό του πιστονιού), περιποιήσου λίγο τις άκρες του ελατηρίου του (συνήθως είναι στραβοκομμένες και με ατέλειες στο φινίρισμα, κάνε ένα καλό γενικό καθαρισμό, λίπανέ το όπως πρέπει και ξανασυναρμολόγησέ το. Άν η ακρίβειά του δείξει σημάδια βελτίωσης και σε ικανοποιεί σκέψου το σενάριο του κοντακιού. Αυτό το παλιότερο Baikal που λέει ο φίλος σου πώς έχει πώς είναι ακριβώς ; Θα είχε ενδιαφέρον να το βλέπαμε (ίσως πάλι να είναι το ίδιο μοντέλλο σε παλιά έκδοση).
                     Φιλικά,
               Κώστας