Διατηρώ μόνο μια μικρή επιφύλαξη όσον αφορά τα υλικά κατασκευής και την ποιότητα της επεξεργασίας τους - άν αντέχουν στις χιλιάδες χιλιάδων κύκλων όπλισης και βολής υπό την φόρτιση ισχυρότατων ελατηρίων χωρίς μεταβολή στις διαστάσεις τους και κυρίως χωρίς προβλήματα "αστοχίας υλικού" (βλέπε θραύσεις) με συνέπεια πιθανά ατυχήματα από τυχαίες απελευθερώσεις/βολές
η hatsan θα τους δημηουργισει εντονο πονοκεφαλο.
Όσο για τον μοχλό κλειδώματος της κάννης σαν κάτοχος ενός παλιό-αεροβόλου Χαμόγελο HW35 βρίσκω αρκετά θετική την αναβίωση του και απορώ με την κατάργηση του αφού ακόμα και μετά από πολλά χρόνια και χρήση εξακολουθεί να κάνει την δουλεία για την οποία σχεδιαστικέ άψογα χωρίς ίχνος καταπόνησης και φθοράς.....όπου να΄ναι θα το υιοθετήσει και η HATSAN στα ελατηρίου της..., τώρα που έφτιαξε/αντέγραψε την απόλυτη σκανδάλη...και δημιούργησε και το αντικραδασμικό σύστημα SAS
με τις απαραίτητες βελτιώσεις στα εντόσθια για να γλυκάνει, πιστεύω πως μπορεί να γίνει ένα απ' τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, αεροβόλο της αγοράς σε σχέση τιμής-απόδοσης. Συγχαρητήρια στους κακούς μας γείτονες...Ηρακλή, ξέρω τι όνειρο θα δεις...
Έχω την εντύπωση ότι είμαστε από τους λίγους λαούς που επαναλαμβάνει τα λάθη του χωρίς να μαθαίνει τίποτα από αυτά.