Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch  (Αναγνώστηκε 548826 φορές)

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #105 στις: 16 Σεπτεμβρίου, 2009, 20:37:59 μμ »
μηπως μπορεις να μας πεις και για το mail απο την HW, δηλ τι ρωτησες και τι απαντησαν για
τη συντηρηση??
δεν ειχα ποτε σκεφτει να ρωτησω και φανταζομαι θα ενδιαφερει πολλους.

τα HW ειναι αληθεια οτι εχουν μια ευαισθησια σε σκουρια.
θελει σκουπισμα με νωπο πανι (με λαδι) μετα το πιασιμο . στα σπαστης κανης θελει προσοχη γιατι οπλιση και ιδρωμενα χερια κανουν σκουριες.

εχω 80αρι του '88 με σαφως ταλαιπωρημενο φινιρισμα αλλα χωρις σκουριες...(τωρα που το σκεφτομαι...ενηλικιωθηκε και με τον παλιο νομο ;D)

σκουρια σε γρατζουνια δυσκολα θα δεις αλλα και τοτε το προβλημα ειναι μονο ψυχολογικο !!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #106 στις: 16 Σεπτεμβρίου, 2009, 21:11:02 μμ »
Για την εξωτερική συντήρηση των μεταλλικών μερών του όπλου δεν είναι καλό?

         Για εξωτερική χρήση κάνει και με το παραπάνω φίλε CP99 - το μυστικό στην χρήση είναι οι κατάλληλες (και όχι υπερβολικές ) ποσότητες - το λάδι δεν πρέπει να "λιμνάζει" σε διάφορα σημεία του όπλου γιατί σε βάθος χρόνου μαζεύει σκόνες και άλλες βρωμιές και γίνεται λάσπη. Λαμβάνοντας υπόψιν μας ότι τα περισσότερα αεροβόλα έχουν κοντάκια από ξύλο καλό θα ήταν το λιπαντικό που θα χρησιμοποιήσουμε (για εξωτερική φροντίδα πάντα) να έχει τέτοιες ιδιότητες ώστε να μην σαπίζει το ξύλο. Τα περισσότερα λιπαντικά περιέχουν ορυκτέλαια  σε άλλοτε άλλο ποσοστό τα οποία όταν έρχονται σε επαφή με το ξύλο συσσωρεύονται και ποτίζουν τις ίνες του καθιστώντας το ευάλωτο σε μηχανικές πιέσεις, αλλάζοντας το χρώμα του και τελικά οδηγούν στην σήψη του. Υπάρχουν όμως και λιπαντικά που είναι αδρανή ή δρούν ακόμα και προστατευτικά στο ξύλο βοηθώντας να έχουμε καλύτερη συντήρηση - με λίγο ψάξιμο στις προδιαγραφές και ιδιότητες του κάθε προϊόντος θα εντοπίσουμε αυτό που μας κάνει.

Μπορεί και να ισχύει όμως, αν και σε πηγές όπως αυτή http://www.youtube.com/watch?v=MprXfZ4Kz2U της UMAREX για τη συντήρηση των αεροβόλων ελατηρίου, περιγράφεται η διαδικασία μετά από κάθε 1000 βολές.

        Κάθησα και είδα το βίντεο που περιγράφεις φίλε geotzo και ειλικρινά απόρησα με την ασχετοσύνη των παρουσιαστών ! Οι άνθρωποι έχουν μια δουλειά να κάνουν (το σέβομαι) - να διαφημίσουν/προωθήσουν τα προϊόντα συντήρησης της μητρικής εταιρείας (RWS). Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πώς το αεροβόλο χρειάζεται όλα αυτά και μάλιστα με τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν. Αυτό το βίντεο έχει πραγματικά μεγάλη αξία γιατί δείχνει αναλυτικά όλους τους λάθος τρόπους συντήρησης και λίπανσης ενός αεροβόλου ελατηρίου. Τι να πρωτοπεί κανείς ; Την χρήση λεπτόρρευστου λιπαντικού (είδος λαδιού) στο ελατήριο από την θυρίδα του κυλίνδρου ; Την χρήση άλλου λιπαντικού σε σταγόνες (αυτές μας έσωσαν τώρα !!! ) κατευθείαν μέσω του transfer port στο εσωτερικό του αεροθαλάμου του κυλίνδρου ; Λαδάκι και στα σημεία τριβών της κάννης με τις σιαγόνες του κυλίνδρου ; Βέργα καθαρισμού κάννης και πέρασμα της βούρτσας μπρός-πίσω από την κορώνα της κάννης ; (θα το πέρασαν για λειόκαννο φαίνεται γιατί σε αυτά θα μαθήτευσαν αρχικά). Εκείνα τα ταλαίπωρα καθαριστικά βλήματα που τα "στούπωναν" ανά δύο και τα έσπρωχναν με την βέργα αντί να τα ρίξουν κανονικά μέσω της κάννης ; (κι εκείνος ο ανατριχιαστικός ήχος της βέργας που γδερνόταν πάνω στα τοιχώματα της κάννης ; ) Χώρια που ο ανήσυχος και αγχωμένος πελάτης θα πρέπει να ψάξει και να βρεί τα γνήσια προϊόντα περιποίησης "με τη βούλα" (όπως τα διαφημίζουν εδώ) για να έχει (δήθεν) το κεφάλι του ήσυχο ;  Αυτοί σε λίγο θα πουλάνε και αποσμητικό κάννης και ξύλων για να τα "πιάσουν" - αυτό σημαίνει ότι κάνουν καλό στο όπλο μας ή είναι απαραίτητα ; "Αμερικανιές" και κόλπα του marketing - "πολύ κλό κλό κι από αυγό τίποτα" που λέει κι ο Γεωργίου (άν και δεν είμαι ιδιαίτερα ποδοσφαιρόφιλος  αυτή του η φράση αποδίδει πολύ καλά μια κατάσταση). Το αεροβόλο είναι απλός μηχανισμός και στρώνει με την χρήση - δεν φοβόμαστε τις πολλές βολές είτε γίνουν σύντομα είτε σε βάθος χρόνου αλλά τις επιδιώκουμε. Ένα στρωμμένο αεροβόλο έχει κατασταλάξει και αποδίδει τα μέγιστα σε ακρίβεια. Έχει ήδη συζητηθεί στο forum σε ανάλογο θέμα η ανάγκη αποσυναρμολόγησης - καθαρισμού - επαναλίπανσης ακόμα και σε ολοκαίνουρια αεροβόλα για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα - από εκεί και μετά δεν χρειάζεται άλλη παρέμβαση στα εσωτερικά του μηχανισμού, ρίχνουμε και το ευχαριστιόμαστε χωρίς να μετράμε βολές με το κοντέρ στο χέρι. Όταν παρουσιαστεί πρόβλημα σε κάποιο εξάρτημα του μηχανισμού από αστοχία υλικού ή πρόωρη φθορά (σπάνιο φαινόμενο σε ποιοτικά αεροβόλα - γι' αυτό "έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας" να συζητάμε γι' αυτά και να τα προτείνουμε) τότε ίσως απαιτηθεί λύσιμο του μηχανισμού. Εφ' όσον το αεροβόλο μας ρίχνει με ακρίβεια σταθερά και χωρίς μεταβολές στην απόδοσή του δεν υπάρχει λόγος να ξαναλυθεί για συντήρηση ή λίπανση - αυτό μπορεί να καταστεί απαραίτητο μετά από 5000, 10000 ή και περισσότερες βολές χωρίς να μπορεί να πεί κανείς με σιγουριά. Ένα αεροβόλο με το σωστό tuning μπορεί άνετα να περάσει σε αριθμό βολών ένα απλό εργοστασιακό του ιδίου τύπου, μάρκας και διαμετρήματος πρίν χρειαστεί επέμβαση για συντήρηση και λίπανση της "καρδιάς" του μηχανισμού του. Άν κάποτε αλλάξει η συμπεριφορά και η απόδοσή του αεροβόλου μας τότε κάνουμε ότι πρέπει (λύσιμο, έλεγχο αναλώσιμων εξαρτημάτων για φθορές και πιθανή αντικατάστασή τους, νέα λίπανση και τέλος της ιστορίας).
                  Φιλικά,
              Κώστας
        
 
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Σεπτεμβρίου, 2009, 22:27:13 μμ από accuracy lover »

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #107 στις: 16 Σεπτεμβρίου, 2009, 22:19:24 μμ »
πεστα βρε Κωστα,

το 80αρι του 1988 περυσι αλλαξε τσιμουχα και μαλιστα δεν του εβαλα καινουργια
αλλα αυτην που εβγαλα απο το αλλο που εγινε v-mach  8)
καποια στιγμη που θα εχω ορεξη θα το συμαζεψω λιγο γιατι ακουγεται πια το ελατηριο...

και μετα απο αλλα 20 χρονια ελπιζω ο γιος μου να εχει κεφι να το ξαναγρασαρει !!!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος Einhorn

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2167
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #108 στις: 17 Σεπτεμβρίου, 2009, 01:14:00 πμ »
Xα, χα, χα!
Απίστευτός ο τύπος στο βιντεάκι, δεν είχα μπεί στο κόπο να το δώ! Σα διαφήμιση του overlay, ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε! Χα,χα,χα!
Εκπληκτικός! I'm from Alabama!!!! Χα,χα,χα!
Α ρε Κώστα με έκανες και ξεκαρδίστηκα στα γέλια!!!

adx

  • Επισκέπτης
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #109 στις: 24 Δεκεμβρίου, 2009, 09:04:54 πμ »
καλημερα. θα μπορουσε να μου πει καποιος ποιο μοντελο τουφεκιου της weihrauch παιρνει μυλο? ευχαριστω.Α

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #110 στις: 24 Δεκεμβρίου, 2009, 09:16:30 πμ »
το HW 100 που ειναι pcp
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος tsagampilis

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #111 στις: 05 Ιανουαρίου, 2010, 16:21:48 μμ »
Καλησπερα :) απο καθαρη περιεργεια μια ερωτηση να κανω :) τα μοντελα της hw35,  hw99,  hw85 κυκλοφορουν ελλαδα η κυπρο απο τους εκει εισαγωγεις? δεν με ενδιαφερει αν υπαρχουν στο εξωτερικο παρα μονο ελλαδα η κυπρο ευχαριστω εκ τον προτερων :)
Δεν πρεπει να εμπιστευεσαι αυτον που ποτε δεν κανει λαθος και που ποτε δεν αποτυχαινει σ αυτο που κανει. Και αυτο επειδη ειτε ειναι ψευτης ειτε ασχολειται μονο με τα σιγουρα, τα δοκιμασμενα και τα ασημαντα. Peter Drucker 1909-2005 ,αυστριακος γκουρου του management:)

adx

  • Επισκέπτης
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #112 στις: 05 Ιανουαρίου, 2010, 16:22:58 μμ »
ευχαριστω πολυ.

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #113 στις: 05 Ιανουαρίου, 2010, 17:55:39 μμ »
Καλησπερα :) απο καθαρη περιεργεια μια ερωτηση να κανω :) τα μοντελα της hw35,  hw99,  hw85 κυκλοφορουν ελλαδα η κυπρο απο τους εκει εισαγωγεις? δεν με ενδιαφερει αν υπαρχουν στο εξωτερικο παρα μονο ελλαδα η κυπρο ευχαριστω εκ τον προτερων :)

ενα τηλ στον αντιπροσωπο θα σου λυσει την απορια...

το 99 ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι το HW50, αρα εισαγεται  ;)

το 85 δεν το εχω δει ποτε μου ζωντανο. νομιζω οτι ηταν μια πιο ελαφρια εκδοση του 80.
δεν ειμαι σιγουρος ομως.

το 35 νομιζω οτι παλαιοτερα το φερνανε, τωρα οχι. πανω του βασιστηκε το 80 που
φτιαχτηκε αρχικα για την αμερικανικη αγορα.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος Kyriakos87

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 4808
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #114 στις: 05 Ιανουαρίου, 2010, 18:07:55 μμ »
το 85 δεν το εχω δει ποτε μου ζωντανο. νομιζω οτι ηταν μια πιο ελαφρια εκδοση του 80.
δεν ειμαι σιγουρος ομως.

Το 85 ειναι ίδιο σε διαστάσεις και επιπεδα δύναμης με το 95.
Στην ουσία ειναι 95 με ράγα για τη διοπτρα όπως τα BSA.


Κυριάκος.

Pyrgetos Shooting Club


1. Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι!!
2. Η συμμετοχή στο forum δεν είναι υποχρεωτική.!!!
3. το καλύτερο αεροβόλο ειναι αυτο που ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του.!!!!

Αποσυνδεδεμένος tsagampilis

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #115 στις: 06 Ιανουαρίου, 2010, 02:24:45 πμ »
παιδιά το hw 30s σε τι απόσταση αν ήμουν αγγλία θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για το κυνήγι; η αν δεν μπορώ μιλώ θεωρητικά πάντα ενώ  ι στην ελλάδα απαγορεύεται το κυνήγι και ούτε  έχω πρόθεση πότε να κάνω κάτι που είναι ενάντια στους νόμους του κράτους μας μιλάω αν ήμουν αγγλία Ευχαριστώ
Δεν πρεπει να εμπιστευεσαι αυτον που ποτε δεν κανει λαθος και που ποτε δεν αποτυχαινει σ αυτο που κανει. Και αυτο επειδη ειτε ειναι ψευτης ειτε ασχολειται μονο με τα σιγουρα, τα δοκιμασμενα και τα ασημαντα. Peter Drucker 1909-2005 ,αυστριακος γκουρου του management:)

Αποσυνδεδεμένος Kyriakos87

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 4808
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #116 στις: 06 Ιανουαρίου, 2010, 10:13:35 πμ »
Τι κάνει νιάου νιαου στα κεραμίδια ψάχνουμε αλλα τέλος πάντων.
Μεχρι 50 μετρα αμα εισαι καλός σκοπευτης μπορεις να κανεις πολλα.

Pyrgetos Shooting Club


1. Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι!!
2. Η συμμετοχή στο forum δεν είναι υποχρεωτική.!!!
3. το καλύτερο αεροβόλο ειναι αυτο που ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του.!!!!

Αποσυνδεδεμένος tsagampilis

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #117 στις: 06 Ιανουαρίου, 2010, 10:52:23 πμ »
ευχαριστω :)
Δεν πρεπει να εμπιστευεσαι αυτον που ποτε δεν κανει λαθος και που ποτε δεν αποτυχαινει σ αυτο που κανει. Και αυτο επειδη ειτε ειναι ψευτης ειτε ασχολειται μονο με τα σιγουρα, τα δοκιμασμενα και τα ασημαντα. Peter Drucker 1909-2005 ,αυστριακος γκουρου του management:)

Αποσυνδεδεμένος xenofon

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 723
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #118 στις: 06 Ιανουαρίου, 2010, 20:48:11 μμ »
Εγώ, βέβαια, στον φίλο μας Εγγλέζο γι αυτήν την απόσταση, θα πρότεινα κάτι πιο δυνατό, έτσι ώστε να μην υποφέρει το θήραμα από πιθανό τραυματισμό γιατί στην επόμενη ζωή του μπορεί να είναι αυτός το κουνέλι ή ο φασιανός ή η δεκαοχτούρα...

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 251
Απ: Ερωτήσεις για μοντέλα της Weihrauch
« Απάντηση #119 στις: 08 Ιανουαρίου, 2010, 16:01:12 μμ »
Μήπως έχει κάποιος κανένα σάιτ με οδηγίες για το πως λύνεται το 50αρι;
Feinwerkbau 300s  4.5/177    λίγο ελατήριο
Webley Tracker carbine .22   λίγο gas ram
Bsa Ultra SE .22                  λίγο pcp