Αποστολέας Θέμα: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου  (Αναγνώστηκε 557584 φορές)

Αποσυνδεδεμένος MASTORAS

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 7114
  • Πας μη Ελλην βαρβαρος
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #300 στις: 10 Σεπτεμβρίου, 2012, 21:34:07 μμ »
Ειναι ο χρονος που μεσολαβει απο την απελευθερωση του πιστονιου την στιγμη που παταμε την σκανδαλη, μεχρι να φτασει στο τελος της διαδρομης του.

ΑΟΦΑ

AA S400 MPR FT <<Ενδοξη Ελληνική Σημαία>>
HAMMERLI AR20 FT
FWB 603 pcp
AA S400 5,5
Diana 60 <<by blackxx>>
HW 77 4.5
Umarex 850pcp 4.5

Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #301 στις: 10 Σεπτεμβρίου, 2012, 21:54:32 μμ »
Ειναι ο χρονος που μεσολαβει απο την απελευθερωση του πιστονιου την στιγμη που παταμε την σκανδαλη, μεχρι να φτασει στο τελος της διαδρομης του.
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #302 στις: 18 Σεπτεμβρίου, 2012, 02:10:35 πμ »
  
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
1.   Πρέπει το 95άρι να το λύσω πριν το χρησιμοποιήσω;

      Όχι απαραίτητα. Λόγω του τρόπου λίπανσης στο εργοστάσιο το όπλο θα εμφανίσει το φαινόμενο του dieseling κάποια στιγμή - αυτό ίσως κρατήσει για λίγες βολές, ίσως και για περισσότερες μετά όμως "στρώνει" και λειτουργεί κανονικά. Ο λόγος που οι περισσότεροι επιλέγουν να το ανοίξουν εξ' αρχής είναι η αποτροπή του αρχικού dieseling  και η προστασία της εργοστασιακής τσιμούχας από πρόωρη φθορά σε συνδυασμό με την (σωστή αυτή τη φορά) νέα λίπανση. Στο τέλος το όπλο θα ρίχνει κανονικά όπως κι άν του συμπεριφερθείς. Αυτό που χρειάζεται στην αρχή είναι να καθαριστεί καλά η κάννη από γράσσα συντήρησης και λάδια και μετά γεμίζεις και ρίχνεις. Αν εμφανιστεί το dieseling που λέγαμε μετά την αποδρομή του (αφού σταματήσει δηλαδή) η κάννη θέλει πάλι ένα ψιλο-καθάρισμα από τα υπολείμματα καμμένων γράσσων που θα έχουν μεταφερθεί στα τοιχώματά της και τίποτε άλλο - μετά συνεχίζεις ακάθεκτος.


  
2.   Χρειάζεται το ειδικό εργαλείο για την εξαγωγή του ελατηρίου και αν ναι, πως μπορώ να το προμηθευτώ και πόσο κοστίζει;

       Όχι, δεν χρειάζεται να αγοράσεις ή να "σκαρώσεις" τέτοιο εργαλείο για το 95άρι (ούτε για το 50άρι ή το 30άρι της ίδιας εταιρείας). Η αποσυναρμολόγηση του HW 95 είναι πανεύκολη και δεν απαιτεί την χρήση αποσυμπιεστή ελατηρίου (λαμβάνοντας υπ' όψη πώς ο κάτοχος είναι ενήλικας με κάποια Α δύναμη στα χέρια του, άν είναι ανήλικος ή γυναίκα τότε αλλάζει το πράγμα). Με μερικά κατσαβίδια (όχι σταυροκατσάβιδα) δυό ζουμπάδες, ένα μικρό κλειδάκι άλλεν ή στραβωμένο καρφί και μια ματσόλα ή απλό σφυρί το όπλο λύνεται στο "άψε σβήσε". Το πίσω μπλόκ του κυλίνδρου (όπου εδράζεται η κασσέττα του μηχανισμού της σκανδάλης) μπαίνει σε στύλ "μπαγιονέτ" μέσα στον κύλινδρο (όπως οι παλιές λάμπες φωτισμού άν θυμάσαι) - με μια γομολάστιχα κι ένα μικρό κέρμα για αντίσταση στην πίεση που εξασκούμε ξεστρίβει εύκολα και αφαιρείται. Υπάρχουν και σχετικά βιντεάκια στο YouTube που δείχνουν την διαδικασία αποσυναρμολόγησης βήμα-βήμα (έχουν και τα λάθη τους αλλά η ουσία παραμένει). Αυτό που θέλει προσοχή είναι η αφαίρεση της βίδας που συγκρατεί την κάννη, πρέπει το κατσαβίδι μας να ταιριάζει ακριβώς στην εγκοπή του παξιμαδιού γιατί αλλοιώς μπορεί να το παραμορφώσει και να το καταστρέψει.

 
3.   Αν και έχω τεχνικές γνώσεις και πολλά εργαλεία, η ιδέα και μόνο να μπω στην διαδικασία να λύσω κάτι που δεν γνωρίζω με προδιαθέτει αρνητικά. Θέλω όμως και ότι πάρω να του φερθώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όπως και όλα μου τα όπλα ώστε να πετύχω το μέγιστο δυνατό της απόδοσης και ακρίβειας. Άλλωστε το αεροβόλο είναι όπλο ακριβείας. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως ‘’να ξηλωθώ’’ λίγο παραπάνω και να πάω στο 90άρι που είναι GAS RAM;

        Όχι και πάλι (το τρίτο στη σειρά). Μεγαλύτερο όπλο δεν σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερη ακρίβεια, μεγαλύτερη δύναμη ναί (άν την θέλουμε ή μας χρειάζεται οπωσδήποτε) αλλά όχι και μεγαλύτερη ακρίβεια. Στα όπλα ελατηρίου αυτά τα δύο δεν συμβαδίζουν ποτέ - αυτό που "κυνηγούμε" να πετύχουμε είναι η μεταξύ τους ισορροπία. Η μεγάλη δύναμη έχει απαιτήσεις, το όπλο βαραίνει, οι κραδασμοί μεγαλώνουν, η προσπάθεια για να πετύχουμε το "κέντρο" είναι πιό δύσκολη, οι συνεχόμενες βολές κουράζουν γρήγορα. Το HW 90 είναι σκέτο 4 κιλά, κάτι λιγότερο από το G3A3 της θητείας - δεν το λές κι ελαφρύ. Η όπλιση δεν είναι εύκολη (όλα τα gas ram σε ρύθμιση για μεγάλη ισχύ έχουν αυτό το θέμα) και ο χαρακτήρας του όπλου διαφορετικός. Η ρύθμιση της πίεσης και η αυξομείωση της ισχύος του όπλου απαιτούν το ειδικό μανόμετρο και την τρόμπα - χωρίς αυτά δεν ρυθμίζεται τίποτα, το όπλο έρχεται "τουμπανιασμένο" από το εργοστάσιο κι εσύ πασχίζεις αφ' ενός να βρείς τις βολίδες που του ταιριάζουν κι αφ' ετέρου να το κάνεις πιό "ήρεμο" από πλευράς κραδασμών αλλά χωρίς να χάσει πολύ από την δύναμή του. Το σημαντικότερο όμως όλων είναι πώς το 90άρι δεν έχει την σκανδάλη Rekord που έχουν όλα τα υπόλοιπα μοντέλλα αλλά την Elite που άν και διαφημίζεται ώς ισάξια της πρώτης σχεδιαστικά και λειτουργικά είναι υποδεέστερη. Τα χαρακτηριστικά του 90αριού ταιριάζουν σε ένα κυνηγετικού προορισμού όπλο κι όχι τόσο σε ένα σκοπευτικό. Δύναμη για λίγες βολές σε κάθε εξόρμηση.

« Τελευταία τροποποίηση: 18 Σεπτεμβρίου, 2012, 12:09:13 μμ από accuracy lover »

Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #303 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 12:45:17 μμ »
Τελικώς alea jacta est. Για να πω την αλήθεια όμως, αισθάνομαι τύψεις για τον Κώστα που κάθισε και έγραψε ολόκληρο κείμενο για το λύσιμο του ελατηρίου από το 95άρι. Έτσι, παρά τις αρχικές μου επιφυλάξεις για κάτι άλλο εκτός από WEIHRAUCH, υπήρξε κάτι καθοριστικό που επηρέασε την επιλογή και αυτό ήταν το ησυχαστήρι. Μετά από πολλές αμφιταλαντεύσεις αποφάσισα να πάρω το COMETA 400 FENIX STAR. Το όπλο δέχεται ησυχαστήρι χωρίς να καταργεί τα ανοικτά σκοπευτικά. Άλλοι καθοριστικοί παράγοντες ήταν οι καλές κριτικές που διάβασα στο internet, και ιδιαίτερα όσον αφορά την ακρίβεια, η καλή τιμή (με σχεδόν 300€ πήρα όπλο και ησυχαστήρι) και η ρυθμιζόμενη ράχη στο κοντάκι γιατί αργότερα σκέφτομαι την τοποθέτηση οφθαλμίδας. Το όπλο δείχνει να έχει καλή ποιότητα κατασκευής, στις πρώτες 4-5 δοκιμαστικές βολές δεν είδα ενοχλητική ανάκρουση και οπλίζει εύκολα.
Προς το παρόν δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ περισσότερο αλλά με την πρώτη επίσκεψη στην πατρίδα της συζύγου όπου υπάρχουν και οι κατάλληλοι χώροι θα κάνω και τις πρώτες δοκιμές για να βρω και τις βολίδες που ταιριάζουν καλύτερα.
Τα ερωτήματά μου είναι: Γνωρίζει κάποιος να μου πει με ποιες βολίδες να ξεκινήσω δοκιμές; Χρειάζεται λύσιμο και καθάρισμα ελατηρίου-τσιμούχας από τα εργοστασιακά γράσα; Πρέπει γενικά να προσέξω ή να κάνω κάτι άλλο πριν από μια πιο εκτεταμένη χρήση του όπλου;
Ευχαριστώ
Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #304 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 13:25:26 μμ »
          Να μην νοιώθεις τύψεις για τίποτα! :D 
        Η ενασχόληση με το αεροβόλο και τη σκοποβολή είναι ένα πάθος, για άλλους μικρό για άλλους μεγάλο, και σαν τέτοιο δεν υπόκειται εύκολα σε ελέγχους.  ;D
      
          Με 'γειά το νέο σου Cometa! :o  Καλές βολές με ασφάλεια και πολλές επιτυχίες επί των στόχων! Κάτι μου λέει πώς θα το ευχαριστηθείς περισσότερο απ' ότι άν έπαιρνες το HW. ;)

      Δεν μας λές σε τι διαμέτρημα το πήρες. Το "ησυχαστήρι" είναι αγορασμένο εξτρά ή υπήρχε πάνω στο όπλο;  Άν ισχύει το πρώτο η τοποθέτηση και η αφαίρεση του είναι εύκολη υπόθεση;

Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #305 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 14:35:27 μμ »
Το όπλο αγοράστηκε σε 5,5mm από το airgunshop σε αυτή τη μορφή: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33658 και παραγγέλθηκε εξτρά αυτό: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33959
το οποίο παρέλαβα στην ίδια αποστολή.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Κυριάκου από το airgunshop για να βγει το μπροστινό σκοπευτικό θερμαίνουμε με σεσουάρ για να ρευστοποιηθεί η κόλλα που το συγκρατεί στην κάνη. Το ησυχαστήρι είτε το κολλάμε είτε το συγκρατούμε με 2 ακέφαλες βίδες από κάτω. Είναι πολύ ελαφρύ και μάλλον δεν θα επηρεάσει το ζύγισμα του όπλου.

Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος iraklis2010

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1459
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #306 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 15:28:31 μμ »
Το όπλο αγοράστηκε σε 5,5mm από το airgunshop σε αυτή τη μορφή: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33658 και παραγγέλθηκε εξτρά αυτό: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33959
το οποίο παρέλαβα στην ίδια αποστολή.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Κυριάκου από το airgunshop για να βγει το μπροστινό σκοπευτικό θερμαίνουμε με σεσουάρ για να ρευστοποιηθεί η κόλλα που το συγκρατεί στην κάνη. Το ησυχαστήρι είτε το κολλάμε είτε το συγκρατούμε με 2 ακέφαλες βίδες από κάτω. Είναι πολύ ελαφρύ και μάλλον δεν θα επηρεάσει το ζύγισμα του όπλου.

Σπύρος
Εισαι σιγουρος οτι ειναι ησυχαστηρι και οχι σκετο αντιβαρο, το κοιταξες μεσα?
ΑΕΤΣ ΕΠΛΑΣΤΑ ΑΣΟΝ ΘΕΟ
ΑΕΤΣ ΣΗ ΓΗΝ ΕΒΡΕΘΑ
ΚΑΜΙΑΝ ΚΙ ΠΟΥΣΜΑΝΕΨΑ
ΠΟΝΤΙΟΣ ΝΤΕ ΓΕΝΝΕΘΑ

HW  90  5,5 LAZAGLIDE BY DRAGON WALNUT BY HERCULES
DIANA 48 4,5 HANDMADE STOK IROCO BY HERCULES
SLAVIA 630 4,5  WALNUT BY HERCULES.....LAZAGLIDE AND VENOM  BY DRAGON

Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #307 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 15:34:48 μμ »
Το όπλο αγοράστηκε σε 5,5mm από το airgunshop σε αυτή τη μορφή: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33658 και παραγγέλθηκε εξτρά αυτό: http://www.airgunshop.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33959
το οποίο παρέλαβα στην ίδια αποστολή.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Κυριάκου από το airgunshop για να βγει το μπροστινό σκοπευτικό θερμαίνουμε με σεσουάρ για να ρευστοποιηθεί η κόλλα που το συγκρατεί στην κάνη. Το ησυχαστήρι είτε το κολλάμε είτε το συγκρατούμε με 2 ακέφαλες βίδες από κάτω. Είναι πολύ ελαφρύ και μάλλον δεν θα επηρεάσει το ζύγισμα του όπλου.

Σπύρος
Εισαι σιγουρος οτι ειναι ησυχαστηρι και οχι σκετο αντιβαρο, το κοιταξες μεσα?
Σύμφωνα μετα λεγόμενα του Κυριάκου, ως ησυχαστήρι κάνει πολύ καλή δουλειά. Άλλωστε παραείναι ελαφρύ για αντίβαρο. Όταν θα το δοκιμάσω θα σου πω σίγουρα.

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #308 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 17:47:54 μμ »

           Αφού είναι διαμτρήματος 5,5 mm και με δεδομένη την ύπαρξη βολίδων Cometa κατασκευασμένων από την JSB Τσεχίας θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από εκεί. Πάρε από ένα κουτί και δοκίμασε:
       
                - τις κλασσικές JSB Exact Jumbo 5,52 mm στα 15,9 grains 
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000002108
                - τις ελαφριές  JSB Exact Jumbo RS 5,52 mm στα 13,4 grains
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000004394
                - τις RWS Superdome
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000002120
                - τις H&N Field Target Trophy σε 5,53 mm
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000003176

        Πάρε αυτές γι' αρχή και δοκίμασέ τες να δείς τι κάνει - όποιες δώσουν την καλύτερη ακρίβεια τις ξαναγοράζεις, όποιες δεν "τραβάνε" και πολύ τις ρίχνεις σε κοντινές αποστάσεις για να "στρώσει" ο μηχανισμός του όπλου και δεν τις ξαναγοράζεις.

       Για το όπλο τώρα και με δεδομένη την εγγύηση αυτού κάνε έναν καλό καθαρισμό της κάννης (όπως το έχουμε ξαναπεί) και ρίχνε κανονικά. Άν στην πορεία παρουσιαστεί dieseling τότε πράττεις ανάλογα (ενημερώνοντας και το κατάστημα). Το "ησυχαστήρι" ίσως και να μην το χρειαστείς στο τέλος, το 5,5άρι είναι πιό "πολιτισμένο" στον "βρυχηθμό" του.


Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #309 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 20:46:58 μμ »

           Αφού είναι διαμτρήματος 5,5 mm και με δεδομένη την ύπαρξη βολίδων Cometa κατασκευασμένων από την JSB Τσεχίας θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από εκεί. Πάρε από ένα κουτί και δοκίμασε:
       
                - τις κλασσικές JSB Exact Jumbo 5,52 mm στα 15,9 grains 
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000002108
                - τις ελαφριές  JSB Exact Jumbo RS 5,52 mm στα 13,4 grains
       http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000004394
               
Μήπως αντί γι' αυτούς τους δύο τύπους να πάρω καλύτερα αυτό http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000005966 το κουτί που τους περιέχει;

                  Για το όπλο τώρα και με δεδομένη την εγγύηση αυτού κάνε έναν καλό καθαρισμό της κάννης (όπως το έχουμε ξαναπεί) και ρίχνε κανονικά. Άν στην πορεία παρουσιαστεί dieseling τότε πράττεις ανάλογα (ενημερώνοντας και το κατάστημα). Το "ησυχαστήρι" ίσως και να μην το χρειαστείς στο τέλος, το 5,5άρι είναι πιό "πολιτισμένο" στον "βρυχηθμό" του.

Το όπλο ντηζελάρει. Σε σχετική ερώτηση στον Κυριάκο, μου απάντησε ότι είναι φυσιολογικό να ντηζελάρει ακόμη και μετά από 200 βολές. Όσο για καθαρισμό της κάνης δεν μου ανέφερε τίποτε. Όλα αυτά ειπώθηκαν πριν παραλάβω το όπλο. Εν πάσει περιπτώση, θα του κάνω ένα τηλεφώνημα. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ρωτήσω;

Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #310 στις: 03 Οκτωβρίου, 2012, 21:15:31 μμ »
 
Μήπως αντί γι' αυτούς τους δύο τύπους να πάρω καλύτερα αυτό http://www.vasilikos.com.gr/index.php?MDL=pages&Branch=N_N0000000002_N0000002001_N0000002033_N0000002040_N0000002339_P0000005966 το κουτί που τους περιέχει;

   Οικονομικά μέν σε συμφέρει, υπολόγισε όμως πώς το κουτί περιέχει 30 βολίδες από τον κάθε τύπο και πώς για δοκιμή του κάθε τύπου (όταν περνάς από τη μια βολίδα στην άλλη) θα χρειαστεί να ρίχνεις 10 ή και παραπάνω βολίδες για να "μολυβδώνεται" με την κάθε βολίδα - σου μένουν 20 βολίδες για δοκιμή ακριβείας = 4 γκρούπ των 5 βολών. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι μπορώ να έχω το ποθητό αξιόπιστο αποτέλεσμα με τόσες λίγες βολές, θα πάρω μέν μια γενική ιδέα αλλά για να σιγουρευτώ θα χρειαστεί να το δοκιμάσω σε διάφορες αποστάσεις ( = πιό πολλές δοκιμές = πιό πολλές βολές).  Εδώ δεν υπάρχει "φόρμουλα", όπως βολεύεται ο καθένας.
        Εννοείται πώς για τα καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να έχουν ριχθεί κάμποσες βολές για να "στρώσει" ο μηχανισμός. Μπορείς ν' αγοράσεις φθηνές βολίδες των 5,5 mm και να τις ρίξεις χωρίς απαιτήσεις για ακρίβεια μέσα σε μια μέρα - π.χ. 1000 βολές σε ντενεκεδάκια στα γρήγορα χωρίς να αφιερώνεις χρόνο για βολές ακριβείας.  
 
 
Το όπλο ντηζελάρει. Σε σχετική ερώτηση στον Κυριάκο, μου απάντησε ότι είναι φυσιολογικό να ντηζελάρει ακόμη και μετά από 200 βολές. Όσο για καθαρισμό της κάνης δεν μου ανέφερε τίποτε. Όλα αυτά ειπώθηκαν πριν παραλάβω το όπλο. Εν πάσει περιπτώση, θα του κάνω ένα τηλεφώνημα. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ρωτήσω;

    Άν η επέμβαση από μέρους σου (αποσυναρμολόγηση, απολίπανση, καθαρισμός, νέα λίπανση κλπ) αποτελεί λόγο ακύρωσης της εγγύησης καλής λειτουργίας υπάρχει ένας σοβαρός λόγος να μην προβείς στο εγχείρημα.  Συζήτησέ το με τα παιδιά στο κατάστημα για να έχεις την γνώμη τους. Εφ' όσον σε ενημέρωσαν ήδη πρίν την αγορά για την συμπεριφορά του όπλου (dieseling έστω και μετά από τις 200 βολές) αλλά χωρίς να υφίσταται πρόβλημα συνέχισε να ρίχνεις κανονικά.

          Ο καθαρισμός της κάννης είναι προαιρετικός, η εμπειρία έχει δείξει την χρησιμότητά του οπότε κι εδώ δεν υπάρχει κάτι άλλο να λεχθεί.


Αποσυνδεδεμένος DELOS

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #311 στις: 04 Οκτωβρίου, 2012, 07:48:22 πμ »
Ήσουν πολύ σαφής.
Ευχαριστώ πολύ.

Σπύρος

Αποσυνδεδεμένος hgxddrk

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #312 στις: 27 Ιουλίου, 2013, 20:31:32 μμ »
Γεια σας! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιλογή αεροβόλου. Μου έχει κάνει "κλικ" το stoeger x20. Θα είναι το 1ο μου αεροβόλο αλλά και το τελευταίο καθώς δεν πρόκειται δυστυχώς να διαθέσω λεφτά για 2ο. Θέλω να είναι αξιόπιστο και δυνατό. Για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του όπως σκληρότητα σκανδάλης κλπ. έχω ακούσει καλά λόγια. Δεν με απασχολούν και πολύ αυτά (παρ' όλο που ξέρω ότι είναι σημαντικά αφού διάβασα τα 1α post) και το αναφέρω για να μην τους δώσετε πολύ βάση  Και με απασχολεί λοιπόν το θέμα της αξιοπιστίας του και μόνο. Όσο για την δύναμή του σαν 1ο αεροβόλο σας είπα πως δεν πρόκειται να πάρω κι άλλο γι' αυτό και το θέλω δυνατό. Επίσης είναι κολλητά στο σπίτι μου 2 χωράφια, το ένα πλευρά 45 μέτρα και το άλλο 100 όπου θα εξασκούμαι. Πίσω από τον στόχο και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει δασάκι οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για την δύναμη του όπλου. Λεφτά διαθέτω γύρω στα 200€. Από εμπειρία, έχω ρίξει με αεροβόλο ενός φίλου και δεν τα πήγα και άσχημα για 1η φορά, και μικρός έπαιζα airsoft με τους φίλους μου οπότε έχω μια 1η ιδέα  ;D
(όλο για την δύναμη λέω γιατί ξέρω πως θα δω έντονες αντιδράσεις αφού είναι το 1ο μου αεροβόλο και το συγκεκριμένο είναι λίγο δυνατό)  :)
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Diana mod 430

Αποσυνδεδεμένος AGGELOS A

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 856
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #313 στις: 27 Ιουλίου, 2013, 22:37:43 μμ »
Φίλε γεια σου.
Διαβάζοντας θα δεις και θα καταλάβεις ποια είναι τα καλά τα μέτρια τα υπερτιμημημένα όπλα κ.λ.π
Το stoeger x20 δεν το είχα προσωπικά σε καλή εκτίμηση μέχρι που έριξα και με εξέπληξε πολύ ευχάριστα θα έλεγα.
Ελαφρύ -μαζεμένο- δυνατό-όμορφο γκρουπάρει καλά και η τιμή του σούπερ!
Αν δεν μπορείς να διαθέσεις 300+η να βρείς κάποιο μεταχειρισμένο hw95, νομίζω ότι το stoegerx20 είναι καλή επιλογή στα λεφτά του.
HW77-HW97-HW95-HW80-HW 35-Dianna54-Dianna56-Dianna38-AAS200-FX INDY

Αποσυνδεδεμένος iraklis2010

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1459
Απ: Η σωστή επιλογή του πρώτου αεροβόλου
« Απάντηση #314 στις: 27 Ιουλίου, 2013, 22:59:50 μμ »
Δεν μπορω να καταλαβω πως βγαζετε τετοια συμπερασματα με αυτες τις ''συδεροκατασκευες'' και τις προτεινετε για αγορα :o :o :oαν ειναι δυνατον :o :o :oθα τρελαθουμε.
Δηλαδη αν ενα αεροβολο ειναι  ελαφρυ,μαζεμενο(δεν ξερω τι ενοεις εδω) δυνατο και ομορφο ειναι καλο.......αυτο ειναι το κριτηριο αγορας ενος οπλου, ας μην πουμε για γκρουπαρισμα στο συγκεκριμενο και ολα αυτα σε σουπερ τιμη ???πως μου ξεφυγε εμενα ???
Αγγελε με 200+ ευρω βρισκεις καινουργιο 95αρι και οχι μεταχειρισμενο.
Φιλε hgxddrk το μονο αεροβολο που δεν θα σου προτεινα ποτε ειναι αυτο και αφου δεν εισαι διαθετημενος να ''διορθωσεις'' το λαθο σου μην το παιρνεις, υπαρχουν καλιτερα.
ΑΕΤΣ ΕΠΛΑΣΤΑ ΑΣΟΝ ΘΕΟ
ΑΕΤΣ ΣΗ ΓΗΝ ΕΒΡΕΘΑ
ΚΑΜΙΑΝ ΚΙ ΠΟΥΣΜΑΝΕΨΑ
ΠΟΝΤΙΟΣ ΝΤΕ ΓΕΝΝΕΘΑ

HW  90  5,5 LAZAGLIDE BY DRAGON WALNUT BY HERCULES
DIANA 48 4,5 HANDMADE STOK IROCO BY HERCULES
SLAVIA 630 4,5  WALNUT BY HERCULES.....LAZAGLIDE AND VENOM  BY DRAGON