Κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με την επιβολή από τα ΕΛΤΑ "τέλους παρουσίασης στο τελωνείο" στα "τελωνειακώς ελεύθερα" ταχυδρομικά αντικείμενα, η ΕΕΤΤ διερεύνησε τη νομιμότητα του εν λόγω τέλους κατά τον εκτελωνισμό των εισερχόμενων ταχυδρομικών αντικειμένων από χώρες εκτός ΕΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις σχετικές διατάξεις της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Σύμβασης και του εθνικού κανονιστικού πλαισίου. Ως αποτέλεσμα, έκρινε ότι τα ΕΛΤΑ δεν θα έπρεπε να επιβάλουν το συγκεκριμένο τέλος στους χρήστες. Σύμφωνα με το Ν. 3185/03, η ΕΕΤΤ κατέθεσε σχετική εισήγηση στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επιβολή κύρωσης στα ΕΛΤΑ και σύστασης όπως εντός 2 μηνών προβούν στον επαναπροσδιορισμό των τελών που επιβάλλουν, κατά τρόπον ώστε να καθίσταται σαφής η νομική βάση επιβολής τους και να μην προκαλείται σύγχυση στον τελικό χρήστη.Για περισσότερες πληροφορίες: κα Δήμητρα Νικολακοπούλου, Τμήμα Δημοσιών Σχέσεων, τηλ. 210 6151011, email: dnikolakopoulou@eett.gr
Αυτό της τελευταίας παραγράφου είναι τα 3,5 € που πληρώνουμε με την παραλαβή του δέματος?Επίσης κάπου αναφέρθηκε η υποχρέωση για παραδοση στην Δνσή μας. Αυτο δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ. Αντί αυτού ερχεται ειδοποιητήριο για την παραλαβή από το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ με ότι αυτό συνεπάγεται ουρά, αδεια απο δουλεια κλπΤέλος να σημειώσω την από προσωπική εμπειρία ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ δουλεια που κάνει το τμήμα δημοσίων σχέσεων των ΕΛΤΑ. Συγκεκριμένα μετα από ενα απλό email για πιθανή κλοπή δέματός μου από USA από υπαλληλους ΕΛΤΑ (το γεγονός της κλοπής προέκυπτε διότι με πηρε τηλ. υπαλληλος των ΕΛΤΑ Β' διανομής όπου με ρώτησε εαν παρελαβα το δέμα γιατι ενώ το εβρισκε στις καταστασεις του από την μεταφορά της Α' διανομής στην Β' το δέμα δεν το έβρισκε), είχα εντός 5λέπτου τηλεφώνημα και στο τέλος το ζήτημα μου έλαβε αίσιο τέλος με πλήρη αποζημίωση, με διοικητικές έρευνες κλπ. Ποτέ δεν θα ξεχάσω το δεος των εδω υπαλλήλων όταν πήγα να εισπραξω την αποζημίωση. Με κοιτούσαν λες και ειχα μπαρμπα τον πρωθυπουργό (εγω απλά ενα email είχα στείλει). Από ότι έμαθα υπέστησαν εξονυχιστικούς ελέγχους. Μετά το πέρας το παλικάρι που είχε τύχει να διαβάσει το email μου με πήρε τηλ. για να επιβεβαιώσει ότι όλα ηταν ΟΚ και εαν ειμαι ευχαριστημένος. Βεβαια περιττο να σημειώσω ότι με ενα αλλο απλό livechat όπου απλά εξιστόρησα το γεγονός ότι μου κλάπηκε το δέμα από τα ΕΛΤΑ μου στάλθηκε από το κατάστημα το ίδιο δέμα χωρίς ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ επιβάρυνση!!!!
Παράθεση από: sniperman στις 07 Αυγούστου, 2011, 22:56:46 μμΚατόπιν καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με την επιβολή από τα ΕΛΤΑ "τέλους παρουσίασης στο τελωνείο" στα "τελωνειακώς ελεύθερα" ταχυδρομικά αντικείμενα, η ΕΕΤΤ διερεύνησε τη νομιμότητα του εν λόγω τέλους κατά τον εκτελωνισμό των εισερχόμενων ταχυδρομικών αντικειμένων από χώρες εκτός ΕΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις σχετικές διατάξεις της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Σύμβασης και του εθνικού κανονιστικού πλαισίου. Ως αποτέλεσμα, έκρινε ότι τα ΕΛΤΑ δεν θα έπρεπε να επιβάλουν το συγκεκριμένο τέλος στους χρήστες. Σύμφωνα με το Ν. 3185/03, η ΕΕΤΤ κατέθεσε σχετική εισήγηση στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επιβολή κύρωσης στα ΕΛΤΑ και σύστασης όπως εντός 2 μηνών προβούν στον επαναπροσδιορισμό των τελών που επιβάλλουν, κατά τρόπον ώστε να καθίσταται σαφής η νομική βάση επιβολής τους και να μην προκαλείται σύγχυση στον τελικό χρήστη.Αυτό της τελευταίας παραγράφου είναι τα 3,5 € που πληρώνουμε με την παραλαβή του δέματος?Επίσης κάπου αναφέρθηκε η υποχρέωση για παραδοση στην Δνσή μας. Αυτο δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ. Αντί αυτού ερχεται ειδοποιητήριο για την παραλαβή από το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ με ότι αυτό συνεπάγεται ουρά, αδεια απο δουλεια κλπ
Κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με την επιβολή από τα ΕΛΤΑ "τέλους παρουσίασης στο τελωνείο" στα "τελωνειακώς ελεύθερα" ταχυδρομικά αντικείμενα, η ΕΕΤΤ διερεύνησε τη νομιμότητα του εν λόγω τέλους κατά τον εκτελωνισμό των εισερχόμενων ταχυδρομικών αντικειμένων από χώρες εκτός ΕΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις σχετικές διατάξεις της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Σύμβασης και του εθνικού κανονιστικού πλαισίου. Ως αποτέλεσμα, έκρινε ότι τα ΕΛΤΑ δεν θα έπρεπε να επιβάλουν το συγκεκριμένο τέλος στους χρήστες. Σύμφωνα με το Ν. 3185/03, η ΕΕΤΤ κατέθεσε σχετική εισήγηση στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επιβολή κύρωσης στα ΕΛΤΑ και σύστασης όπως εντός 2 μηνών προβούν στον επαναπροσδιορισμό των τελών που επιβάλλουν, κατά τρόπον ώστε να καθίσταται σαφής η νομική βάση επιβολής τους και να μην προκαλείται σύγχυση στον τελικό χρήστη.
Έτσι αποφάσισα να γράψω έναν σύντομο οδηγό.... Ο αναλυτικος πως ειναι??
Ενημερωτικά, μόλις παρέλαβα παραγγελία από Κίνα αξίας 156$ (δολάρια) και πλήρωσα στο ταχυδρομείο κατά την παραλαβή, 3€....
Παράθεση από: ssbk23 στις 23 Αυγούστου, 2011, 12:35:31 μμΕνημερωτικά, μόλις παρέλαβα παραγγελία από Κίνα αξίας 156$ (δολάρια) και πλήρωσα στο ταχυδρομείο κατά την παραλαβή, 3€....Επίσης.