Αποστολέας Θέμα: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)  (Αναγνώστηκε 118167 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Thorin

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2341
  • I shoot therefore I am
    • Σκοπευτική Λέσχη "ΖΕΥΣ"
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #105 στις: 20 Νοεμβρίου, 2011, 22:34:50 μμ »
Στο τραπ επιτρεπονται blinders?
Steyr LP-10 - FWB C55 --- Baikal IJ-35M
Diana mod.38 4,5 - Weihrauch HW77 4,5 - Umarex 850 4,5 - Gamo Shadow 640 4,5
S&W 586 6" - Walther CP99 - Daisy 44 6" & 8" - Crosman 357 4" & 8" - ΗW40PCA

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #106 στις: 20 Νοεμβρίου, 2011, 22:50:39 μμ »
ναι.
το προβλημα το ειχα οταν κουραζομουν ή οταν το πιατο εφευγε απο δεξια προς αριστερα.
μολις περναγε μπροστα απο τις κανες μου αναλαμβανε το αριστερο ματι (λογικο θα μου πεις... ;D) και ξαφνικα αντι να βλεπω ριγα -την πανω πλευρα της κανης- εβλεπα το αριστερο πλαι των κανων... ;D ;D
ενα στιγμιαιο κλεισιμο του αριστερου διορθωνε την κατασταση.

βοηθαγε πολυ και ενα μικρο κομματι γαλακτωδες σελοτειπ (σχεδον 5 χιλ) κολλημενο στα γυαλια μπροστα στην αριστερη κορη.
δεν το αφηνε να δει καλα για να "αναλαβει" αλλα διατηρειται η περιφερειακη οραση και η αισθηση του βαθους.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος Thorin

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2341
  • I shoot therefore I am
    • Σκοπευτική Λέσχη "ΖΕΥΣ"
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #107 στις: 20 Νοεμβρίου, 2011, 22:54:02 μμ »
Εχω δει advanced σκοπευτες οπως ο Matsuda αλλα και ο Τσουκαλας ο συναθλητης μου να το κανουν αυτο, αντι τα 30mm που επιτρεπει ο κανονισμος να βαζουν ενα κοματακι ισα ισα να κρυβει το μαυρο του στοχου στο πιστολι...
Steyr LP-10 - FWB C55 --- Baikal IJ-35M
Diana mod.38 4,5 - Weihrauch HW77 4,5 - Umarex 850 4,5 - Gamo Shadow 640 4,5
S&W 586 6" - Walther CP99 - Daisy 44 6" & 8" - Crosman 357 4" & 8" - ΗW40PCA

Αποσυνδεδεμένος oldtimer

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1705
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #108 στις: 20 Νοεμβρίου, 2011, 23:03:36 μμ »
ναι,
βοηθαει να κλειδωσει το κυριαρχο και δεν κουραζει το αλλο ματι.
αν το "μπαλωμα" ειναι μεγαλο το ματι κουραζεται και δεν συμμετεχει.
αυτο συμβαινει με τις παρωπιδες, τα φτερα που βαζουν στο πισω σκοπευτικο στο τουφεκι για να κοβουν το αλλο ματι.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος speedster 1323

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Επηδει δεν εκατσα να διαβασω αναλυτικα τις απαντησεις,απο την εμπειρια μου πιο πολυ σε πυροβολα οπλα ξερω οτι ισχυει το εξης.....ανασα καλη κ στοχευουμε...βγαζουμε μιση ανασα.....παιρνουμε τον τζογο της σκανδαλης κ ριχνουμε.... ;)

Αποσυνδεδεμένος Thorin

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2341
  • I shoot therefore I am
    • Σκοπευτική Λέσχη "ΖΕΥΣ"
Και αν ειχες κατσει να διαβασεις, θα ειχες βρει και αυτο και πολλα αλλα πιο αναλυτικα... :)
Steyr LP-10 - FWB C55 --- Baikal IJ-35M
Diana mod.38 4,5 - Weihrauch HW77 4,5 - Umarex 850 4,5 - Gamo Shadow 640 4,5
S&W 586 6" - Walther CP99 - Daisy 44 6" & 8" - Crosman 357 4" & 8" - ΗW40PCA

Αποσυνδεδεμένος wh35

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 164
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #111 στις: 06 Αυγούστου, 2015, 01:23:32 πμ »
Εγω έχω παρατηρήσει σε διοπρα οτι με την παραλαξη στο 0 δηλαδή τέρμα βιδωμένο σε συγκεκριμένο φόντο το σταυρόνημα φαίνεται καθαρά μόλις αλλάζω φόντο και λιγο απόσταση (ούτε μισό μετρο) τότε το σταυρόνημα θολώνει και αν ξεβιδώσω την ρύθμιση της παραλαξης τα πράγματα γίνονται χειρότερα... Αυτο που διόρθωσε την κατάσταση ήταν το λιγότερο ζουμ και μια μικρή αλλαγή του ματιού στον πίσω φακό της διόπτρας. Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκανε οτι όταν είχα και τα δυο μάτια ανοικτά μπορούσα να δω το σταυρόνημα καθαρά χωρίς να θολώνει εύκολα.  Βέβαια όταν εφτει το φως το σταυρωνημα ειναι δύσκολο στην εστίαση έως αδύνατο. Στα 20κατι μέτρα βολεύομαι με χ9 ζουμ γιατι στο χ12 η εστίαση ειναι παλούκι. Ειναι φυσιολογικά όλα αυτά ή κάνω κάπου λάθος?

Αποσυνδεδεμένος old rookie

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 222
  • τελικα δεν ειναι κι ασχημα να μην τα ξερεις ολα...
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκε
« Απάντηση #112 στις: 06 Αυγούστου, 2015, 09:03:32 πμ »
Εγω έχω παρατηρήσει σε διοπρα οτι με την παραλαξη στο 0 δηλαδή τέρμα βιδωμένο σε συγκεκριμένο φόντο το σταυρόνημα φαίνεται καθαρά μόλις αλλάζω φόντο και λιγο απόσταση (ούτε μισό μετρο) τότε το σταυρόνημα θολώνει και αν ξεβιδώσω την ρύθμιση της παραλαξης τα πράγματα γίνονται χειρότερα... Αυτο που διόρθωσε την κατάσταση ήταν το λιγότερο ζουμ και μια μικρή αλλαγή του ματιού στον πίσω φακό της διόπτρας. Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκανε οτι όταν είχα και τα δυο μάτια ανοικτά μπορούσα να δω το σταυρόνημα καθαρά χωρίς να θολώνει εύκολα.  Βέβαια όταν εφτει το φως το σταυρωνημα ειναι δύσκολο στην εστίαση έως αδύνατο. Στα 20κατι μέτρα βολεύομαι με χ9 ζουμ γιατι στο χ12 η εστίαση ειναι παλούκι. Ειναι φυσιολογικά όλα αυτά ή κάνω κάπου λάθος?
αν η διοπτρα ειναι εστω μιας αποδεκτης ποιοτητας,ρυθμισμενη σωστα και εσυ τοποθετημενος σωστα,γνωμη μου ειναι οτι δεν θα επρεπε να συμβαινουν αυτα που αναφερεις.
το ματι δεν το μετακινουμε ποτε σε σχεση με τον προσοφθαλμιο φακο. το καθαρισμα που επιθυμεις κατα την διαρκεια των βολων θα ελθει ρυθμιζοντας την παραλλαξη μονο και το ζουμ βεβαια αναλογα την αποσταση. τον προσοφθαλμιο τον ρυθμιζουμε μια φορα στην αρχη και τον αφηνουμε στην ησυχια του. θα πειραχτει μονο απο αλλον σκοπευτη (δεν εχουμε ολοι τα ιδια ματια..) ,η' αν αλλαξει κατι στο ματι σου στην πορεια (καποια μεταβολη σε τυχον μυωπια,πρεσβυωπεια,αστιγματισμο,αλλαγη φακων,με η' χωρις γυαλια,κλπ,κλπ). 
αν παρατηρηρησεις βιντεο και φωτο απο αγωνες θα δεις οτι μεγαλη μεριδα σκοπευτων χρησιμοποιουν ενα ελαστικο καλυμα του πισω φακου,μια προεκταση ουσιαστικα, που σκοπος του ειναι αυτος ακριβως. να μην αφηνει το ματι να μετακινηθει(συμπληρωματικα δεν αφηνει και φως/ανακλαση να περασει). το τοποθετει παντα στην ιδια θεση,οποτε και λαθος παραλλαξης να υπαρχει,τουλαχιστον ειναι παντα το ιδιο και δεν εχει επιπτωσεις στην σκοπευση.
σε μεγαλες μεγενθυσεις ακομα και καλα οπτικα (οχι τα κορυφαια,ας πουμε μεσης προς καλης ποιοτητας)θολωνουν καποια στιγμη,μην σε ανησυχει υπερβολικα αυτο.
με ψαξιμο και υπομονη θα το βρεις... :) ;)
''Φρυνη''      - ΗW-97Kt  .22 
''Λαις''         - QB-78dl    .22
''Mεσσαλινα'' - ΒΑΜ 19    .22

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3021
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #113 στις: 06 Αυγούστου, 2015, 16:55:54 μμ »
 
Εγω έχω παρατηρήσει σε διοπρα οτι με την παραλαξη στο 0 δηλαδή τέρμα βιδωμένο σε συγκεκριμένο φόντο το σταυρόνημα φαίνεται καθαρά μόλις αλλάζω φόντο και λιγο απόσταση (ούτε μισό μετρο) τότε το σταυρόνημα θολώνει και αν ξεβιδώσω την ρύθμιση της παραλαξης τα πράγματα γίνονται χειρότερα... Αυτο που διόρθωσε την κατάσταση ήταν το λιγότερο ζουμ και μια μικρή αλλαγή του ματιού στον πίσω φακό της διόπτρας. Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκανε οτι όταν είχα και τα δυο μάτια ανοικτά μπορούσα να δω το σταυρόνημα καθαρά χωρίς να θολώνει εύκολα.  Βέβαια όταν εφτει το φως το σταυρωνημα ειναι δύσκολο στην εστίαση έως αδύνατο. Στα 20κατι μέτρα βολεύομαι με χ9 ζουμ γιατι στο χ12 η εστίαση ειναι παλούκι. Ειναι φυσιολογικά όλα αυτά ή κάνω κάπου λάθος?

      Έτσι όπως τα περιγράφεις τα πράγματα είτε πρόκειται για σφάλμα του οπτικού, είτε για λάθος αντίληψη εκ μέρους σου του σωστού τρόπου ρύθμισης της διόπτρας είτε και τα δύο μαζί.

          Η διαδικασία με την αλλαγή φόντου που αναφέρεις και την συνεπακόλουθη αλλαγή της εικόνας του σταυρονήματος (καθαρό/εστιασμένο - "φλού"/θολό) είναι λάθος ευθύς εξ' αρχής κι αυτό γιατί ο σκοπός μας κατά την αρχική ρύθμιση της εστίασης του σταυρονήματος για την δική μας όραση είναι να βλέπουμε αυτό (το σταυρόνημα δηλαδή) καθαρό/εστιασμένο  χωρίς να μας ενδιαφέρει η εικόνα του φόντου. Δεν παρακολουθούμε το φόντο της εικόνας, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου το φόντο, δεν εστιάζουμε το βλέμμα μας ποτέ στο φόντο  - γι' αυτό το λόγο όλα τα εγχειρίδια οδηγιών σε όλες τις διόπτρες γράφουν πώς κατά την διαδικασία αυτή στρέφουμε το οπτικό σε μια σχετικά φωτεινή περιοχή (καθαρός γαλάζιος ουρανός - ΟΧΙ Ο ΗΛΙΟΣ!, ένας ομοιόμορφα φωτισμένος τοίχος ή κάτι σχετικό) που δεν έχει λεπτομέρειες στην εικόνα του. Άν υπάρχουν λεπτομέρειες στην εικόνα του φόντου το μάτι μας αυτομάτως τείνει να εστιάσει και σ' αυτές με συνέπεια να εστιάζει μιά στο φόντο και μιά στο σταυρόνημα - τελικό αποτέλεσμα: μη σωστή εστίαση του σταυρονήματος και κόπωση των ματιών. Αφού ρυθμίσουμε σωστά την εστίαση του σταυρονήματος για το μάτι μας και μόνο (έχει σημασία αυτό) μετά κάνουμε την όποια ρύθμιση απαιτείται για διόρθωση του σφάλματος παράλλαξης ανάλογα με την απόσταση του στόχου μας. Άν κάνουμε σωστά αυτές τις διαδικασίες ρυθμίσεων αλλά κάτι δείχνει να μην πηγαίνει καλά τότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχει βλάβη η διόπτρα μας. Άν υπάρχει η δυνατότητα δοκιμάζουμε το ίδιο με άλλο οπτικό και βλέπουμε άν υπάρχει διαφορά και ποια είναι αυτή.



Αποσυνδεδεμένος wh35

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 164
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #114 στις: 08 Αυγούστου, 2015, 10:23:56 πμ »
Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές. Ειμαι καινούριος με τις διόπτρες και δεν ξέρω πολλά. Το οπτικό δεν είναι σπασμένο γιατι δεν κουνάει τίποτα μέσα. Το μόνο σίγουρο είναι πως εγω κάνω λάθος γιατι ακομα μαθαίνω. Το οπτικό ειναι της Hawke και είναι μέτριο οπτικό πουστο χ12 το φόντο ειναι θολό αλλα δεν πειράζει πετυχαίνω γόπα απο τσιγάρο στα 20 κάτι μέτρα. :D

Αποσυνδεδεμένος alpha-63

  • Μελος
  • *
  • Μηνύματα: 7893
  • «Μαλέαν δε κάμψας επιλάθου των οίκαδε»
Απ: Τεχνική σκόπευσης με αεροβόλο (κράτημα, διάρκεια, αναπνοή κ.τ.λ.)
« Απάντηση #115 στις: 18 Αυγούστου, 2015, 14:44:32 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές. Ειμαι καινούριος με τις διόπτρες και δεν ξέρω πολλά. Το οπτικό δεν είναι σπασμένο γιατι δεν κουνάει τίποτα μέσα. Το μόνο σίγουρο είναι πως εγω κάνω λάθος γιατι ακομα μαθαίνω. Το οπτικό ειναι της Hawke και είναι μέτριο οπτικό πουστο χ12 το φόντο ειναι θολό αλλα δεν πειράζει πετυχαίνω γόπα απο τσιγάρο στα 20 κάτι μέτρα. :D

   Καλημέρα, όπως ανάφερε ο φίλος accuracy lover πιό πάνω, βάλε το μεγαλύτερο ζοομ (στην περίπτωση σου Χ12), βάλε την παράλλαξη στο max επίσης δλδ φουλ στο άπειρο και με φόντο τον γαλανό ουρανό τις φωτεινές ώρες της ημέρας, διαλέγεις ένα καλοσχηματισμένο σύννεφο και στην άκρη του ρυθμίζεις τον προσοφθάλμιο εκεί που έχεις την καθαρότερη εικόνα στα όρια σύννεφου-ουρανού..., πολύ απλό ! Πρόσεχε μόνον, ΔΕΝ σκοπεύουμε ποτέ προς τον ήλιο... Κατόπιν κλειδώνεις τον προσοφθάλμιο και δεν τον πειράζεις, είσαι ρυθμισμένος, άσχετα από ρυθμίσεις κατόπιν σε ζοομ και παράλλαξη λόγω απόστασης !
Σειρήνα -HW97Κ .22
Μέδουσα -HW97K .20
Ειμαρμένη -HW95 .22
Γοργόνα 
Έχιδνα-HW95 .20
Κίρκη -AA ProSport .22
Μήδεια- ΑΑ ProSport .177
Ναυσικά -AA TX MK3 .177
Ερινύα -ΑΑ ProElite .22
Άρπυια -AA ProElite .25
Λάχεσις -HW35 .177
Νέμεσις -HW90 .22
Πηνελόπη -HW55 .177
Άρτεμις -Diana52 .22 EXP
Lady Chatterley -BSA S.Star .177
Afrodyte -BSA S.Star .177
Χαρά -BSA RB2 Stutzen .177
Victoria -BSA RB2 Stutzen .22
Erika -Feinwerkbau 300 .177
Patricia -Webley&Scott Osprey Supertarget .177
Mo Chou -BAM 26 .177