Αποστολέας Θέμα: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;  (Αναγνώστηκε 105534 φορές)

G47

  • Επισκέπτης
Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« στις: 14 Μαΐου, 2008, 14:25:14 μμ »
Ανοιγω αυτο το θεμα ωστε να γινουν γνωστα στους μη γνωστες, τα βηματα που πρεπει να ακολουθηθουν αμεσως μετα την αγορα ενος οπλου.
Αν υπαρχει ηδη παρομοιο θεμα, να συγχωνευθει αμεσως απο τους mods...

Στη περιπτωση μου τωρα, μολις παρελαβα το Crosman phantom.
Πρωτες παρατηρησεις...
Πολυ στιβαρο οπλο, το περιμενα λιγοτερο βαρυ, λογω του συνθετικου κοντακιου αλλα ειναι αρκετα βαρυ.
Αλλα....Δεν εχει manual...!!!!! Τι κανω??
Πρωτη φορα αγοραζω αεροβολο τουφεκι και θελω να τα κανω ολα σωστα και χωρις Manual δεν..
Η πλαστικη ασφαλεια διπλα απο τη σκανδαλη, πως βγαινει?
Τι αλλο πρεπει να προσεξω?
Το σκουπισα με ενα χαρτι κουζινας μονο εξωτερικα και ειχε αρκετο λαδι μαζι με πολυ σκονη στο χρωμα της σκουριας.
Ανησυχητικο?


Πως μπορω να καταλαβω αν το οπλο ειναι χρησιμοποιημενο?
Ποια μερη να λιπανω?
Χρειαζεται να το λυσω πριν πρωτοριξω?
Συγγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα δεν ειμαι γνωστης.   :-\
Θα ακολουθησουν συντομα φωτο, και μια μικρη παρουσιαση.
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Φεβρουαρίου, 2009, 10:53:01 πμ από Einhorn »

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #1 στις: 14 Μαΐου, 2008, 14:35:40 μμ »
Καταρχήν με γεια!!!  :D

Κανε παραπονα σε οποιον το πηρες για τις οδηγιες!!! Απαράδεκτον
manual εδω: http://crosman.com/site/manuals_crosman_rifles

Το λαδι ειναι normal!!!

Η ασφαλεια της σκανδαλης βγαινει ως εξης:
1. εχεις ενα εργαλειακι με τρια ποδαρακια
2. η ασφαλεια εχει 3 οπες
3. φερσου αντρικια  ;D ;D ;D :o Βαλε το εργαλειακι στις οποες και σπρώξε (χεχεχε)
4. η ασφαλεια θα γινει δυο κομματια
5. κρατα τα ειναι και για αποθηκευση ή για αποφυγή χρήσης απο μικρά παιδια!

Αγορασες λάδι; Αν οχι πρεπει να αγορασεις (καλο θα ηταν να παρεις της crosman το λαδι για οπλα ελατηρίου)
Ολες οι αποριες λύνονται με το manual αλλά και οτι αλλο θες εδω ειμαστε!!!

Bravo γιναμε δύο τώρα!!!  ;)

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #2 στις: 14 Μαΐου, 2008, 14:47:25 μμ »
Εμ....δεν υπαρχει εργαλειακι...
Δεν υπηρχε στη συσκευασια και για αυτο ρωταω.
Θα επρεπε?
Εστειλα ηδη μηνυμα στον Βασιλικο.
Αρχιζω να εκνευριζομαι... :-\
Στο λινκ που μου εδωσες δυστυχως δεν υπαρχει το phantom.

Λαδι εχω το Break Free CLP, το οποιο ειναι αρκετα καλο.
http://www.break-free.com/
Που λιπαινω?
Στο κατω μερος του οπλου και μονο?
Στη σκανδαλη?
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Μαΐου, 2008, 14:51:34 μμ από G47 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #3 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:05:02 μμ »
G47 το manual του οπλου σου ειναι στην παρακατω διευθηνση:
http://crosman.com/2004/pdf/manualarchive/C1K77-C8M77%20Manual.pdf

Βασικα ειναι το manual του Quest αλλα μην σε απασχολει, ειναι ακριβως ιδια!

Για την λυπανση θα σου πει ο Priest αλλα εφοσον ειναι καινουργιο μην σε απασχολει και τοσο πολυ απο τωρα!

Καθαρισε την κανη απο μεσα αν μπορεις και πληνε τα σφαιρακια σου!!
Αν σου φαινεται περιεργο το τελευταιο, εξιγω οτι ειναι καλο να πλυνεις με νερο και σαπουνι τα σφαιρακια σου(εκτος αν ειναι τα Crosman Premier) ωστε να φυγουν απο πανω τους τυχων υπολοιματα μολυβδου και γρεζια γενικοτερα! Προσεξε μοναχα μην τα τσακισεις με καποια ατσαλη κινηση και να τα στεγνωσεις πολυ καλα πριν τα χρεισιμοποιησεις!
Αυτες ειναι οι συμβουλες μου...


καλοριζικο το οπλο σου...

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #4 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:09:05 μμ »
Σε ευχαριστω πολυ!
Θα την καθαρισω, εχω παρει ηδη κονταρακι (πως λεγεται??) και θα βαλω τη βαμβακερη του ακρη (εχει αλλες δυο, μια βουρτσα πλαστικη και μια απο χαλκο).
Χρειαζεται να την περασω με λαδακι μετα?
Priest, μετα απο αρκετες χιλιαδες βολες, σε ποια σημεια λιπαινω?
Βεβαια για να ριξω πρεπει να βγαλω την ασφαλεια και δε μου εδωσαν το κλειδι!
Δεν θελω να τη σπασω γιατι τη χρειαζομαι.

Και επειδη μου μπαινουν ιδεες λογω τον ελλειψεων, πως μπορω να δω αν ειναι χρησιμοποιημενο το οπλο?
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Μαΐου, 2008, 15:14:07 μμ από G47 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #5 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:17:39 μμ »
Φιλε μου το οτι λειπει απο την συσκευασια του οπλου σου το manual και το κλειδακι τις ασφαλειας ισως να ειναι σημαδι οτι η συσκευασια εχει ξανα-ανοιχτει....και στην περιπτωση αυτη οιος μπορει να σου εγγυηθει οτι δεν εχει ξαναχρεισιμοποιηθει το οπλο......?
Θα σου προτεινα να τηλεφωνησεις στο καταστημα απ'οπου πηρες το οπλο και να διαμαρτυρηθεις!

Μετα για την κανη...περνα απο μεσα της καθαρα πανακια μεχρι να βγαινουν εντελως καθαρα! Μετα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο!
Εαν της βαλεις λαδι ισως να προκαλεσει το φαινομενο του dieseling το οποιο ειναι το καψιμο αυτο του λαδιο απο την υψηλη πιεση και ταχυτητα του βληματος που αναπτυσεται μεσα στην κανη! Εξαλου ο λογος που την καθαριζεις ειναι για να βγαλεις οτι υπολειματα λαδιου τυχον υπαρχουν μεσα της!

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #6 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:18:58 μμ »
Λοιπον αν δεν υπαρχει εργαλειακι βαλε τρεις οδοντογλυφιδες ή τρια τσιμπιδακια (πολυ gay το εκανα το forum).
Γνωμη μου να μην καθαρισεις την κανη μεχρι να δεις αν υπαρχει καποιο προβλημα (απιθανη πιθανοτητα).
Η λιπανση βασικα γινεται στην οπη που υπαρχει και απο εκει βγαινει ο αερας που ωθεο τη βολιδα (ειναι στο σταθερο μερος του οπλου - οχι στη σπαστη κανη) και στη τσιμουχα που υπαρχει γυρω απο το σημειο που βαζεις τη βολιδα. Αλλα οχι μετα απο χιλιαδες βολες μετα απο 250 - 300 είναι καλά.

Κατεβασε το pdf που λεει ο Γιωργος γιατι οντως δεν υπαρχει το phantom αλλα ειναι ακριβως το ιδιο οπλο με ξυλινο κοντακι!
Το απογευμα θα το ανεβασω εγω το manual!

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #7 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:23:16 μμ »
Ευχαριστω για τις απαντησεις!  ;D
Θα διαβασω τα manual και αν γινεται priest ανεβαζεις και το δικο σου!
Θα κοιταξω για σημεια φθορας στη κινηση που κανει η κανει οταν σπαει, λογικα πρεπει να ειναι αθικτη.
Και το πιθανοτερο αυτο ειναι, μαλιστα το κοντακι μυριζει καινουργιο λαστιχο αλλα ποτε δε ξερεις!
Παντως εστειλα μηνυμα, ζητωντας εξηγησεις για το manual και την ασφαλεια.
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Μαΐου, 2008, 15:27:58 μμ από G47 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos200sx

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1886
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #8 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:40:12 μμ »
Γιατι να μην καθαρισει την κανη ρε Priest? :Pτι προβλημα εννοεις? :-\

pri3st

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #9 στις: 14 Μαΐου, 2008, 15:54:10 μμ »
γιατι αν δεν εχει καποιο προβλημα ευστοχιας θα κανει τσαμπα κοπο μαλλον! οχι κατι ιδιεταιρο!
εγω ακομη δεν εχω καθαρισει την κανη  του Phantom....φαντασου.

g47  οταν ριξεις περιμενω εντυπωσεις!!!

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #10 στις: 14 Μαΐου, 2008, 16:05:22 μμ »
Πηγα να καθαρισω τη κανη.
Τη ''σπαω'' για πρωτη φορα και φθανει στη μυτη μου μια μυρωδια σαν καμμενο η καπως ετσι λαδι.
Βαζω το ραβδακι λιγο μεσα και το βγαζω και εγινε πολυ μαυρο :


Ειναι φυσιολογικο?

Αποσυνδεδεμένος Kyriakos87

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 4808
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #11 στις: 14 Μαΐου, 2008, 16:09:06 μμ »
Ειναι φυσιολογικό αλλα αμα θελεις ρίξε μια ματιά εδω
http://aerovolo.gr/forum/index.php?topic=179.0     ;)

Pyrgetos Shooting Club


1. Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι!!
2. Η συμμετοχή στο forum δεν είναι υποχρεωτική.!!!
3. το καλύτερο αεροβόλο ειναι αυτο που ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του.!!!!

Αποσυνδεδεμένος hw95/0.22

  • Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1355
  • θοδωρος
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #12 στις: 14 Μαΐου, 2008, 16:12:59 μμ »
einai pola τα λαδια στο οπλο σου και για αυτο γινεται αυτο καιγεται το λαδι(dieseling) kai mayrizei
μην βαλεις λαδι μεσα στον θαλαμο συμπιεσης απο την τρυπα που εχει το οπλο γιατι δεν θα στσαματησει ΠΟΤΕ να καπνιζει η μαλλον θα σταματησει οτανθα καψει την τσιμουχα και δεν θα μπορει πλεον να συμπιεσει σωστα τον αερα  με αποτελεσμα να μην ριχνει δυνατα και να <<φτυνει>> μετα θελει ανοιγμα και φτιαξιμο   :-[
στον θαλαμο θελει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ γρασσο μετα απο μερικες χιλ.βολες (μαλιστα ειναι καλυτερα το γρασσο να ειναι ειδηκο ωστε να μην κανει  dieseling)
ο σοφος ...ρωτα!, 
   ο εξυπνος...παραδεχεται!,
ο ηλιθιος...επιμενει!!!
κ ο πονηρος...δικαιολογειται!!




.... οποιος δεν μπορει να κανει τεχνη!,
...κανει κριτικη!!

G47

  • Επισκέπτης
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #13 στις: 14 Μαΐου, 2008, 16:15:29 μμ »
Παλι καλα που ειναι φυσιολογικο.
Το μαυρισμα ισως ειναι απο καποια δοκιμαστικη βολη που εγινε στο εργοστασιο...
Κυριακο ασφαλως και το εχω διαβασει! :)

Αποσυνδεδεμένος accuracy lover

  • Moderator
  • *****
  • Μηνύματα: 3027
Απ: Μόλις πήρα το Crosman Phantom 1000! Και τώρα;
« Απάντηση #14 στις: 14 Μαΐου, 2008, 16:26:20 μμ »
          Με 'γειά το καινούριο οπλάκι φίλε G47 - με το καλό να το χαρείς και να έχεις πάντα επιτυχίες  στους στόχους σου! Μερικές παρατηρήσεις  για το θέμα της συντήρησης  που αναφέρθηκαν και οι προηγούμενοι φίλοι. Το Break Free CLP είναι ένα άριστο υλικό για καθαρισμό και λίπανση όπλων με προστασία από την σκουριά, τον ιδρώτα των χεριών και την αλμύρα - έχει πάρει μάλιστα εδώ και πολλά χρόνια και ειδική πιστοποίηση από το ΝΑΤΟ για χρήση του σε στρατιωτικά όπλα, αλλά... η χρήση του πρέπει να περιορίζεται στον καθαρισμό και την λίπανση των εξωτερικών επιφανειών του αεροβόλου και σε καμιά περίπτωση του εσωτερικού του κυλίνδρου ή του πιστονιού ή της τσιμούχας αυτού γιατί δρά σαν καθαριστικό και δεν αφήνει ικανή ποσότητα λιπαντικού μέσα στον κύλινδρο ώστε το σύστημα να δουλεύει όπως πρέπει. Επισημαίνω εδώ πώς η γνώση αυτή δεν είναι  εφεύρημα του μυαλού μου αλλά διαπίστωση του  μεγάλου γνώστη των όπλων και των αεροβόλων κ. Νικήτα Κυπρίδημου (αρθρογράφου για θέματα όπλων στο ένθετο ΕΘΝΟΣ-Κυνήγι)  ο οποίος  έχει δοκιμάσει  το  ειδικό αυτό καθαριστικό/λιπαντικό  υγρό πρίν πολλά χρόνια όταν δεν υπήρχε κάν στην Ελληνική αγορά. Για την λίπανση  σε πιστόνι και ελατήριο υπάρχουν πολλές πληροφορίες σε άλλα θέματα του forum  - μπορείς να ανατρέξεις σ' αυτές  και να βρείς ότι ζητάς.
          Φίλε pri3st σε έπιασα να κάνεις φάουλ! ΠΟΤΕ δεν ρίχνουμε λάδι ή γράσσο ή άλλου είδους λιπαντικό μέσα στον κύλινδρο από την οπή μεταφοράς του αέρα (από τον κύλινδρο στην κάννη) του αεροβόλου μας! Είναι ο 100% σίγουρος τρόπος να δημιουργήσουμε το φαινόμενο του dieseling που τόσο προσπαθούμε να αποφύγουμε και το οποίο είναι υπεύθυνο για πρόωρη φθορά του όπλου μας και καταστροφή της ακρίβειας. Επειδή υποψιάζομαι ότι η οδηγία αυτή πάρθηκε από εγχειρίδιο οδηγιών  χρήσης κάποιου τύπου όπλου  και ενθυμούμενος ότι σε παλιά  βιβλιαράκια οδηγιών της Γερμανικής Diana  αναφερόταν ακριβώς το ίδιο θεωρώ απαραίτητο να ενημερώσω και να προειδοποιήσω  κάθε φίλο ή επισκέπτη του forum  να μην ακολουθεί αυτή την οδηγία σε καμιά περίπτωση  (ακόμα κι άν την γράφει το επίσημο βιβλιαράκι της εταιρείας που συνοδεύει το όπλο του)  γιατί αποδεδειγμένα θα βλάψει το όπλο του με δικιά του υπαιτιότητα.
                      Φιλικά,
               Κώστας